sept

172 37 4
                                    

Çarşamba, Barış'tan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çarşamba, Barış'tan.

15 Ağustos.

Saçlarımdaki ellerinle mayışıyorum. Eksik hissettiğim her şeyin tamamlandığını hissediyorum. Başımı kucağına koyduğum sarışın çocuk, benim eksik ve fazla olan her şeyimmiş gibi hissettiriyor.

"Seni gördüğüm ilk an," diye başlıyorum konuşmaya. Heyecanını hissediyorum ve gülümsüyorum. "Sarı saçlı bir çocuk gördüm. Başlarda beni görmedin bile. Adada dolaştım, dolaştım. Seninle karşılaşabilmek, seni görebilmek için hiç durmadan her yeri gezdim. Şanslıydım ki seninle denk gelip duruyordum da. Dışarıdan utanmaz bir adam gibi dursam da yanından geçerken bile yanaklarımın ısınmasını engelleyemedim. Sonra bir gün ortadan kayboldun. Ben cesaretimi toplayana kadar sen gitmiştin sanki.

Kaan diye bir arkadaşım var, onun burada bir kafesi var. Deniz kenarındaki masalardan birinde oturuyorduk hep beraber. Ben öyle sessizce denizi izliyordum, gözlerine bakıyormuş gibi hissediyordum sanırım."

Kucağından kalkıyorum ve koltukta sana doğru dönüyorum. Ellerini tutuyorum ve bana ışıl ışıl bakan gözlerine gülümsüyorum. Eline öpücük konduruyorum ve devam ediyorum.

"Yanımdan geçiyorsun, el ele tutuşan iki arkadaşınla birliktesin. Sonra diğerindrn kısa olan yeşil gözlü bir çocuk sana sesleniyor ve tam o an Kaan'ın kameralarına yakalanıyorum. Hayatıma isminle giriyorsun ama bir daha seni bulamayacağım sanıyorum."

Konuşmaya devam ediyoruz, saatlerce hiç kıpırdamadan, hiç susmadan birbirimizin hakkında her şeyi öğreniyoruz. Sonunda sen yemek hazırlayalım diyerek mutfağa geçiyorsun neşeyle ve ben arkandan gülümseyerek geliyorum.

Bugünden sonra ne olacak bilmiyorum ama 1 yıl ve 3 gün boyunca tanıdığım sarışına aşık oluyorum ve onunla birlikte olduğum ilk doğum gününde yeniden doğmuş gibi hissediyorum.

------
SLM COCUKOLARRR🙋‍♀️🙋‍♀️

Ne kadar manyak gsli olsam da(icimde yasiyorum korkmayin) bugunayri bir sekilde sevdigim Semih'imin dogum gunusu kutlu olsun🙏🏿💐🤍

Hadi optum gozlerinizdennn🤍🤍

dilerim kiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin