Dedykuję whatmakesyoupretty99
(pewnie nasz kochany wattpad i tak nie oznaczy)
Pov Carla
Obudziłam się nie inaczej obudziło mnie zamykanie przez kogoś drzwi o 9:07. Popatrzyłam na stolik nocny a tam była jakieś pudełeczko. Ciekawe, od kogo. Od tajnego wielbiciela? Jak tak to kim on w ogóle jest? Zaraz się przekonam. Otwórzmy.
-------------------------------
Droga Carlo przepraszam jeśli cię obudziłem, ale niestety musiałem wejść wtedy kiedy spałaś żeby nie zdradzić swojej osoby i pozostać anonimowym.Do rzeczy
Zajrzyj do trzeciej od dołu szufladki obok twojego łóżkaTwój tajny wielbiciel ❤️💗❤️.
--------------------------------
Ciekawe co tam jest. Sprawdźmy.
-Jeden, dwa, trzy..-szepnełam sama do siebie. Otworzyłam szafkę a tam było malutkie pudełeczko. Znowu? Otworzyłam je i zamarłam. Tam byli przepiękne kolczyki.
Nie mam bladego pojęcia skąd on wiedział że mam dziurkę w tym miejscu a nie w innym.Może to jest jakiś stalker.
Albo po prostu Sonia.
Zaczęłam zastanawiać się kto jeszcze wie że mam tam dziurkę.
Wyszło mi że:
Mama
Tata
Alex (jej przeszywany brat którego nie lubi znaczy lubi ale nie lubi jak to ma rodzeństwo-Autorka)
Leo
AdamAdam
Nie to na pewno nie może być on.
Prędzej uwierzę że to teletubiś niż on. A może jednak....Nie.
Ciekawe kim jest ten tajny wielbiciel....
-Cześć.
-O matko...hej wystraszyłam się.
-Jestem Monica.
-Carla, miło mi.
I ogólnie tak do 10:32 gadałam z Monicą. Jest bardzo miła (pogadamy za kilka rozdziałów-Autorka), fajna, a w dodatku też kocha ninjago!
Nagle usłyszeliśmy pukanie (puk puk puk-Autorka)
-Dziewczynki idziecie na śniadanie? Czy będziecie do obiadu chodziłe głodne?
-Idziemy. -powiedzieliśmy jednocześnie.
*na śniadaniu*
-Uwaga, uwaga-ogłosił dyrek- W sobotę czyli pierwszego sierpnia (dzisiaj mają 19 lipca -Autorka) odbędzie się bal maskowy prosiłbym o potwierdzenie przybycia do pani Anieli do 30 lipca.- Yess czekałam na ten bal.
-Monica idziesz na ten bal?- zapytałam
-Tak, pewnie tak.
-Pójdziemy razem?
-Ofc że tak!- krzyknęła niemal na całą stołówkę.
Później tylko gadaliśmy na temat balu.
Pov Monica
Niczego nie podejrzewa. Jak ona mnie wkurwia. Ale nic jeszcze trochę i to się skończy...
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
343 słowa
Przepraszam was liski że tak dawno nie było rozdziału. Po prostu nie miałam pomysłu a kiedy już miałam pomysł to musiałam to przemyśleć czy napewno nic nie pominęłam. Następny rozdział będzie jak go napiszę czyli nie wiadomo.
Bajlando liski
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
CZYTASZ
Miłość z Nienawiści
Novela JuvenilDziewczyna (Carla) i chłopak (Adam) nienawidzą się od przedszkola tym latem jadą na obóz nad morze problem w tym że jadą razem nie wiedząc o tym pod koniec obozu wrogowie zapomnieli już że byli wrogami...