(Wcale nie tak że nie chce mi się wymyślać tytuł)
-------------------------------------------------------------Pov Carla
Obudziłam się w ciemnym pomieszczeniu i strasznie bolała mnie głowa. Nie było żadnego okna więc nie widziałam czy jest noc czy jeszcze albo już nie jedyne co było to duże metalowe drzwi i ściany.
Gdzie ja jestem...
Jedyne co pamiętam to jak grałam w kosza..
Spróbowałam się ruszyć ale jedyne co udało mi się zrobić to przewrócić na krześle i teraz już nie siedziałam, a leżałam.
Rozkosznie.
I gdy tak leżałam i patrzyłam w drzwi-bo na ściany mi się nie chciało-to one się otworzyły.
Ciekawe.
-Ooo, a ty już się obudziłaś?-zapytała...tak właściwie to nie wiem kto ale wiedziałam jedno: była strasznie podobna do Monici
-Czego ode mnie chcesz?-warknełam
-Ohhh nie ja tylko moja siostra- zaśmiała się
Czyli to siostra Monici...dla tego jest do niej tak podobna albo po prostu jest do niej podobna.
-W takim razie czego ona chce ode mnie?
-Tego to się dowiesz w swoim czasie. A teraz pójdziesz grzecznie spać.- powiedziała podeszła do mnie i coś mi wstrzyknęła. Nie wiem co to było ale przez to chciało mi się strasznie spać. Przez chwilę próbowałam z tym walczyć ale po paru sekundach odpłynęłam.
Pov Adam
Siedziałem w pokoju i myślałem nad tym czy Carla się zgodzi czy nie. Nagle usłyszałam jakiś krzyk.
Dobiegał on z domku dziewczyn.
Aż tak głośno krzyczą?
W każdym razie postanowiłem to zignorować.
I to był mój błąd...
Po paru minutach w drzwi od pokoju zaczął ktoś walić.
Popatrzyliśmy na siebie z Leo, bo tylko on był w pokoju, a potem na drzwi.
-Proszę!
-ADAM!!!!-wydarła się...Sonia
-Czego?
-Czego? Gdzie jest Carla!
-Skąd ja mam wiedzieć.
-Bo jesteś jej tajnym wielbicielem?
-Skąd.. skąd wiesz?!
-Nie ważne. Gdzie jest Carla.
-Ale ja serio nie wie.
-Nosz kuźde.
-A coś się stało?
-No nie ma jej.
-Jak to jej nie ma
-No normalnie. Myślałam, że poszła do ciebie ale jak widać nie.
-To gdzie ona jest?
-Nie wiem.
-Dobra... gdzie ją ostatnio widziałaś?
-Jak graliśmy w kosza jak my poszłyśmy to ona jeszcze została potrenować rzuty.
-I została sama?
-Tak.
-Czy wy jesteście normalne?
CZYTASZ
Miłość z Nienawiści
Novela JuvenilDziewczyna (Carla) i chłopak (Adam) nienawidzą się od przedszkola tym latem jadą na obóz nad morze problem w tym że jadą razem nie wiedząc o tym pod koniec obozu wrogowie zapomnieli już że byli wrogami...