3.2

390 98 146
                                    


oy sınırı:150

***

"bebeğim sakin ol. düşündüğün kadar kötü geçmemiştir eminim ki."

minho, yanında gerginlikten kaskatı kesilen bedenin sırtını okşarken jeongin dolu gözlerini kumrala çevirdi."kesin aynı yeri kazanamıcaz."

"jeongin..."

kollarını sarışına sardığı gibi kendine çekerken boynuna gömülen sarışına eşlik eden tişörtünü ıslatan ıslaklıkla derin bir iç çekti. "elinden geleni yaptın..ağlanacak bir şey yok."

"minho ya yapamadıysam."

titrek sesiyle birlikte sevgilisine tamamen sarılırken minho sarışının saçlarına küçük bir öpücük kondurdu.

"yapamadıysan bir daha deneriz. ben hep burdayım. yardım ederim her zaman." dedi sakin bir tavırla."hem belki ben de yapamamışımdır. sonuçları görene kadar nerden bilebiliriz ki."

jeongin küçük mızmızlanmaları ile kedi gibi burnunu minho'nun tişörtüne sürttüğünde kumral alaylı bir tavırla konuştu."sümüklerini tişörtüme mi siliyorsun sen?"

"ya minho..."

yükselen sesiyle geri çekildiği gibi minho sarışının  çenesini kavrayıp yüzlerini aynı hizaya getirdi.
"dışarıda olmamızı umursamam.ağlamayı kesene kadar öperim seni bak."

"hoşuma gitti bu teklif."

jeongin ağlamaklı bi şekilde olmasına rağmen büyülttüğü gözleriyle fısıldadığında minho kahkaha atmasına engel olamadan sarışının saçlarını karıştırdı.

"sınavın bitmesi şerefine bunu güzel bir yerde yalnız başımıza yapmayı teklif etsem peki.."

"hayır deme ihtimalim var mı sence?" sarışın, minhonun beline doladığı ellerinden yardım aldığı gibi kumrala doğru yaklaşıp ıslak yüzünü onun tişörtüne silerken minho sırıtarak jeongin'in işini bitirmesini bekledi.

"iyi kurulandın mı bari?"

sarışın geri çekildiği gibi minho alaylı bir ifadeyle konuştuğunda jeongin umursamadan omzunu silkti."kurulanmama yardımcı olmayacaksan niye sevgilimsin?"

"böyle bir kural mı-"

"bir sene daha deniyeceğim net amınakoyayım ya." changbin, konuşan ikiliye doğru sinirle konuştuğunda arkasından gelen felix gözlerini devirdi.

"girmeden de net değil miydi zaten?" dedi samimiyetsi bir gülümsemeyle."o kadar uyarmama rağmen bir kere kitap açmadın."

"sen sanki açtın da bana laf söylüyorsun."

didişmeye başlayan ikiyi umursamayan jeongin başını minho'nun omzuna doğru yasladı.

"şşş...bu hal ne? nasıl geçti sınavın?" omzunu dürten parmakla huysuzca kaşlarını çatarken felixe doğru dudaklarını büktü."kötüydü."

"ağladın mı sen?"

"hıhm..." mızmızlanarak iyice minhoya yaslandığında kumral kolunu tamamen jeongine dolayıp başına küçük bir öpücük kondurdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 5 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

nerd / jeonghoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin