Sziasztok Drágáim.
Egy újabb, már megírt történet,
esküvő fejezetével készültem erre az esős, szomorú napra.
Remélem egy kicsit felvidít majd.Eufória : Jikook
10. Fejezet.
By: Mamzi75
Sokkal lassabban telt az éjszaka mint azt a két szerelmes fiú szerette volna. Kook forgolódott angyalkáját hiányolta, még üzenetet is írt neki. De hiába..
-Biztos mélyen alszik már, pajtival karöltve. Gondolta Kook, miközben attól félt még mindig, hogy csak álom ez az egész. Addig puffogott, míg ő is álomba zuhant hirtelen, így már nem is olvashatta el a neki írt üzenetet.Közben persze Jimin is forgolódott, és magát okolta, hogy egy ilyen hülye ötlet, miért jött elő abba a bolond agyába.
Oké romantikusnak gondolta, megaztán jobb lesz a nászéjszaka.
És persze oltár előtti találkozás.-Oltár? Lesz nekünk vajon olyan?
Ki ad minket össze?
Szimpatikus lesz az az ember?
Milyen zene fog szólni?
Együtt fogunk bevonulni?
Érthető az újabb agymenése, hiszen a szervezésbe nem avatták őket be.
A lényeget tudják, a többi nekik is meglepetés lesz!De még mekkora meglepetés!
És míg ilyen és ennél még cifrább kérdések jártak Jimin fejében, addig Kook -ot ez egyáltalán nem érdekelte.
Neki egy dolog számított! Az angyalkája, holnaptól a férje hivatalosan is EGYÜTT VÉGRE.
Utána már csak egy dolog hiányzik ahhoz, hogy teljes legyen az életük a családjuk, és az pajti.*
Az idő, enyhült, a tegnapi fagyhoz képest, és ez mind annak köszönhető, hogy vékony hóréteg fedte a környéket.
Kookie még csukott szemmel, szerelme testét kereste maga mellett, mire rájött nagy nehezen, miért is nincs most mellette.
Álmosan, durcásan dörzsölte meg az arcát, majd egyből kereste a telefonját.. – Bassza meg! Még csak hat óra!?
Ha eszébe is jutott, hogy fejére húzott takaróval vissza alszik..., azt az ötletet feledtette a készülék elején virító boríték.
Nem is kell mondanom, az álom nyomban ki is ment a szeméből, és nyitotta meg az üzenetet egyből.Kakukk❤️❤️PM 12:10
Én is szeretlek téged, és nekem sem könnyű nélküled!! Készültem, hogy felhívlak, de a kicsi fiunk nemtudott aludni és mellém bújt, ja és neki is hiányzol... Holnap majd mesélek, de most már aludjunk annál hamarabb jön el a reggel, és a mi nagy napunk!
HOLNAPTÓL NEMSZABADULSZ TŐLEM 🤭SZERETLEK FÉRJEM ❤️ ❤️
Boldogan, arcára fagyott vigyorral olvasta el többször is egymás után. És mielőtt még szídni, kezdhette volna magát, amiért nem tudott várni egy kicsit, megjelent egy újabb boríték.. Nam egy képet küldött, amin szerelme és fia alszik, mellé
írt is valamit...Nam Joon AM :6:08
Tudom ideges vagy, de minden rendben! Nyugodj meg Jk, mert árt a szépségednek! 😁 8-ra megyek érted!
-N-
Bár barátja üzenete, és a kép amit küldött tetszett neki, szerelme hiányát maga mellől az ágyban az sem tudta feledtetni.
Nem a sex jutott eszébe! Nem!
Csak hozzá bújni, ölelkezni szeretett volna vele, mint általában minden reggel.
A reggeli csók az íze a melege...
Az ami igazán hiányzott.
A szemközti falra emelte szemét az angyalka kép felé. - Mennyi szarság történt velem angyalkám, amíg ide elértem. Ígérem neked boldoggá teszem őt... és mindig szeretni fogom amíg élek!
Mint a villám úgy hasított végig rajta a sok, sok emlék, a keserűség a magány a hiány a vágy és remény. Végre boldog lehet azzal az emberrel akit évek óta vágyott és annyira szeret, és ma ez már hivatalos is lesz!
Ezzel a reménnyel a szívében...
Mit szívében a testében, lelkében a zsigereiben érezte mától minden megváltozik, és még ennél is boldogabb napoknak, éveknek néznek elébe. Szóval így kezdett a napjának neki.
BINABASA MO ANG
Wedding Day BL.🔞 Befejezett.
RomanceNyakunkon a nyár! Milyen esemény fordul elő leggyakrabban ezen időszakban? Na nem a fesztiválokra gondolok! Esküvő! Ebben a témában olvashattok most. Tartsatok velünk.