2.5

985 147 221
                                    

selam!
hata varsa kusuruma bakmayın
biraz stresliyim bölümü
çok içime sinerek düzenleyemedim :(

200-250 yorum sınırı🥺

***

"hayır yavrum... dik indirceksin dikkatli bak öklid var orda."

minho, boş sınıfta kaşlarını çatmış bir şekilde soruyu çözmeye çalışan sevgilisine doğru konuştuğunda jeongin hayıflanarak başını arkaya yasladı. "bunu çözmek istemiyorum.kafam karışıyor anlamıyorum."

sızlanan sarışını kendine doğru çektiği gibi boynunu öpücükler kondurmaya başlarken mırıldandı. "ama bunu da çözmelisin sınavda."

"minho..." fısıldarcasına çıkardığı isimle bir elini kumralın saçlarına daldırdı."bugün yerinde durmuyorsun bi türlü."

"napıyorum ki."

dudaklarını jeongin'in boynundan çekmeden konuştuğunda sarışın kasılarak parmakları arasındaki tutamları çekiştirdi. "dudaklarını çekmiyorsun."dediği gibi geri çekilen kumralın gözlerine utangaç bir tavırla baktı."azmaya başlıyorum öyle yapınca."

minho, mızmızlandığı gibi başını utangaç bir şekilde eğen sevgilisinin belini kavrayarak kendine yaklaşmasını sağladığında sarışının elleri hızla ensesinde birleşti.

"hmm...nasıl yapınca tam olarak bir göstersene."

alaylı tavrıyla birlikte sarışın büyükçe yutkunurken dudaklarını araladığı gibi gözlerini kapattığında minho öpülmek için bekleyen sevgilisinin haliyle gülümsemesine engel olamadı.

yine de kıvrılan dudaklarını jeongin'in dudaklarına doğru sürtü. okulda pek de bir şey yapmak istemediği için kısa tuttuğu öpücüğüyle geri çekilirken sarışın kaşlarını çatarak açtı gözlerini.

"niye kısa öptün?"

"okuldayız çünkü bebeğim."

jeongin bunu umursamadığını gösterircesine omuz silkerken hafifçe doğruldu. bir bacağını minho'nun üstünden geçirdiği gibi kumralın kucağına otururken elleriyle de sevgilisinin yüzünü kavradı.

"okulda olduğunu unutturana kadar öpmeli miyim o zaman seni?"

sarışının yüzünü okşaması üstüne üstelik bunu kucağında yapması minho'nun hoşuna giderken parmakları hızlıca jeongin'in kalçasına doğru yöneldi.

"okulda olduğumu unutturmak istiyorsan kalçanı da hareket ettirmeye başlamalısın ama sarışın..."

çapkın tavrı ile mırıldanışı jeongin'in heyecanlanmasına neden olurken kendini biraz daha öne yerleştirdi.kalça arasındaki yumuşak kalınlık dudaklarını istemsizce yalamasına neden olurken başını salladı hafifçe.

"istediğin bu olsun yeter ki minho."

utanmasını beklediği sevgilisi dudaklarına uzandığı gibi kalçasını hareket ettirdiğinde minho kasıklarındaki uyarıyla birlikte inledi. elleri hızla kavradığı kalçaları yukarı kaldırırken jeongin havalanan alt bedeniyle kaşlarını çattı.

huysuzlanarak dudaklarıyla ilgilenen kumraldan kendini geri çekti."hani kalçalarımı hareket ettirmeliydim aklını başından almak için?"

nerd / jeonghoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin