Tatil başlasın

609 6 0
                                    

Haziran yeni gelmiş ve yaz tatili yeni başlamıştı. Evde tek yaptığım bilgisayar karşısında sıkılmaktı. Kimse yokken izlediğim pornolar dışında bir eğlencem yoktu. Artık oda zevk vermemeye başladığı için farklı kategoriler veya farklı mastürbasyon çeşitleri deniyordum. Torentlerden yeni oyunlar indiriyor 1 saatin sonunda sıkılıp siliyordum. Bütün yaz böyle sıkıcı geçemezdi. Bu apartman dairesinden çıkıp arkadaşlıklar kurmam lazımdı. Yaza adapte olmalıydım. Keşke hiç çıkmasaydım. Şimdi düşünüyorumda belkide başıma şuan bunların gelmesinin tek sorumlusu benim. Başka birilerini suçlamama yada başka bir suç ortağı aramama gerek yok. Tek sebep benim. Neyse duşa girdim. Saçlarımı jöleyle yaptım. Telefondan müzik açtım ve hem dans ediyor hemde giyiniyordum. Bu şekilde bir yarım saat oyalandıktan sonra akşamüstünü beklemek için yatağa uzanıp kestirmek istedim. Açtığım hip hop müziği biraz kıstım ve şekerleme yapmak üzere ayaklarımı yatağın üzerine koydum. Ne kadar uyudum bilmiyorum ama uyandığımda odam karanlıktı. Yatağımdan kalktım ve evde kimse varmı diye odamdan çıktım. Evde de aynı karanlık vardı. Saate baktım ve gece yarısı olmuştu. Benim akşam dışarı çıkma planım hayal olmuştu bile. Yanlız ben nasıl bu kadar uyumuştum hayret ediyordum doğrusu. Üstelik evde kimse yoktu ama ben yanlız hissetmediğime yemin edebilirdim. Hiç ses yoktu. Işıkta. Annemlerin odasıda boştu. Ama size yemin ederim yanlız değildim. Ve en sonunda elle tutulur birşey oldu. Mutfaktaki sebil su almaya başladı. Sebilin deposuna su alması için birinin su içmesi gerekti. Durduk yerde almazdı. Ve ben daha 20 saniye önce mutfaktaydım. Kimse yoktu. Ürpermeye başlamıştım. Yavaş ve korkulu adımlarla mutfağa doğru yürümeye başladım. Koridorda bir sopa vardı. Bu sopa neden burdaydı onuda bilmiyorum ama ordaydı işte. Elime aldım ve bir anda mutfağa girdim ve uyandım. Rüyaymış. Uyandığımda evde yanlız değildim. Annem gelmişti ve onu görünce rahatladım. Akşam yemeği için birşeyler hazırlıyordu. Biraz sonra babamda geldi ve birlikte akşam yemeğine oturduk. Akşam yemeğinde bir tatil konusu açıldı. Babam ve annem ne kadar süreli bilmiyorum ama aynı tarihlere izin almışlardı ve hepberaber bir dağ evi tutmuşlardı. Dağ evimi. İlk duyduğumda hayal kırıklığına uğradım. Deniz yoktu. Kum yoktu mayo yoktu. Akşam barlar yoktu. Kız yoktu. Sıkıcı bir tatil olucağı kesindi. Ama en azından burdan daha sıkıcı olamazdı demi.

DağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin