1 yıl sonra, perşembe, 15 Ağustos, Semih'ten.
Bir gece önceden bana işin olduğunu söylediğinden konsere yanımdaki iki çatlakla gidiyorum. Arda, Kenan'a sevimlice bir şeyler anlatırken Kenan onu ilgiyle dinliyor ve gülümsüyorum. Eğer işin önemli olmasaydı yanımda olacağını biliyorum.
Sonunda alana varıyoruz ve yanımdaki en yakın arkadaşım sevgilisine gülerek bir şeyler söylemeye devam ediyor. Bense onları gülerek izlemeye devam ederken bizi merak ediyorum. Dışarıdan da böyle sevgi dolu muyuz? Yoksa sadece birbirimize mi saklıyoruz?
Bir anda kolumdan çeken Arda'yla kendime geliyorum. Beni aceleyle bir yere sürüklüyor. "Nereye gidiyoruz?" diye merakla sorduğumda cevap vermiyor.
Sonunda ormanlık kısımda ışıklar gözüküyor ve sen, sen gözüküyorsun. Hiç beklemediğim bir anda bulduğum sevgilim,sen, elindeki pastayla yanındaki arkadaşlarına gergincene konuşuyorsun. Haline gülümsüyorum ve sonunda beni görüyorsun.
Pastamı üflerken içimden bir dilek tutuyorum. Sonrasında birkez daha mum yakıyorum ve sana üfletiyorum. Heyecanla dileğini bekliyorum ve dileğini bana fısıldıyorsun; "Benden hiç vazgeçmemeni diliyorum."
Gözlerim parlıyor ve kollarımı boynuna sarıyorum. Belimi okşuyorsun ve başını boynuma gömüp öpücükler bırakıyorsun. Ağlamak istiyorum, hem de çok ağlamak istiyorum. Sana olan sevgimin içime sığmadığını hissediyorum.
Sonunda konser alanına varıyoruz, elini hiç bırakmıyorum. Bir yanımda birbirlerinin gözlerine bakarak şarkı söyleyen Kenan ve Arda ve bir yanımda sen ve senin yanında arkadaşların. Kısa sürede ailem olmuş herkes ve sen varsın yanımda.
Sonunda ikimizin şarkısını söylüyorlar ve yanımızdaki herkes mutlu gözüküyor. Sana bakıyorum ve çoktan bana baktığını görüyorum. Sana gülümsüyorum ve birbirimize bakarak şarkıyı söylemeye devam ediyoruz.
"Kaybolan bir ruh gibi
Kayıp gidersem de bul beni
Mahvolur da bitersem
Tut elimi""Dilerim ki sevgilim," diyorum kulağına.
"Dilerim ki sevgilim seninle olduğum her zaman yerinde durur."
---
Selamlarrr cocuklarr🙋♀️🙋♀️Burada da bu cocuklarima veda ediyoruzz
Bitirdigim 3. fic cok duygusalim sanirim buradaki cocuklarimi da cok seviyorum
Hayalimdekine yakin oldu biraz ama finali tam istedigim gibi olmadi gene de umarim keyif almissinizdir okurken cunku ben yazarken cok keyif aldim.
Baska bir yerde daha guzel bir sekilde gorusmek dilegiyle,
son kez bu kitap icin gozlerinizden cok opuyorumm🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dilerim ki
Fanfiction1 yıl önce gittiği adada gördüğü Barış'ı unutamayan Semih 1 yıl sonra aynı adaya gitmek için bindiği gemide onun yanına oturacağından habersizdi. karakterlerin gerçekle alakası yoktur!