bölüm 10: yeni plan

65 8 2
                                    

Yorucu gecenin ardından güneş gün yüzüne çıkmış dünyayı bir kez daha aydınlatımıştı. Penceremden gelen güneşin ışığı gözlerimi alıyordu, küçük bir kız çocuğuyken yurtta hep güneşin baktığı yatağı seçerdim. Güneşin kara kalbimi aydınlattığını hissederdim...

Bu gün şahin'le buluşacak ve tüm günümü onunla geçirecektim, bu benim planım için yani daha doğrusu amcamın planı için harika bir adımdı. Güneşin yüzüme vuran sıcaklığını hissettiğim yatağımdan kalkmak istemiyordum ama uyandığımdan beri telefonum susmamıştı, bildirimler arka arkaya gelmekle birlikte bir de aranıyordum, ablam Belma tarafından...

Telefonu açma zahmetinde bulunmadan
Sessize aldım, odamda bulunan beyaz ve siyahın hakim olduğu banyoma girip güzel bir sabah duşu aldım, duştan çıkar çıkmaz sabah bakımlarımı yaptım, banyodan çıkmadan odamın kapısının kırılacak derecede tıklatıldığını duyuyordum. Herşeyi tamamladıktan sonra Belma'nın merakını gidermek için banyodan çıktım, odamın kapısına geldiğimde kilidi açtığım anda Belma odaya daldı vee tabikii tatlış çenesi de:)
"Eee ne oldu bir şey konuştunuz mu, ayy es çok merak ediyorum." Konu şahin olunca heyecandan ölecek gibi oluyordu
Önce onu sakinleştirmem gerekliydi.
"Abla,abla sakin olsana biraz okuturum mesajları daha bende bakmadım telefona." Belma yatağa otururken bende yanına oturup telefonumu şarjdan çıkardım ekran açıldığında belmadan tam on iki arama vardı şaşkınlıkla bir belmaya birde telefona baktım, ben belmaya bakarken Belma da bana mahcup bir şekilde bakıyordu.
"Abla sen beni sabah sabah hemde daha güneş doğmamışken aramaya mı başladın?" Bu sefer başını öne eğdi küçük bir çocuk gibi suçluluk duyuyordu
Ona asla kıyamazdım, o benim tek ailemdi hemen işi şakaya vurmam gerekliydi, kahkaha attım ve ciddiyetimi bozdum, "sabahın köründe kalkmışsın abla heyecandan uyuyamamışsın, dün gece isteseydin burda uyurdun bu olay baya komik amaa" sonunda yüzü yüzüne baktı gülümsüyordu telefonumu açtıktan sonra sosyal medyaya girdim şahinden birden fazla mesaj gelmişti.
Belmayla beraber merakla okuduk.

Sahin_tgrl
Günaydın es hanım.
Bu gün beraber kahvaltı
yapmak isterim sizin
İçin uygun mu?

Es_athn
Günaydın şahin bey.
Kahvaltıya hayır demem.

Sahin_tgrl
Sizi almaya gelmek isterim
İzlinizle.

Es_athn
Bu Kibarlığı neye borçluyuz
Şahin bey.

"Ayy es sende bırak alsın işte seni burdan." -belma

"Abla biraz tuhaf değil mi? O bir mafya
Bu zamana kadar bir kadına kibar davrandığını duymadım bir iş çeviriyor kesin, bak bende es atahansam bu işin içinde bir iş varrr."

"Aslında bir yandan haklısın es. Sen öyle deyince bana da tuhaf geldi. Bak istemezsen bu görevi yapmak zorunda değilsin." -belma

"Bilemiyorum abla ama amcamı hayal kırıklığına uğratamam. Ayrıca şahin bana zarar veremez. O şahin Tuğrulsa bende es atahanım."

Telefondan gelen bildirim sesiyle yeniden telefona baktık.

Sahin_tgrl
Mecburiyetten soruyorum
Escim. Kapıya tek parça gelip
Tek parça dönmek için.

Es_athn
Bir saate gelebilirsin.
Hazırlanmaya başlıyorum.

Sahin_tgrl
Hazırlan bakalım.

Es_athn
Şahin bir numara
Çevirmeye kalkma
Zararlı çıkarsın.
Ateşle barut yan yana
Durmaz.

Sahin_tgrl
Duymamış olayım es
Hanım siz beni
Gözünüzde ne kadar
Büyütmüşsünüz.
Bir saate kapı dayım
Konum rica ediyorum

Es_athn
📍
(🖤)

Yataktan kalktım ve dolabıma doğru ilerledim dolabın kapaklarını açtığımda kıyafetlerime göz gezdirdim.
Ne giyecektim ki yani ne giyilir?
Bu benim bir erkekle  ilk randevumdu.
Adam asmak ya da kesmek dışında bir erkekle yan yana gelmemiştim. Gözlerim yatakta oturan belmaya kaydı.
"Ablaa şey biraz yardım edermisin?"
Belma'nın yüzünde sıcak bir gülümseme vardı yataktan kalkıp yanıma geldiğinde elini omuzuma koydu.
"Es ne ara büyüdün de böyle görevlere gidiyorsun, ya da date mi demeliyim"
Konuşmanın ardından kıkırdamadan duramadım, "aramızda bir yaş var Belma
ablartmaa" Belma'nın derin bir iç çekmesinin ardından dolaba bir göz attı.
Dolaptan bej rengi kot bir pantolon,
Beyaz sıfır kollu bir boddy ve kot pantolonumla aynı renk crop  kot ceketi eline aldı.
"Bu renk sana çok yakışıyor ayrıca sade ve şık, günlük ama rahat ayrıca rahatın hiç bir şeyden önemli değil. Her an herşeye hazırlıklı olman gerekiyor es"
Belmaya sarıldım."İyiki varsın abla."
Belma da bana sarıldı sarılmamızın ardından Belma odadan çıktı.

karakalbin yanışı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin