Selaaammm arkadaşlaarrr umarımm bölümü beğenirsiniizzz yorumm ve oy vermeyii unutmayınnn lütfeeeeennnn:)))
Daha fazla tutmayayım sizlerii keyiflii okumaalarr:)))
...
"Ateş senin oğlun""Nee!"duyduklarım ile olduğum yerde kaldım. Benim oğlum üç yıl önce vefat etti hem neden saklarki ailem bunu benden."Alp senin oğlun deniz, senin ile Ateş'in oğlu "
Eylül'ün dedikleri ile bütün dünyam yıkıldı mı demeliyim mutlu mu olmalıyım bilmiyorum. Yıllarca herkes bilmesine rağmen susmuştu ben o kadar acı çekerken Hayır hayır benim oğlum ile kocam 3 yıl önce o kazada öldü " bu dediklerimi daha çok kendime inandırmak istiyo gibiyim.Kabul edemiyodum ailemin bunca yıl acılarıma göz yummuş olmasını. Ege'nin karşısına geçip sordum ondan duymak istedim en çok o anlar beni sanmıştım oda ailesini trafik kazasında kaybetmişti. Acılarımız ortak sayılırdı ama oda diğerleri gibi saklamayı tercih etmişti insan sevdiklerine kırılırmış "Ege, hayır sen benden saklamazdın .ya sende benim gibi acı çektin nasıl yaptın bunu bana "bu sefer genel konuşmak istedim bugün bu evde olan herkese içimde biriktirdiğim acıları dökmek istedim beni anlamlarını beklemiştim .
" Neden ya neden benden sakladınız, ya ben yıllarca acılarını çektim " kendime engel olamıyordum gözlerimden yine yaşlar akmaya başlamıştı. Sahiden ben bu üç yılda ne kadar ağlamıştım."ya b-ben yaşamayı u-unuttum ya, ö-öldü sandığım yüzünü dahi görmediğim, hatırlamadığım oğlum ile kocamın acısını çektim, y-ya ben baktığım her a-ailede kendimi hayal ettim b-ben hepsini buruk bi şekilde izledim "
kendime engel olamıyordum gözlerimden yine yaşlar akmaya başlamıştı. Sahiden ben bu üç yılda ne kadar ağlamıştım."ya b-ben yaşamayı u-unuttum ya, ö-öldü sandığım yüzünü dahi görmediğim, hatırlamadığım oğlum ile kocamın acısını çektim, y-ya ben baktığım her a-ailede kendimi hayal ettim b-ben hepsini buruk bi şekilde izledim "
gerçekler insana ağır gelirmiş derler bedenim de zihnimde artık tüm bu olanları kaldıramıyor. Biran önce bu evden çıkıp gitmek istiyodum en azından biraz yanlız kalmam lazımdı. " Kızım sakin ol" , "dinle bizi bi Deniz'imm, güzel kızım" annem ile Ateş'in annesi ayla Anne'nin dedikleri ile dahada sinirlenmiştim . En çok annem şahit olmuştu yaşadıklarıma.
"Ne dinlemesi ya ben sizin gözünüzün önünde tükendim hiç mi içiniz acımadı bana neden sustunuz? "sıra Ateş'e gelmişti nasıl saklamıştı benden, nasıl susabilmişti." S-sen Ateş ya çıkıp bana dedinki sana güveniyorum kendimi geçiyorum,s-sen oğluna nasıl yaptın bunu ya küçücük çocuk gitmemden korkuyo , A-alp beni sizi terk ettim diye biliyor nasıl Yapab-bildiniz bunu bize nasıl düzeleceğiz biz bi daha"
3 yıl boyunca benim çocuğumdan haberim yoktu o ise beni onları terk ettim diye biliyordu nasıl olacaktı bizim için herşey nasıl düzelecektik. "B-ben bi daha size nasıl güveneyim şimdi, siz söyleyin ya"
dakikalardır sessiz kalan Ateş konuştu. "Hayır ,hayır güzelim öyle deme , dinle bizi lütfen böyle kırgın durma bize "belkide dinlemediğime pişman olacaktım ama bunları yapabilmek için bi insanın nasıl bi açıklaması olurduki "Neyin pişmanlığı buya bunca yıl bana gerçekleri söylemeyerek pişman olmamışsınız şimdi mi pişmansınız "
Eylül ile Ege'ye dönüp konuştum.
"Kardeşim d-dedim ben size ya siz mi kardeşsiniz nasıl sustunuz tüm bunlara şimdi lütfen bi süre rahat bırakın beni, bırakında toparlayayım kendimi yoksa çok kıracağız bugün birbirimizi"
tüm bunları derken kimsenin yüzüne bakmamıştım şimdide aynı sekil yüzlerine bakmadan evden çıkacaktım ki görüş açıma iki çift minik ellerinizden girdi. "Ayye"
gülücükler saçıyordu etrafa benim oğlum aceba tüm bunları, bizi anlasaydı bu kadar mutlu olabilecek miydi bilmiyorum . Bugün bildiğim ve emin olduğum tek şey ben bu saatten sonra oğlumu hep mutlu edecektim tutmam için uzattığı eli hep tutacaktım. Kollarını bana uzatan bu miniği daha fazla bekletmeden kucağıma aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN UMUT
General FictionAteş:benim bi oğlum var yani teklifimi kabul ediceksen haberin olsun Deniz:Nasıl yani çocuğun mu var? Ateş:evet Deniz:kaç yaşında peki ismi ne? Ateş:1, buçuk yaşında daha, ismi alp Deniz:çok küçük daha Ateş:evet Deniz:kabul, kabul eriyorum asker b...