bölüm 19

1.3K 83 16
                                    


2737 kelime arkadaşlar :D AYRICA LÜTFEN YORUM YAPIN 😭😭😭

__________________________________


Yarına ayarlanan piknik için poğaça, börek, kek ve kurabiye yapma görevini kendisi üstlenen Dora eksik malzeme nedeniyle markete gelmişti. Evden çıkmadan önce bütün eksikleri telefonuna not ettiğinden alışveriş arabasıyla reyonların arasında dolanırken oradan alınacak bir şey var mı diye de telefonuna bakıyordu sık sık. 

Kabartma tozlarından birkaç paket alırken telefonuna baktı. Kurabiye için damla çikolatadan bir paket alırken gözüne çarpan un ile evde olup olmadığını bir anda hatırlayamadı ama notta almamıştı. Un paketine uzun bir süre baktıktan sonra omuzlarını silkerek bir paket alıp alışveriş arabasına bıraktı.

İlerlemeye başladığında reyonu hemen arkasında bırakmıştı. Üç paket süt. Börek için kıyma, ıspanak ve patates. Kekler için hoşuna giden birkaç süsleme derken not aldıklarıyla beraber başka şeyler almış ve kasaya doğru ilerlemeye başlamıştı.

Telefonunu kapatıp cebine koyarken sıraya girdi. Önünde duran yaşlı teyze kendi kendine tek bir kasanın açık oluşundan söylenip duruyorken onunla göz göze gelmemek için etrafındaki şeyleri incelemeye başlamıştı. Çeşit çeşit çikolataları incelerken Esra ve Tutku için birkaç tanesini alışveriş arabasına attı. 

Daha önünde üç kişi vardı ve hepsi de kendisi gibi büyük alışveriş yaptığından uzun süreceğini anlamıştı, tabi önündeki kadının söylenmelerine dayanamayan kasiyer birini daha çağırmıştı. Yaşlı kadınla beraber açılan yeni kasaya geçmişken birinin omzuna dokunmasıyla arkasına çevirdi başını. 

Çevirmez olaydım. 

"Serter?" dedi soru sorarcasına Dora. Sarı saçlarını her zaman ki gibi geriye doğru taramış mavi gözlerini iyice ortaya çıkarmıştı. En son hatırladığı gibiydi, gram değişmemişti ama sanki yaşlanmış gibi duruyordu. Ne kadar onunla dalga geçmek istese de -ne oldu benden sonra yaşlanmışsın bayağı- sessiz kaldı. 

"Uzun zaman oldu."

"Yaa, ne demezsin? Ne kadar oldu ki?"

"3 yıl, 5 ay."

"Saymışsın."


***


görevimiz tehlike(?)

katılımcılar; esra, kazım, tutku, dora

dora HASSİKTİR

HASSİKTİR

HASSİKTİR

tutku ne oldu lan

alışverişe çıkmıştın en son

dora SERTER İLE KARŞILAŞTIM

esra hassiktir

kazım YÜZÜNE YUMRUĞU GEÇİRDİM DE BANA

YÜZÜNE YUMRUĞU GEÇİRDİM DE BANA

dora insanların içinde öyle bir şey yapamazdım

özellikle her taraf kamera kaynarken

kazım sanırım kim olduğumu unutuyorsun canım 💅🏻

dora keşke vursaydım 😭😔

esra bir şey mi dedi ne oldu?

dora uzun zaman oldu falan dedi işte

komutan beyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin