Düğüm çözüldü

298 2 0
                                    

Sabah uyandığımda hava bulutluydu. Kasvetli bir hava vardı aynı benim içimdeki gibi. Canım hiçbirşey yapmak istemiyor sadece bütün gün yatakta oturup düşünmek istiyordu. Neden bunların hepsi benim başıma gelmişti. Esra neredeydi. Berk kimi öldürmüştü. Başucumda duran kırık sopa neyin nesiydi. Rüyalarım birer birer gerçek çıkıyordu. Telefonlarım bilmeyen kişiler tarafından aranıyordu. Biraz daha garibi daha önce hiç görmediğim bir kız adımı biliyordu. Mert ve ömer benden ne saklıyordu. Çözmem gereken binlerce şey varken bir de üstüne bacağımın incinmesi gerçekten tam istenecek bir olaydı.

Şu anda İzmirde olmadığım için tek yapabileceğim şey sudeyi aramak ve buluşmak olacaktı. Belki bana anlatacak bir şeyleri vardır. Yatağımdan kalkmak biraz zor oldu. Komidine tutunarak ilerlemeye başladım. Kapıya kadar gelmiştim. Ama şimdi sırada merdivenler vardı. Anlaşıldı bugün evden çıkamayacaktık.

Tekrar kapıya ve komidine tutunarak yatağıma doğru gitmeye başladım. Yatağa yattım ve anneme bana kahvaltı getirmesi için bağırdım. Sesimi duyan yoktu. Kahretsin yine mi evde yoklardı. Anneeeeeee. Anneeeeeee. Babaaaaaa. Sesimi duyan yok muuuu. Aşağıki katta ne var diye bir ses geldi. Bu annemdi. Acıktım ve yataktan kalkamıyorum diye bağırdım.

Annem yaklaşık 10/15 dakika sonra elinde kahvaltıyla geldi. Al bakalım koca bebek dedi. Gözlerimi devirdim ve yemeye başladım. Ah işte bu kadın yumurtayı çok güzel yapıyordu. Annemden daha iyi sucuklu yumurta yapan tanımıyorum.

Kahvaltım bittikten sonra tepsiyi komidinin üzerine bıraktım. Telefonu elime aldım ve sudeyi aradım. Buluşmak istediğimi söyledim dertleşmek istediğim bahanesiyle onun ağzından lafları alacaktım en azından benim tahminim bu yöndeydi. Ancak bir sorun vardı. Ufacık. Ayağım yüzünden evden dışarı adım atamıyordum sudenin buraya gelmesi gerektiğini söyledim. Biraz mırın kırın etti ancak sonunda kabul etti. Bir saate burada olacağını söyledi. Tamam dedim ve telefonu kapattım.

Sude gelene kadar porno izleyip 31 çekebilirdim. Telefonumdan güzel bir porno sitesine girdim. Kategorilere baktım ve yatakta olan ilgimi çekti. Tıkladım video yüklenene kadar bende pijamamın altını çıkardım.

Video başladı. Sarışın dolgun ve dik göğüslü bir bayan bir yatağın üzerinde yatıyordu. Ortalıklarda erkek yoktu kadının altında bir etek vardı. Beyaz kot bir etek. Ama eteğin içinde don yoktu. Kadın elini eteğini altına soktu ve orada duran sulanmış amını parmaklamaya başladı. Bir yandan kameraya bakıp ahlıyor bir yandan da eliyle kendini hallediyordu. Öyle azmıştım ki az daha boşalıcaktım.

Sonra sağ taraftan çıplak ve kaslı bir erkek geldi. Siki kocamandı. Kadın erkeğe doğru döndü ve inmiş olan yarağına bir güzel sakso çekti. Erkek kudurmuştu zevkten çığlıklar atıyor ve kadının kafasını köküne kadar bastırıyordu. Kadın erkeğin bütün şeyini ağzına almıştı. Kadının kafasını çıkarttı ve kadın ağzından salyalar akarak öksürmeye başladı. Neredeyse boğulacaktı.

Erkek kadını ters döndürdü ve kadının domalan etekli götüne bir şaplak yapıştırdı. Kadının eteğini sıyırdı bir güzel ıslanmış sikini kadının amından içeri soktu. Her ikisi de ahlıyordu. Özellikle kadın zevkten dört köşe olmuştu.

Ben de bir yandan taş gibi olmuş sikimle oynuyor videoya ayak uydurmaya çalışıyordum. Onlar hızlandıkça ben de hızlanıyor. Onlar yavaşladıkça ben de yavaşlıyordum. Sonra kadını bir güzel yatırdı kadının üstüne geçti. Ve ağzına vermeye başladı. Bir süre bu harekete devam ettikten sonra bu sefer adam yattı.

Kadın üstüne geçti ve 69 yapmaya başladılar. Kadın daha önce hiç sik yalamamış gibi adeta susamışçasına yalıyordu. Erkeğin suratında olan götünü bir sağa bir sola oynatıyor ve hem erkeği hem de kendini daha da zevke getiriyordu. En sonda dayanamadım ve boşaldım. Videoyu kapattım. Ve yine komidinin çekmecesinden aldığım bir ıslak mendille sikimi bir güzel temizledim.

Pijamamı geri çektim ve hiç bir şey olmamış gibi uzamaya devam ettim. Yaklaşık yarım saat sonra sude geldi. Geçmiş olsun dedi nasıl olduğunu sordu. Tanıştığımızda olduğunu söyledim. Tanışmadan 1/2 dakika önce dağ yolunda bir patikadan kaymış ve burkmuştum.

