***"...Taek Joo"
Kwon Taek Joo seslenmeyle irkildi. Duş almayı yeni bitirmiş olan Zhenya, çıplak bir şekilde arkasında duruyordu.
"Deli adam, üstüne bir şeyler giy."
Kwon Taek Joo'nun eleştirilerini görmezden geldi ve buzdolabına doğru yürüdü. Adamın penisi her zamankinden daha kırmızıydı, bunun duştan mı yoksa bütün gece seks yapmaktan mı olduğunu bilmiyordu. Prezervatif izi hala koyu kırmızıydı, çok baştan çıkarıcı görünüyordu. Kollarında ve geniş sırtında kalan parmak izlerinden bahsetmiyordu bile.
Kwon Taek Joo aniden tırnaklarına baktı. Kısa kesilmişlerdi ama sonuçları hala aynıydı. Zhenya buzdolabından bir şişe su aldı ve içti, gözleri Kwon Taek Joo'ya sabitlendi.
"Kim aradı?"
Çenesini Kwon Taek Joo'nun elindeki telefona doğru eğdi. Telefonu duymuş gibi görünüyordu. Genellikle annesinden veya merkezden bir arama olduğunu söyleyebilirdi çünkü daha az can sıkıcı olacaktı. Ama Kwon Taek Joo yine de dürüstçe cevap verdi. Ayrıca birbirlerinden saklayacak hiçbir şeyleri yoktu.
"Üniversiteden arkadaş."
"Üniversiteden arkadaş mı? Mezun olalı 10 yıl olmadı mı?"
"Uhm..."
"Neden aniden bu saatte arıyorlar?"
"...Ne, sanki aranamazmışım gibi. Garip bir şeymiş gibi söylüyorsun."
"Bunun sebebi dinleyicinin garip bulması. Yoksa bir şey mi saklıyorsun?"
Zhenya ona baktı ve ne tür biri olduğunu sordu. Şüphelenmesi için bir şey yoktu ve saklaması için de bir neden yoktu, ama kim olduğunu söylemenin de bir faydası yoktu. Kim bilir, belki de masum insanların çok normal hayatlarına felaket gelirdi.
Kwon Taek Joo açlıktan şikayet etti ve hemen konuyu değiştirdi. Zhenya onaylamaz bir şekilde baktı ama alışkanlıktan ocağa bir tencere su koydu. Adam yine ramen pişiriyor gibi görünüyordu. Normalde şikayet etmezdi ama bugün Kwon Taek Joo, menüde baharatlı kızarmış erişte olmasını isteyerek Zhenya'nın dikkatini dağıtmak istedi. Açıkça bunun yemek olmadığını söyledi. Kwon Taek Joo ona kesinlikle bir lokma yemek vereceğine söz verdi.
Yuna Hyun toplantıya katılıp katılmayacağını sorduğunda, Kwon Taek Joo geleceğini söylemişti. Meraklı olduğu ya da eski anılara daldığı için değildi, sadece onu son kez görmesi gerektiğini hissetmişti.
——
"Ah, işte."
Kwon Taek Joo elini kaldırdı. Yoon Jong Woo heyecanla koşuyordu ve yavaş yavaş yavaşlıyordu. Bunun nedeni, Kwon Taek Joo'nun karşısında, sırtı girişe dönük, uzun boylu bir yabancının oturuyor olmasıydı.
Arkasından baktığında hala şüpheciydi ama güvensizlik hissi kaybolmamıştı. Sonra aniden Yoon Jong Woo'nun vücudu taş kadar sertleşti. Bunun nedeni, Rusya'dan gelen deli adam Zhenya'nın Yoon Jong Woo'ya bakmak için dönmesiydi.
[Kıdemli...?]
Gözlerini devirdi ve Kwon Taek Joo'ya baktı. Yoon Jong Woo işten çıkar çıkmaz koşarak gelmişti çünkü akşam yemeğinde dana eti servis edeceğine söz vermişti ve ayrıca ikisine başka birinin katılacağını da duyurmamıştı.
Elbette, eğer normal bir insansa sorun olmazdı, kim olursa olsun. Ama o kişi Zhenya ise, hikaye başkaydı. Onunla yemek yiyeceğini bilseydi, Yoon Jong Woo asla buraya gelmezdi.
[Önce otur. Açım.]
Kwon Taek Joo hiçbir açıklama yapmadan yanındaki sandalyeye vurdu. Yoon Jong Woo çantasının kayışını kavradı ve Zhenya'ya baktı.