Yan Hikaye 17

1K 40 45
                                    

***

İkisi nasıl bu kadar yakınlaştmıştı?

Yuna, Kwon Taek Joo'nun kalpsiz tarafını sevdiğini söylemişti. Kwon Taek Joo ikilinin sevgili söylentilerini yalanlamamıştı ve Yuna'ya olan mesafesini de korumamıştı. Kendisi dedikoduları umursamıyordu çünkü bu söylentilerden kimse zarar görmeyecekti.

O zamanlar Kwon Taek Joo'nun da bir sevgilisi yoktu. Açıklama ihtiyacı hissetmemesinin en büyük nedeni buydu. Kwon Taek Joo, Yuna Hyun'un erkek arkadaşı olarak tanınınca arkasından gelen dedikodular da azaldı. Artık sempatiyi reddettiğinde ve net sınırlar koyduğunda, Yuna toplantılara veya özel etkinliklere katılmadığında artık üzülmüyordu. Herkes bunun onun flört etmesinden kaynaklandığını varsayıyordu ve bunu kendileri de anlıyorlardı. Bazen kız arkadaşının çok fazla zamanını aldığı için Kwon Taek Joo'yu suçluyorlardı ama yine de eskisinden daha rahatlardı.

Kwon Taek Joo da öyleydi. Yuna'yla olduğunda sorunlar da büyük ölçüde azalıyordu, hatta bazen arkadaşlarıyla dışarı çıkmaktan bile daha rahat oluyordu.

Yuna hiçbir kişisel soru sormadı, hayatına müdahale etmedi ve mantıksız herhangi bir iyilik veya rica da istemedi. Bunun yerine sınıfta veya kütüphanede bir yer ayırdı, rapor yazması için gereken kitap ve kağıtları ona ödünç verdi, ödevlerini paylaştı ve ona çok yardımcı oldu. Yuna bunun iyi niyetle rekabet etmek olduğunu söyledi ancak kendisinin de kendi yöntemiyle karşılık verip vermediğini bilmiyordu.

Herkesin tahminlerinin ve dedikodularının aksine gerçekte ikili arasında aşk yoktu. En azından Kwon Taek Joo böyle düşünüyordu. Yuna'yı asla bir sevgili olarak görmedi. Yuna'nın sözlüğünde aşka yer yok gibi görünüyordu. Bunun onun başarı arzusu olup olmadığını bilmiyordu ama onun anısında Yuna her zaman dümdüz ileriye bakıyordu. Bunun nedenini anlaması biraz zaman almıştı.

[Bir yetimhanede büyüdüm.]

Yuna'nın dil eğitimi ve öğrenci değişim programına kaydolduğu sıralardaydı. Başka bir değişiklik olmasaydı onun seçilmesi doğal olurdu. O sıralarda Kwon Taek Joo askere gitmeye hazırlanıyordu.

Güvenmesinin nedeni bu muydu?

Bir seferinde Yuna ona içini dökmüştü.

Bunu ilk duyduğunda, cüzdanında sık sık aile fotoğrafları gördüğü için merak etmeden edemedi.

[Sanırım daha önce ailenin fotoğraflarını görmüştüm.]

[Haklısın, evlat edinildim.]

Yuna umursamazca cevap verdi ve boş soju bardağını salladı. Kwon Taek Joo çok şaşırmıştı ama belli etmedi ve sessizce bardağını doldurdu.

[Evlat edinen babam bir itfaiyeciydi.]

[Ne oldu?]

[Ben lisedeyken işi yüzünden öldü.]

Nazikçe başını salladı. O sıralarda Kwon Taek Joo'nun durumu da pek farklı değildi.Yuna da bunu biliyordu.

[Babanın da görev başındayken öldüğünü duydum bu yüzden sempati duyuyorum. Bir gün ailenin babası habersiz ölürse ailenin başına ne geleceğini çok iyi biliyorsun.]

Belki de Yuna'nın ona yaklaşmasının sebebi buydu. Sadece Kwon Taek Joo'yu bir rakip olarak görmesi ya da kayıtsızlığı yüzünden değil, onun da benzer bir durum yaşamış olması yüzündendi.

[Ben bekar bir annenin çocuğuyum. Doğduğum anda bir yetimhaneye götürüldüm ve yedi yaşıma kadar orada büyüdüm. Üvey babam sık sık oraya hizmet etmeye gidiyordu ve gerçekten sessizdi. Nedenini bilmiyordum ama bana olağanüstü iyi davranıyordu. Bunun o kişiyi de sevdiğimden mi yoksa başka bir şeyden mi kaynaklandığını bilmiyordum. Bazen itfaiye istasyonundaki meslektaşlarıyla, bazen de üvey annemle geliyordu.]

Codename Anastasia Yan HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin