***[Kwon Taek Joo! Uyan. Nerede yaşadığını bilmiyorum.]
Kwon Taek Joo uyuyakalmıştı ve şiddetle sarsılıyordu. Tamamen uykuya dalmış ve tepkisizdi. Masanın üzerinde yaklaşık 10 boş soju şişesi vardı, bu Kwon Taek Joo'nun tek başına içtiği alkol miktarıydı. Kwon Taek Joo bir sigara içip sonra içeri girip iyi ruh halini geri kazanmak için bir içki içmeyi planlanmıştı. İlk niyeti buydu ama yarı yolda daha fazla içmeye başladı.
Kwon Taek Joo yüzünde üzgün bir ifadeyle tek kelime etmeden içtiğinin farkında değildi. Daha önce ve şimdi, Kwon Taek Joo endişeleri olduğunda her zaman daha sessiz olurdu. Yuna ve Kwon Taek Joo dahil olmak üzere barda sadece yaklaşık altı kişi kalmıştı. Kendini bile tam olarak kontrol edemiyordu. Saat gece 3'ü geçmişti.
Yuna Hyun, Kwon Taek Joo ile ilgili bir telefon numarası bulamadı, ev adresini de bulamadı. Neredeyse 10 yıldır iletişimde olmadıkları için nerede yaşadığını bilmiyordu. Ama Kwon Taek Joo uyanana kadar da bekleyemezdi. Ve bir erkek olmasına rağmen, 10 yıl sonra tekrar buluştuğu yakın arkadaşını bırakamazdı.
Eh, kimlik kartını kontrol etmeliydi. Bir anlık tereddütten sonra Yuna Hyun Kwon Taek Joo'nun ceplerini karıştırmaya başladı. Ve son derece dikkatli olmasına rağmen, elleri hala kalçalarına ve uyluklarına değiyordu.
[Ugh... Zhenya...]
Taekjoo aniden kaşlarını çattı ve döndü.
Zhenya? Bu kız arkadaşının adı mıydı? Yuna Hyun belirsiz bir şekilde tahminde bulundu ve cep telefonunu Kwon Taek Joo'nun elinden çıkardı.
Üzerindeki tek eşya buydu. Cüzdan veya kimlik kartı yoktu. Yuna Hyun doğal olarak iç çekti. Herhangi bir bilgi olup olmadığını kontrol etmek için telefonunu kontrol etmeye çalıştı ama kilitliydi. Kwon Taek Joo'nun göz kapaklarını kaldırmaya çalıştı, ancak telefondaki tanımlama yöntemi parmak izi veya göz tanıma değildi. Son umut da yok olmuştu.
O anda aniden bir titreşim duyuldu. Yuna Hyun o kadar şaşırdı ki omuzlarını silkti. Kwon Taek Joo'nun cep telefonuna bir arama geldi. Arayan 'Zhenya'ydı.
[...Ha? Bu senin kız arkadaşın mı?]
Yuna Hyun başını eğdi ve açma düğmesine dokundu. Birsen güvenlik penceresi belirdi. Neden bu kadar gereksiz yere sıkı ve ayrıntılıydı? Aramayı cevaplamak için çabaladı ama başaramadı. Telefondaki titreşim yavaş yavaş kapandı. Ve hemen tekrar başladı. Bu sefer de arayan 'Zhenya'ydı. Cevaplanmayan aramalar birikti.
[Cidden. Ne yapmalıyım!]
Sinirle ayaklarını yere vurdu. Çok geçmeden Yuna Hyun'un telefonu çaldı. Daha önce çağırdığı taksinin çağrısı gelmişti.
[Alo? Ah evet. Hemen geliyorum.]
Gerçekten başka seçeneği yoktu, en azından bir oda kiralayıp Kwon Taek Joo'yu oraya götürmek zorundaydı.
[Çocuklar, taksi geldi. Onu eve götüreceğim, benimle birlikte gelebilir.]
Geriye kalan kişiler Yuna Hyun'un isteğini kabul ettiler ve yaklaştılar. Dört kişi Kwon Taek Joo'yu kaldırmak için çabaladı, kısmen baygın olduğu için vücudu daha da ağırlaşmıştı.
[Hey, hey, bu iyi değil, herkes bir tarafa geçsin.]
Birinin talimatıyla, her kişi Kwon Taek Joo'nun kollarını ve bacaklarını sıkıca tuttu. Bu şekilde, insan grubu restorandan çıktı ve ana caddeye gitti. Yuna Hyun da paltosu ve çantasıyla aceleyle onları takip etti.
Taksi şoförü insan grubunu fark etti, hızla arabadan indi ve arka koltuk kapısını açtı. Grup, Kwon Taek Joo'nun kafasını arabaya itmek için çabaladı.