Sudeye anlatmaya başladım. Taa en başından beri. Her şeyi. Esrayla arabada yaptığımızdan, telefonlardan, Berkin hapse girmesinden ve daha bir çok şeyden. Rüyalarımıda anlatmıştım. Karşı eve girmemden ve bulduğum nottan. Sudeye güvenmiştim. Neden bilmiyorum ama bana güvenilir gelmişti.

Sonra asıl merak ettiğim şeyi sordum. Beni nerden tanıyorsun. Bir süre sustuk. Sude suratıma bakmıyor ve yatağın üstündeki desenleri inceliyordu. Cevap vermeyecek misin dedim. Yine susuyor ve suratıma bakmıyordu.

En sonunda ağzını açtı ve esra dedi. Nasıl yani. Şaşkınlığımı gizliyemiyordum. Esranın arkadaşıydı. Esradan haberin varmı dedim. Esra öldü tunç dedi. Duyduklarıma inanamıyordum. Nasıl olur ya. Kim yapar. Neden yapar. İyi biriydi o.

Ağlamaya başladım. Sudede ağlıyordu. Hala yataktaki desene bakıyordu. Suratıma bakmaya utanıyordu. Kim yaptı dedim. Cevap vermedi. Çenesinden tuttum ve kafasını kaldırdım. Bana bakmasını sağladım. Gözlerini kaçırdı.

Ömer yaptırmıştı. Berke. Neden dedim. Ellerim uyuşmaya başladı. Gözlerim karardı. Başım dönüyordu ve kusmak üzereydim. Yatağa düştüm.

Uyandığımda sude gitmişti. Annem başımda bekliyordu. Bir anda tekrar hatırladım. Arkadaşlarımın benimle alıp veremediği ne vardı. Neden bunu yapmışlardı. Sudeye inanmak istemiyordum ama bir yandanda taşlar yerine oturmaya başlamıştı.

Berki geçen gün aradığımda işi vardı. Ömer gizli demişti. Berk hapisteydi. Ömer allah kahretsin yakalandı mı demişti. Mert kimin öldüğünü söylemiyordu. Biraz bile olsa inanmamak istiyordum ama maalesef.

Sudeyi aradım. Neden dedim. Neden yaptı bunu ömer dedim. Eski sevgilisiyken çok büyük bir kavga etmişler. Esra ömeri aldatmış. Ve bunun görüntülerini ömere atmış.

Taşlar oturuyordu. Esrayla ilk tanıştığım günü hatırlayıp hatırlamadığını sordum. Hatırladı. Ömer esrayı neden yanımıza çağırdı o zaman dedim. Ömer esrayı tehdit etmişti fakat esra boyun eğmeyip inadına o gün ömerin masasına oturmuştu. Yani ömer esra çağırmamıştı. Ve ömerin yakın arkadaşı olan benle yatmıştı. Ömer bunu biliyormuydu dedim. Evet dedi.

Esra o gece biz 855 teyken ömerin yanına gidip anlatmıştı. Ömer sinirlenip esrayı kaçırmıştı. O gece esra bizimle gelmedi sanıyordum ama meğer ömerin arabasındaymış. Mert beni engellemişti içeri girmem konusunda. Oda işin içindeydi demek. Herşey yerine oturmuştu.

Kalbim kırılmıştı. Sevdiğim kızı değil arkadaşlarımıda kaybetmiştim. Birdaha yüzlerini görmek dahi istemiyordum.

Peki ya yandaki ev. Orası ömerlerin eski dağ eviymiş. Esrayı kaçırıp orda saklamışlar. Ve tabi işkenceler o evde olmuş.

Aramalara bir cevap yoktu ama hala. Esranın kullanılmayan cebi. Bir program sayesinde herşey ayarlanmış. Esranın benimle dalga geçtiği havası yaratılmış ve beni esradan uzaklaştırmaya çalışmışlar.

Peki mertin araması. Yada ablam. Onlar hala muammaydı. Telefonu kapattım. Artık kime güvenicektim. Kimsem kalmamıştı. Hayatım bir anda alt üst olmuştu. Peki ya şimdi ne yapıcaktım. Mert, ömer ve berki bu olayın üzerine birdaha hiç aramadım. Onlar da beni asla aramadılar. Hiçbir zamanda haber almak istemedim.

Rüyalarım bana yol göstermeye çalışmıştı. O sopa bir mesaj vermeye çalışıyordu. Evdeki yüzü gözükmeyen adam berkti. Ve esrayı kovalayanda ömer. Mutfağımda kim vardı bilmiyorum. Sebilden kim su içmişti peki. Aynı sopa ordada vardı. Bağlantılıydı rüyalar. Bu günlük bu kadar heyecan yeterdi. Akşam yemeği yemeden yatağa uzandım. Kafamı yastığa koydum ve olanları kafamda düşündüm.

Herşey çözülmüştü. Ama içim hiç rahat değildi. Peki kimse bunları bana anlatmazken sude neden anlatmıştı. Hemde benim tarafımda değilken. Acaba benim tarafımdamıydı.

Uyudum. Bu sefer tek bir rüya gördüm. Karanlıktaydım. Bomboş bi karanlık. Havadaydım sanki. Arafta gibiydim. Bir anda bir çığlık geldi. Kadın çığlığı. Bayanın sesiydi. Uyandım. Kadının söylediği şey beni korkutmuştu. Sabaha kadar camdan dışarı baktım ve öbür evi izledim.

DağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin