Yeonjun dan Beomgyu kini menjalani hari-hari mereka dengan penuh kebahagiaan selepas perbincangan mereka tentang masa depan. Mereka merancang untuk bercuti ke Kyoto dan merasakan bahawa hubungan mereka semakin kuat.
Sementara itu, Soobin telah mula menyesuaikan diri dengan kehidupan universiti baru dan semakin rapat dengan pelajar baru, Taehyun. Mereka sering menghabiskan masa bersama, dan hubungan mereka mula berkembang dengan cepat.
Suatu petang, selepas sesi belajar di perpustakaan, Taehyun mengajak Soobin untuk minum kopi di kafe. Di sana, mereka berbual mengenai pelajaran dan kehidupan mereka. Soobin merasakan sesuatu yang istimewa tentang Taehyun, dan Taehyun juga kelihatan semakin dekat dengan Soobin.
Ketika mereka selesai minum kopi, Taehyun memandang Soobin dengan penuh rasa terima kasih. "Soobin, aku rasa aku banyak belajar daripada kau. Kau membuatkan aku merasa diterima dan selesa di sini."
Soobin tersenyum dan memandang Taehyun. "Aku juga gembira dapat berkawan dengan kau. Kau banyak membantu aku juga."
Mereka berdua menikmati momen tersebut, tetapi di sebalik itu, ada sesuatu yang sedang berkembang. Soobin dan Taehyun merasakan bahawa ada sesuatu yang lebih mendalam dalam hubungan mereka, tetapi mereka masih belum bersedia untuk mengungkapkan perasaan mereka sepenuhnya.
Pada malam itu, di bilik Yeonjun dan Beomgyu, mereka sedang merancang perjalanan mereka ke Kyoto. Mereka bercakap tentang tempat-tempat yang ingin mereka lawati dan apa yang mereka harapkan dari percutian itu.
Ketika mereka berbaring di katil, Yeonjun memandang Beomgyu dengan penuh kasih sayang. "Aku rasa kita perlu menghargai setiap detik bersama. Kita telah melalui banyak perkara dan kini kita berada di tempat yang baik."
Beomgyu tersenyum dan mengangguk. "Aku juga berasa begitu. Kita harus terus melangkah maju bersama."
Sementara itu, Soobin dan Taehyun berada di luar kafe, berdiri di bawah cahaya bulan. Mereka tidak sedar bahawa hubungan mereka mungkin menjadi sesuatu yang lebih daripada sekadar persahabatan. Namun, kedua-duanya merasa bahawa ada sesuatu yang perlu mereka selesaikan sebelum mereka melangkah lebih jauh
Untuk pembaca yang tertanya-tanya tentang perjalanan Soobin dan Taehyun, nantikan kisah baru yang mungkin akan membongkar lebih banyak tentang hubungan mereka dan bagaimana mereka akan menghadapi cabaran yang akan datang.
~TAMAT~
❤️
Sequel Taehyun & Soobin : Petals of Destiny
YOU ARE READING
Beyond First Impression || Yeongyu
RomanceDalam dunia universiti yang sibuk, dua jiwa yang berlainan bertemu dan merasakan sesuatu yang luar biasa. Yeonjun, seorang pelajar yang penuh keyakinan dan popular, sering kali membuatkan orang di sekelilingnya terpesona dengan karismanya. Namun, ke...