Adrien
Wchodziłem po schodach na prowadzących na parter. Chciałem zobaczyć co Hailie robi gdy mnie nie ma w pobliżu. Skierowałem się jeszcze do kuchni ,aby zrobić sobie kawę. Odpaliłem ekspres, podstawiłem kubek pod dystrybutor i kliknołem na monitorku czarną kawę. Poczekałem chwilę ,aż się zrobi i gdy była gotową wziołem napój i poszedłem do mojego biura.
Usiadłem przy biurku i włączyłem monitor komputera, szukałem aplikacji do podglądu z kamer. Specjalnie je tam rozstawiłem ,żebym mógł patrzyć na tę piękną twarzyczkę całymi dniami nie będąc w piwnicy.
Dziewczyna wstała, miała rozwiązane liny. Pewnie jak mnie nie było to jakoś je przecięła.
Zaczeła się rozglądać po pokoju, grzebała w rzeczach. Rozglądała się po ścianach.
Nie
Zapomniałem zamknąć ukrytych drzwi.
Zerwałem się z fotela i szybkim krokiem wyszedłem z biura wcześniej zamykając za sobą drzwi. Zszedłem do piwnicy i wszedłem do pomieszczenia. Hailie siedziała na krześle udając ,że jest przywiązana do mebla. Oparłem się o ścianę i powiedziałem:-Kochanie, nie wiem czy wiesz ale ja tu mam kamery-na twarzy dziewczyny malowało się zdezorientowanie pomieszane z strachem i smutkiem. Staliśmy tak chwilę w ciszy, ja patrzyłem na nię cały czas ,a ona rozglądałam się po pokoju chyba szukając mojego podglądu-I wiesz co-mowiłem dalej-pomyślałem ,że ten pokój nie jest dla ciebie odpowiednim miejscem dlatego przeniosę ciebie do pokoju na pierwszym piętrze
-Też mam propozycję-powiedziała-może z łaski swojej byś mnie wypuścił i oddał do braci
Pokręciłem przecząco głową, będzie tu siedzieć tak długo ,aż znowu nie będziemy razem nawet jakby miało to zająć jakiś czas.
-Chodź
-Nie ma szans-zaprotestowała-a tak wogóle to kiedy zamierzasz mnie wypuścić?
-Tego dowiesz się w swoim czasie-mówiąc to podeszłam do niej, pociągnołem za lewą rękę I poszedłem wraz z nią do pokoju gościnnego. Zamknołaem za dziewczyną drzwi na klucz I poszedłem zajmować się biznesami.
(302 słów)
Ocena----->
Krytyka——————>
Błędy~~~~~~~>
Znalazłam chwilę na napisanie rozdziału ,więc jest. Teraz naprawdę nie będzie rozdziału trochę chyba ,że jutro jak będę jechać do Shtokcholmu. Miłego.
Bexzka_16
CZYTASZ
Rodzina Monet - Brat i Siostra [W CZASIR KOREKTY]
Teen FictionHailie monet po śmierci mamy i babci przylatuje do pensylwanii do swoich braci. Zakochuje się w jednym ,ale nie ma odwagi mu tego powiedzieć. Gdy pewnego dnia jest w jego pokoju po książkę. Przypadkowo znalazła jego pamiętnik i go otworzyła. Między...