Selaamm arkadaşlaaarr yenii bölümlee geldiimm.. Umarımm beğenirsiniizz oy vermeyii ve yorummmm yapmayı unutmayıınnn(okuyupta oy veren arkadaşlar yorum da yapın yaa
keyifli okumaallarr diliyoruumm aşklarımm💗
(bölüm başlarında ileri bölümler ile ilgili ipucuu vaarr🤭🥺)...
Ateş ile timin göreve gitmesinin üzerinden iki gün geçmişti. Ateş ile çok nadir konuşmuştuk , Alp babaannesi ile kalıyordu arasıra Anneannesinde kalacaktı. Ben hastanede olan görevime yeniden başlamıştım, Ateşte olmadığı için Alp bizle kalmıyordu. Alp'ide, Ateş'ide Bu iki günde çok özlemiştim. Saat şuan sabahın yedisine geliyordu hava daha aydınlanmamıştı nöbete kalmıştım son bi hastam vardı onada bakıp çıkacaktım.
"gelebilirsiniz "karşımda 8 yaşlarında bi erkek çocuğu ile bi kadın vardı büyük ihtimalle annesiydi. Karşımdaki çocuğun üstümde gezinen korkak bakışlarını fark ettiğim için tebessüm etmiştim .çocuğa baktığımda Alp aklıma gelmişti çok özlemiştim oğlumu.
" Bu küçük yakışıklının annesisiniz herhalde "küçük felan ama oldukça yakışıklıydı benim Alp'imde böyle yakışıklı olucak ." Evet doktor hanım "çocuğun küçük yüzü oldukça düşmüştü, halsiz duruyordu.
" İsmin ne bakalım"
"Atlas"oldukça güzel bi ismi vardı çokta yakışmıştı ona.
" İsmin çok güzelmiş, sanada oldukça yakışmış "
"teşekkür ederim senin ismin ne? "çekinerek konuşuyordu hastane korkusu vardı büyük ihtimalle.
" Deniz "
" Neyi var bu küçük Paşa'nın "
"Ateş'i düşmüyor doktor hanım, halsizlik var üstünde vücudu ağrıyor "klasik grip olmuştu ama çocuk olduğu için biraz daha kötü geçiyordu onun için." Ağrı kesici iğne yapalım toparlanmasına iyi gelir, ağrı kesici yazarız kullanın tekrar gelirsiniz "iğne kelimesini duyunca vücudu kasılmıştı. Aceba benim oğlumda iğneden korkuyormuydu h-hiç bişey bilmiyordum oğlum ile ilgili.
" İğne yapmasak olmaz mı "çok masumdu bunu sorarken.
"Gel bakalım seninle biraz konuşalım"onu sedyeye oturttuktan sonra çekine çekine kolunu açtı.
" Ne olmak istiyorsun peki"çocukların hayalleri beni mutlu ediyordu."asker olmak istiyorum "böyle bi cevap beklemiyodum ama yakışırdı.
" Biliyor musun benimde abim askerdi, eşimde asker "abimi hatırlamıştım tekrar onun şehitliği Bursa'daydı özlemiştim onu,Ateş'ide eşim olarak bilse sorun olmazdı.
" Benim babam şehit oldu peki senin abin ile eşin nerde"söylediği cümle ile ürperdim . Çok zor bişeydi ama herşey Vatanımız içindi. Şuan üzüldüğümü belli edemezdim."abim şehit oldu belkide babanla beraberlerdir, eşim şuan görevde "Atlas'a belli etmeden iğnenin ucunu batırmıştım.
" Başın sağolsun canım "Vatan sağolsun, yıllarca bundan başka bişey dememiştim ne diyebilirdim ki ben abim ve nice şehitlerle gurur duyuyorum.
" Vatan sağolsun ablacım seninde başın sağolsun "
"sağol canım, umarım sağ sağlim kavuşursunuz eşin ile"çok korkuyordum onları yeni bulmuşken kaybetmekten
" Amin abla inşallah "küçük Atlas'a dönüp konuştum." İstediğin zaman buraya benim yanıma gelebilirsin yakışıklı "gülmüştü , geldiğinden beri ilk defa bu kadar büyük gülmüştü.
" Tamam Deniz abla görüşürüz "
"görüşürüz yakışıklı "son hastamı da bitirdiğime göre çıkabilirdim.Eve geçip biraz dinlendikten sonra Açelya abla ve sedef ile biraz vakit geçirecektik kabul etmek istemiyordum ama hem kızları kırmak istemedim hemde Alp'ide alalım demiştik oğlumu özledim vakit geçirecektik.
...
çalan telefonum ile gözümü açtım saat 1'e geliyordu sabah yedide gelip temizlik yapmıştım saat dokuz gibi anca uyuyabilmiştim. Sinirliydim ben uykumdan niye kaldırıldım kızlarla buluşmama daha vardı.
Aklımdaki soruları bi kenara bırakıp çalan telefonu açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN UMUT
Fiction généraleAteş:benim bi oğlum var yani teklifimi kabul ediceksen haberin olsun Deniz:Nasıl yani çocuğun mu var? Ateş:evet Deniz:kaç yaşında peki ismi ne? Ateş:1, buçuk yaşında daha, ismi alp Deniz:çok küçük daha Ateş:evet Deniz:kabul, kabul eriyorum asker b...