Madem pembelisin

12 2 11
                                    

Allahim bi ficimde tutsun aemina

Neyse okuyucum olmasada egleniom

O zmn baslayak<33

--------

Bugün. Eylül ayının birinci günü...yani...pijama partisi yapıp dedikodu zamanı. Yataktan doğrulup mutfağa doğru yürüdüm. Annem ve babam yoktu ve bu beni en mutlu eden şeydi. 

Pijama partilerini her ayın birinci günü yapardık çünkü annem ve babam evde olmazdı. Ah size onları anlatmalıyım galiba şöyle ki annem ve babam doktor ve çoğunlukla aynı günler nöbete kalırlar. Annem ve babam otoriter ve dar görüşlüdür. Ailemden çoğu şeyi saklıyorum. Bunlar: müzik zevkim, yönelimim, kullandığım uygulamalar, konuştuğum kişiler...kısaca bana kızacakları, bağıracakları her şey.

Pijama partisi dediğimde çok kişi gelecekmiş gibi dursa da sadece bir kişi. Oda yıllardır yediğim içtiğim ayrı gitmeyen, ilk ve tek arkadaşım Jeongin. Jeongin hayata olumlu bakmaya çalışan hep mutlu görünen ama gerçekte hiç öyle olmayan. İlk gördüğünüzde "Emo musun amk" diyeceğiniz bi tip. Çok siyah giyinen ama renkli kişiliği olan biri. Ailelerimizin de pek bir farkı yok.

Normal hayatımdan bahsedersek lise son sınıfım. Sınıfta da arkadaşım yok. Sırada yanımda oturan bir çocuk var. Felix. Tam olarak arkadaş sayılmayız ama bazenleri konuşuyoruz. Birde sınıfta herkes ile konuşan Beomgyu var. Beomgyu çok sosyal biri ama ben... Zorbalık olmayan bir yer var mı bilmiyorum ama zorbalığa uğruyor muyum? Evet. Zorbamın adı Minho. Ondan nefret ediyorum.(bi kac bolum sonra gel bi daha de bunu).Ve birde 1,5 yıldır platonik olduğum Mingi. 

+-$$$-+

Çalan kapı ile oturduğum koltuktan kalkıp kapıyı açtım. Kapı ard arda çalıyordu.

"Orospu çocuğu açsana kapıyı ben o kadar piskevit alıyorum bey efendi kıçını kaldırıp kapıyı açmıyor!" Jeongin bana söylenerek içeriye girmişti.

"Kankam bak ne aldımm." dedi ve poşedin içinden kral şakir yazan jelibonları çıkardı.

"Ben winx seviyorum. Niye winx olanlarından üretmiyorlar ya." diye söylenerek jelibonları elime aldım.

"Bak bak bak göte bak. Bulmuş jelibonu ambalajı beğenmiyor. Bi daha nah alırım sana." dedi ve jelibonları elimden aldı.

"Benden başka kime alıcaksın ki? Yalnızız oğlum. Biz bu hayatta kaldırımda kaldırım taşından zortlamış ot gibiyiz." dedim ve aburcuburları açıp televizyonun önüne koydum. "Eee neler var sende Jeongin?" diye sordum armut koltuğa otururken.

"Abi bizim orta okulda sümüklü bi kız vardı ya. Hani böyle boş derste porno izlerken 'Rahatsız oluyorum kapatın' diyip ortamın içine sıçan." demişti. Hiç hatırlamıyordum ama hatırlıyormuş gibi kafamı salladım. "Ha işte o kız şu bizim bi park varya ortasına köpek sıçmıştı. O parkın da böyle ilerisinde Bim var işte o Bimi geçince bi pavyon tarzı bir yer var." olayın nereye gideceğini merak ettiğim için "Eee?" dedim. O da devam etti "O pavyonda çalışıyormuş." dedi. "Sen bu kutsal bilgiyi nereden biliyorsun ayıptır sorması?" dedim. "Ayıpsa niye soruyon özürlü. Neyse ben bu bilgiyi şu dediğim park var ya orda arkadaşlar ile otururken öğrendim." dedi "Lan senin benden başka arkadaşın mı var amına koyım?" olmayan saçlarını arkaya doğru savurup "Eee Makbule teyze var. Bi dedikodu yapıyor var ya öff. Bir dedikodusu var öyle böyle değil." dedi ve koladan bir yudum aldı. 

"Ayy kanks ben sizin okula transfer oldum lan." dedi heycanla. "Transfer ne amına." dedim. "Of anla işte ordan oraya geçiş ve amına koduğum niye pijama giymiyon?" dedi beni süzerek. "Of tamam sen televizyonu aç bende gidip üstümü değitireyim" dedim ve ayağa kalktım.

BU ÇOCUĞA VERMELİSİN! &lt;[minsung]&gt;Where stories live. Discover now