10| Arabaların arasına mı atacaksın kendini?

10 4 0
                                    

İyi okumalarr🤎



"Lee Felix?"

Başını kapıda duran çocuğa doğru çevirdi.

"Benim."

"Öğretmen sizi çağırıyor."

Felix oturduğu sırasından kalkıp arkadaşlarına baktı.

"Birazdan gelirim ben." diyerek kendinden yaşça küçük olduğu belli olan çocukla sınıftan çıktı. Yukarı kata çıktıklarını fark edince sordu.

"Öğretmen bir üst katta mı?"

"Evet, nöbetçi bugün."

"Hangi hoca peki?"

Felix'in sorusunu cevapsız bırakıp merdivenlerden çıkmaya devam etti. Zil çalınca öğrenciler sınıflarına geçiyordu bu arada. Felix etrafına bakınınca sınıflarına geçen öğrenciler dışında öğretmen görmedi.

Koridorda aniden kolundan tutulup bur köşeye çekilmişti.

"Naber güzellik?"

Yanağına dokunan el ile tüyleri diken diken olmuştu.

"Dokunma bana." diyerek yanağında ki eli itti.

"Hey sakin ol biraz. Düşündün mü canım? Teklifimi?" dedi.

Kollarını gencin beline dolayarak, ardından kalçalarına indirdi.

"İnanılmaz derecede rahatsız edicisin ve boktan söylediğin şeyde öyle, bırak beni!"

Felix her defasında ittirmeye çalıştığında Mingi kollarını daha da sıkıyordu.

"Ya! Yapma ama böyle bebeğim, yoksa canın daha çok yanar."

Keyifle gülerken konuşuyordu Mingi. Eli ile gencin giydiği forma gömleğin uçlarından tutup yavaşça kaldırmaya başladı, biraz açığa çıkan teninde ellerini arsızca gezdirirken gülüyordu.

Felix, sinirinden tutamadığı gözyaşı akmıştı yanağına doğru.

"Ne istiyorsun benden, b- bırak benii-"

Felix'in sona doğru yükselen sesiyle söylediği cümleyi bölen kişi Changbin olmuştu.

"O ellerini hemen çek sikik."

Mingi'ye yaklaşıp kollarını Felix'in belinden çekti.

"Buyrun adap bilmeyen edepsiz?" dedi Mingi, Felix'i kolunun altına zorla alırken.

"Dokunma bana!" diyerek ittirdi onu Felix.

"Bana bak piç."

Changbin sinirle Mingi'nin yakalarından tutup onu duvara itti. Sonrada kulağına hafifçe eğilip konuştu.

Zil çalmıştı ve bütün öğrenciler dersteydi. Lakin bu üçlü şu an okul koridorunda merdiven altında bir köşede kavga ediyordu.

"Ona bir daha dokunduğunu görmek istemiyorum."

Bakışlarını devirerek sırıtmıştı Mingi. Changbin geri çekilip Felix'i de yanına doğru çekti.

"Ya yapmazsam alçak?" dedi Mingi ellerini cebine koyarak.

"Olacaklardan ben sorumlu değilim sik beyinli."

Felix'in bileğini tutup konuşmuştu ardından birlikte oradan ayrıldılar. Tuvalete geldiklerinde Felix elini hızla çekip bakışlarını kaçırdı. Ondan birkaç adım uzaklaşıp konuştu.

"Neden böyle bir şey yaptın? Bunu gerektirecek bir durum yoktu."

"Öylece izleyemezdim. Fazlasıyla rahatsız oldun ve bu apaçık belliydi."

Olasılıksız  / Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin