Duyuru

433 57 23
                                    

Merhabaa hepinize.

Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir.
Şuan kaç kişi kitabı okuyor ya da Wattpad kapandıktan sonra hala giren var mı pek bilmiyorum ama sanırım bir açılma yapmam gerekiyor. 

Öncelikle özür dilerim.

Size bir açıklama yapmadığım için ve gerçekten boşladığın için çok ama çok özür dilerim.

Wattpad kapandıktan sonra birkaç kere girdim sadece vpn ile. Bu yüzden okuyan kişiler olacağını düşünmemiştim. Aslında ben kitabın okunacağını düşünmemiştim. Bunun içinde çok özür dilerim.

YKS öğrencisi olduğum için çok yoğun bir programım var. Dershaneye gidiyorum ayrıca açık öğrencisi olmadığım için okulada gidiyorum. İkisini birden yürütüyorum bu yüzden wattpade girecek bir zamanım gerçekten olmadı.  Dershanem eve cok uzak ve okuldan çıkıp dershaneye gitmek oradan eve geri gelmek ve ders çalışmak ödev yapmak gerçek zor oluyor.

Belki bu durumu bahane olarak görebilirsin ve çok haklısınız. Gerçekten çok özür dilerim.

Yeni bölüm konusuna gelecek olursak bölümün yarısını ben notlar kısmına yazmıştım ama devamı bir türlü gelmedi ve öylece kaldı. Belki yarın tamamlayabilirsem eğer bölüm atabilirim.

Düzenli bir sistem olur mu bilmiyorum ama sanırım boş olacağım günler cuma günleri olabilir denemeye girdikten sonra eve gelmem geç oluyor ama belki bölüm yazmaya oturabilirim ama bu konu hakkında da söz veremem.

Ayrıca bilgisayar tamirdeydi ve bilgisayarımda geldi oradan vpn'ye girip daha rahat bölüm yazabileceğimi düşünüyorum.

Yani demek istediğim her an yeni bölüm gelebilir arayı çok uzatmamaya çalışacağım.

Son olarak hepinizden tekrardan çok özür dilerim.

İyii gecelerr hepinizee.

-Kitapta görmek istediğiniz bölümler olabilir isterseniz buraya yazabilirsiniz.-

AlyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin