10

80 6 37
                                    

Karanlık. Hiçbir şey yoktu, bomboş bir yerdi sadece. Gözlerim ise onu arıyor ama bulamıyordu. En son beraber değil miydik? Neden şuan o yoktu. Etrafıma bakıyorum. Kalp atışımın şiddetini hissediyorum. Yerinden çıkacakmış gibi atıyor. Koşmak istiyorum ama ayaklarım hareket etmeyi reddediyor. Bağırmak istiyorum ama sesim sanki daha önce hiç var olmamış gibi. Nefesim gittikçe tükeniyor, boğuluyor gibi oluyorum. Arkamdan bir çığlık geliyor, okadar güçlü ki kulaklarım sesten patlayacak gibi oluyor.

" RUHUM ÜZERİNE YEMİN EDİYORDUM Kİ SİZİN YAKANIZI ASLA BIRAKMAYACAĞIM! DUYUYOR MUSUN BENİ! ONU BENDEN KOPARDIĞINIZ GİBİ SİZİN HER BİR UZVUNUZU BİR BİR KOPARACAĞIM. YEMİN OLSUN Kİ BİR GÜN BİLE YAKANIZDAN DÜŞER DE SİZE HUZUR VERİSEM İŞTE OZAMAN TANRI BENİM CANIMI ALSIN. BİR GÜNÜNÜZÜ BİLE RAHAT BIRAKMAYACAĞIM. GEREKİRSE ÖLÜR TEKRAR FARKLI BİR BEDENDE DOĞACAĞIM!"

Ses arkamdan gelmiyordu tamda içimden geliyordu. Az önce bağırmaya çalışırken gelmeyen sesim şimdi kükrüyordu adeta. Ama neden bunları söylüyordum. Kimse benden bir şeyimi almamıştı ki. Bu benim sesimde değildi. Peki neden benden geliyordu? Etraf niye zifiri karanlıktı? Yoongim neredeydi?

Aklımdaki deli sorular susmuyordu, içimdeki öfke gittikçe büyüyor adeta bir çığa dönüşüyordu. Son duyduğum ise koca bir çığlıktı.

Nefes nefese uyanan genç neye uğradığını şaşırmıştı. Buda neyin nesiydi? Rüya mıydı tüm gördükleri? Peki neden tüm korkuyu iliklerine kadar hissediyordu.

" Tamam taman kabus gördün herhalde sakin ol. Buradayım ben hiçbir yere gitmedim yanındayım sakin ol."

Kızıl saçlı olan hemen sarıldı biricik sevgilisine. Saçlarını okşadı nazikçe. Onu rahatlatacak bir kaç kelime fısıldadı kulaklarına.

" Yemin ederim Yoongi çok korktum. Her şey okadar gerçekçiydi ki bir an seni kaybettim sandım. Birisi vardı bağırıyordu ama benim bedenimden. Sesi kesinlikle bana ait değildi. Ama çok öfkeliydi, ayni zamanda üzgün. Hüzünü iliklerime kadar hissettim. Sanki benim bedenimi ele geçirmiş gibiydi. Bir şeyler anlatmaya çalıştı ama hatırlayabildiğim tek şey intikam almaya çalıştığıydı. Galiba çok değerli bir şey kaybetmiş. Ve kaybettiği her neyse ondan çalmışlar. "

" Tamam tamam bu bir kabus tamam mı? Merak etme sabah bu konu üzerine konuşuruz ama şuan uyumamız lazım. Söz veriyorum her şey daha iyi olacak merak etme."

Kafasını olumlu anlamda salladı genç. Biricik sevgilisinin mis kokusuna sığınarak uyudu o gece. Ama bundan sonra başlarına geleceklerden de habersiz.








Oha oha oha noldu az önce aaaaaaaa🫢

Kısacık bir bölüm ama zaten geçiş bölümü. İşler gittikce farkli bir boyut aliyorrrr👀👀

Eveeeeeet burasi sohbet köşesi yazın bakalım nasıl gidiyor hayattt???

Lütfen oy ve yorumlarinizi unutmayınnnn çokça öpüldünüz bayyy🎀🤍
Gi~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pearl Of The Sea | taegi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin