İnsanları sevmezdim. Sıcak günleri sevmezdim. Gereksiz konuşmaları sevmezdim. Bu sebeptendir belki de yıllardır insanların olmadığı bir yerde yaşamam. Denizi severdim. Dalgaların sesi, denizin tuzlu kokusu beni huzurlu hissettirirdi.
Deniz fenerinde yaşamak kulağa çılgınca gelsede evet ben burada yaşıyordum. Tam olarak fenerde değil tabii ki hemen yanında yıllardır yaşadığım evim vardı.
Evim bana ve bebeğime yetecek kadar geniş ve ferahtı. Bebeğim yani köpeğim bu hayatta sevebileceğim tek yaratıktı.
Kötü hissedersem sanki kan bağımız varmış gibi oda hissederdi. Yanima gelir yavaşça kucağıma çıkar ve üzülme der gibi havlardı. Yalnızlığıma bir tek o iyi geliyordu.Bugün huzursuz hissediyorudum sebebini bilmediğim bir şekilde. Yavaşça yatağımdan kalktım ve yüzümü yıkamak için banyonun yolunu tuttum. Yüzüm gözüm şişmişti. Derince nefes alıp elimi suyun altına soktum. Soğuk su adeta yüzümü yalayıp geçiyordu. Diş fırçamı aldim ve dişimi fırçalarken dışarıdan kulağıma bir ses geldi.
Anlayamadım. Uyku sersemliğidir diye düşünüp hızlıca ağzımı çalkalayıp tükürdüm. Merdivenlerden yavaşça aşağıya indim." Tannie nerdesin bebeğim gel kahvaltını ye bakalim. Neredeymiş benim bebeğim gel bakalim kızım."
Küçük patilerinin sesi yankılanıyordu yerde. Yavaşça kucağıma aldim ve sevmeye başladım.
" Hadi bebeğim sen yemeğini ye baba da kendisine bir şeyler hazırlasın"
Teknemi kontrol etmek için dışarıya çıktım bilirsiniz deniz bazen hırçın olabiliyordu. Dün ise şiddetli bir fırtına vardı. Sıkıca bağlamıştım tabii fakat, yinede baksam iyi olur diye düşündüm. Denizci botlarımı giydim ve üstüme de yağmurluk geçirdim.
"Nasilsin koca kaptan. Dün biraz hırpalandın değil mi. Neyse en azından bugün hava sica- SENDE KİMSİN BE"
Ficin taehyungu rainy days taetae😋
Ve ficin yoongisi MAVİ YOONGİS😭AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BEN HİKAYE YAZIYORUM İNANABİLİYOR MUSUNUZ KIZLAR ԅ( ͒ ͒ )ᕤ
İmmm denizci bir taehyung ve deniz erkeği bir yoongi mi 🤭🫧🌊💗
Neyse aklımda güzel seyler var yani umarim aktarabilirim. Nasil yazdim beğendiniz mi lütfen görüşlerinizi belirtmekten çekinmeyin😭💗💗💗
Sizce taehyung neye bu kadar şaşırdı??????
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum asklar hepinizi bol bol öpüyorum😚💗
Dikkat edin kendinize💗
Gi~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pearl Of The Sea | taegi
Fantasy"İnan bana bu hayatımda başıma gelen en güzel şeysin" diye fısıldadı yıldızlarla dolu gökyüzüne