12.Bölüm

37 5 0
                                    

SELAAMMM canlarımm nasılsınızzz, umarım iyisinizdir. Yeni bölümlee geldimmm umarımmm beğenirsinizz . Ben bu son iki bölümü yazarken zorlanıyorum, kitapta olsa ASKERLERİMİZ için gerek esir olduklarını, gerekte yaralandıklarını yazmak beni çok zorlu bu yüzden pekte detay vermiyorum,

sizler için yapabildiğim kadar yazıyorum bu kadar geliyo elimden umarım beğeniyorsunuzzdurr. Şehitlerimiz için birer fatiha okuyalım arkadaşlaarr(kusura bakmayınn anca bu kadar yazabiliyorum) :)))

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn canlarımm❤

(Timi tanıttığım bölümde yanlışlık olmuş yeni fark ettim Meriç, açelya nin eşi timde Ateş geldiğinden beri var.
Günay bekar aralarında en büyükleri)

(Alp ile ilgili spoiler verdimm 🤭🤭)

... 

HATIRLATMA

Ondan ayrıldıktan sonra hemen ameliyat için üstümü giydim ve ameliyata girdim...

... 

Yaklaşık iki saatin ardından ameliyat iyi geçmişti ama bizide oldukça zorlamıştı. Tekrar birini şehit verirsem bu sefer yapamazdım . Ameliyathaneden çıkıp üstümdekileri çıkardım. Alperen Hoca'da üstündekileri çıkarmak için gelmişti, Asena'nın durumunu sorabilirdim.

"Deniz hocam, ameliyat nasıl geçti, askerimizin durumu nasıl" Benden önce davranıp o hastanın durumunu sormuştu,bugün bi değişiklik vardı onda kısacası durgundu, yaralı askerler gelecek dendiğinden beri durgunluk vardı ondada sebebini merak etsemde şuan sormam doğru değildi.

"güzel geçti biraz zorlasada durumu gayet iyi. Sizin nasıl geçti hocam"diğer hemşireler de olduğu için hocam diyordu anlaşılan yoksa sadece ismim ile seslenen biriydi.

" Bizimkide iyi geçti , durumu da gayet iyi" Kurduğu cümlenin sonunda tebessüm edip konuştu.
"tabi sizin mesainiz bitti Deniz hanım , benim bakmam gereken hastalar var onların yanına gitmem lazım"bu söylediği cümle ile ikimizde gülmüştük.

" Ben sizi daha fazla tutmayayım sonra konuşuruz "iyi adamdı valla güzel dost olurdu ama adam bana sevdalı orası sorun işte. Biz konuşa konuşa koridora çıkmıştık.
" Ha bu arada sende biraz dinlen yarın yine erken saatte hastanede olucaksın, yorgun gelme " yapma be Alperen sana yazık oluyor üzülüyorum harbiden ben başkasını severken o beni seviyordu.

" Sanmam ama denerim Alperen hocam, görüşürüz sizi daha fazla tutmayayım " Alperen'in arkadasındaki Ateş'i yeni fark etmiştim , en son Albay çağırdığı için karargaha gitmişti ne zaman dönmüştü aceba.
" Görüşürüz "Alperen gittikten sonra hemen yanına gittim.sevdiğim adam bu bi kaç saattir çökmüştü , onu böyle görmek daha fazla üzüyordu beni.

" Ateş "bişey demeden ellerini belime koyup beni kendine çekti sıkı sıkı sarılıyordu,şuan kim bilir içinde neler yaşıyor, benim yanımda sakinleşmeye çalışıyor gibiydi ellerimi ensesine koyup elimden geldiğince sıkı sıkı sarıldım.

yorgundu,görevden gelmişti dinlenmesi lazımdı ama nasıl dinlenirdiki kardeşim dediği iki asker az önceye kadar canları ile savaşıyorlardı, bi diğer kardeşi kaçırılmıştı onun için daha fazla korkuyordu ama elinden bişey gelmiyordu.

"D-deniz bırak biraz burda kalayım lütfen" Omzumdaki ıslaklık ile ağladığını fark ettim oysa hiç bi zaman ağladığını görmemiştim duygularını hep saklardı bu sefer öyle olmamıştı. "Kal , kal tabiki ben yanındayım hepsi iyi olucak söz veriyorum sana " Ne kadar süre bu şekilde durduğumuzu bilmiyorum . Ateş'in kafasını kaldırıp göz yaşlarını sildim onu böyle görmeye dayanamıyordum.

YENİDEN UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin