***
"Taek Joo! Görüşmeyeli uzun zaman oldu."
Olga neşeyle gülümsedi ve kapıyı açtı. Zhenya onu geçti ve önce içeri girdi. Olga kardeşine dikkat bile etmedi.
"Ne zaman geldin?"
"Dün gece. O adam bir şey söylemedi mi?"
"Sorun değil."
"Biliyordum. Biliyor musun, dün gece beni burada yalnız bıraktı ve aramalarıma cevap verme zahmetine bile girmedi"
Olga sürekli homurdandı. Kwon Taek Joo'nun söyleyecek bir şeyi yoktu. Zhenya'nın Olga'yı yalnız bırakmasının nedeninin Kwon Taek Joo'yu bizzat almak olduğuna kesinlikle inanıyordu. Sonrasında ikisi şafaktan gün doğumuna kadar seviştiler bu yüzden Olga'dan haber alacak zamanları olmamıştı.
Kwon Taek Joo öksürdü ve konuyu değiştirdi.
"Neden aniden buraya geldin?"
"Neden? Ne de olsa kan kardeşiyiz o yüzden uzak bir ülkede nasıl yalnız yaşadığını görmeye geldim."
"O bir çocuk değil, öyle değil mi? Nasıl vicdanın olmaz? Buraya geldiyse onun için değil, bu ülke için endişelenmeliydin."
"Demek istediğim bu. Farklı mı anladın? Evdeki herkes onun tekrar sorun çıkarmasından ve diplomatik karışıklıklara neden olmasından endişe ediyor. Henüz özel bir şey olmadı, değil mi?"
Elbette, böyle olacağını bilmelerine rağmen bilerek yine de onu gönderdiler. Bu noktada, utanmazlık aileden geliyor gibi görünüyordu.
"Taek Joo'yla buluşmak ve Kore'nin nasıl bir ülke olduğunu görmek içindi."
Görünüşe göre asıl amaç ikincisiydi.
Kwon Taek Joo eve girdi. Gözüne çarpan ilk şey oturma odasının zeminine gelişigüzel yerleştirilmiş çantalardı. En büyük boylarından üç tane vardı. Olga'nın kaç gün kalmaya niyetli olduğunu bilmiyordu. Kwon Taek Joo yeni bir sorunla karşılaşmış gibi hissetti.
"Öğle yemeği yedin mi?"
"Bekliyorum."
"Zaten sipariş verdin mi?"
"Evet."
"Nasıl aradın?"
"Sadece yemeği sipariş ettim, başka yolu var mı?"
Olga, Kwon Taek Joo'nun ona neden bu soruyu sorduğunu bilmiyormuş gibi baktı. Zhenya Kore'de bir yıl yaşadıktan sonra zar zor öğrendiği şeyi bir günde mi öğrenmişti? Yoksa Korece'yi şaşırtıcı derecede akıcı mı konuşuyordu?
"Önce otur. Meyve ister misin?"
Olga marketten aldığı büyük poşeti açtı ve meyveleri çıkardı. Portakal, kavun, ananas ve üzüm vardı. Yalnızken bir sürü şey almıştı. Bunun gibi üç ya da dört poşet daha vardı. Marketlerde satın alacak başka bir şey yoktu ama iki kardeşin alışveriş yapışları birbirine çok benziyordu.
"Kore sıcak bir ülke olduğu için meyvelerin tadının daha iyi olacağını düşünmüştüm ama görünüşe göre durum öyle değilmiş."
"Çünkü onu bir marketten almışsın. Ne olursa olsun meyve almak için doğrudan geleneksel pazara gitmelisin."
"Gerçekten mi? O zaman biz de oraya gidelim."
Ne demek 'Biz de oraya gidelim'? Tuhaf bir imaydı. Gereksiz yere yanlış anlaşılmadan ve hayal kırıklığına uğramadan önce Kwon Taek Joo bakış açısını açıkça belirtti.