huit

183 38 5
                                    

Cuma, Semih'ten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cuma, Semih'ten.

Güneş batarken iyice sakinlemiş olan deniz kenarındayım. Karaya vuran su, beraberinde bir sürü deniz kabuğu ve yosun getiriyor. Üstümdeki, beyaz keten gömlek ve beyaz şortla öylece yürüyorum. Bir deniz yıldızı çarpıyor ayağıma, eğiliyorum ve onu incelemeye başlıyorum. Küçük ve ten rengi tonlarında olan deniz yıldızının güzelliği beni etkiliyor ve bir süre daha gülerek ona bakmayı sürdürüyorum.

Yanıma oturan, benimle aynı şekilde giyinmiş adamın sesiyle gülümsüyorum ve başım omzundaki yerini buluyor. Saçlarımı okşuyor ve soruyor 'Ne yapıyorsun yavrum? Sıkıldı mı güzel canım?' Bana dediği şeyle daha da fazla gülümsüyorum. Canı, onun güzel canı oluyorum ve kaderin bunu değiştirmemesini diliyorum.

Bir süre daha birlikte oturuyoruz ve sonra kalkıyoruz. Merkezdeki telaştan uzaklaştıkça, birbirimize yaklaşıyoruz ve sonunda el ele eve giriyoruz. Ben duş alırken o bize yaptığı yemekleri hazırlıyor ve neşeli akşam yemeklerimizden birisini yiyoruz. Sonrasında evden çıkıyoruz ve tepede yıldızları izliyoruz.

O yanımdayken susmak istemiyorum, ben konuştukça parlayan gözleri ise susmamam gerektiğini bana gösteriyor.

Aslında yıllardır cevabını aradığım soruların cevaplarını tek bir kişide bulabilmek garip hissettiriyor. Yıldızları izleyen Alper'ime bakıyorum. Rast geldiğim, sevgilim yanımda olduğunu düşündükçe korkularım yerini rahatlığa bırakıyor. Onun yokluğunun düşüncesi bile beni korkunç bir kaygı havuzuna sürüklüyor.

Hâlâ ona bakmayı sürdüren gözlerimin parladığını biliyorum, toprakları denizlerimdeki dalgaları durultuyor ve ben her zamankinden daha berrak bir adam oluyorum.

Uzanıp yanağına tüy gibi bir öpücük konduruyorum. O da bana gülüyor ve saçlarımı minik buselerle süslüyor. Huzurun kollarında yaşadığım anları oluşturan sevgilime bakıyorum ve ne kaybederim ki diyerekten arkadaş bile olmadan hayat arkadaşım olmasını istediğim adama doğru konuşuyorum:

"Alper, seni seviyorum."

-------
SLMM COCUKLARR🙋‍♀️🙋‍♀️

BU DA TATLIYA BAGLANDIGINA GORE HAYALIMDEKI FINALI YAZITORUM VE 1 BILEMEDINIZ 2 BOLUME VEDALASIYORUZ😍

OPUYORUM GOZLERINIZDENNN🤍🤍

dilerim kiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin