Esradan sonra şimdi ablam

1.1K 4 0
                                    

Sabah uyandığımda saat 2 ydi. Öğlene kadar uyumuştum. İki yada üç gün sonra dağ evine gidicektik ama ben burda dünkü olayları yaşadıktan sonra gitmeyi açıkçası hiç istemiyordum. Yataktan kalkıcak halim yoktu. Telefona uzandım iki cevapsız arama vardı ve şarjım çok azdı. Telefonu şarja taktım ve arayanlara baktım. Mertti. Geri dönerim sonra dedim. Telefonu sessizde bıraktım ve birazdaha yattım. Yarım saat sonra kalktım ve artık birşeyler yemeliydim. Mutfağa doğru giderken ayakkabılıkta mertin ayakkabıları gözüme ilişti. Allah allah mert bizde mi kalmıştı. Salona doğru gittim ve koltukta yatan merti gördüm. Mert neden bizde kalmıştı. Tabii ya. Unutmuşum. Annesinin sevgilisi gelicekti eve ve merti böyle durumlarda evde istemezdi. Ellemedim uyusun istedim. Mutfağa gittim ve kendime tost yaparken birden aklıma geldi. Mert madem bizde kaldı peki ya neden beni gece iki defa aradı. Kafam iyice karışmıştı. Tostumu yerken esraya mesaj atmak istedim. Naber yada nasılsın yazsam acaba nasıl olurdu. Veya bugün nasılsın tatlı kız. Olmaz tatlı kız çok saçma. Peki ya nasılsın sürtük. Ne bu. Ne saçmalıyorum ben. Dün neden bizimle gelmedin yazdım direk. Off adımı yazmayı unuttum. Ben tunç yazıp tekrar yolladım. Birsüre mesaj bekledim ama gelmedi. Heralde sabaha kadar içtiyse uyuyodur diye düşündüm. Bu arada merti uyandırdım. Oda geceden kalmaydı. Ve beni neden aradığını bırak neden bu eve gelip neden burda uyuduğunu bile hatırlamıyordu. Peki biz bu sarhoş halde nasıl araba kullandık. İyi ölmedik. Mert beni aydınlatamadı ama kafamda bir soru işareti vardı. Neden beni aradı. Bugün esrayla buluşsam ne güzel olurdu. Birdaha sevişsek. Ama mert evdeydi. Tuvalete giderken ablamın odasından ses geldi. Off nedir bu evdeki heyecan. Mertin yanına döndüm ve ablamın evde olmaması gerektiğini ama odadan ses geldiğini söyledim. Mert korkmazdı. Odaya direk daldı ve ablamı çıplak vaziyette giyinmek üzere buldu. Abla neden evdesin. İş geç başlıyormuş bugün. Mert ablamın o halini görür görmez odadan fırladı gitti. Bende tam gidicekken ablam kolumdan tuttu ve odaya çekti beni. Kapıyı arkadanda kapattı. Merte gelmemesi gerektiğini özel bişey konuşmak istediğini söyledi. Mertinde işine gelirdi zaten. Şimdi üvey ablamı düşünüp sikini avuçlasın.

Ben odada ayakta beklerken ablam hala giyinmemişti. Neyi bekliyordu. Acaba tam istediğim an bu anmıydı. Acaba bu sefer üvey ablamı becerebilicekmiyim. Bana sarıldı. Sonra gözlerimi kapamamı söyledi ve beni yatağa oturttu. Bir anda fermuarım açıldı ve ablam dolgun dudaklarıyla ağzına zor sığan kocaman şeyimi ağzına alıyor hatta köklüyordu. Bunu neden yaptığı bilmiyordum ve bilmekte istemiyordum. Sadece anın tadını çıkartmak istedim ve arkama yaslandım. Ablam yaladıkça yaladı. Eline tükürüp aletimin başıyla oynamaya başladı. Boşalmak üzereydim. Bir anda sıcacık birşey hissettim. Ablamı sikiyordum. Kucağımda zevk iniltileriyle zıplıyor ve becerikli olduğumu söylüyordu. Yaklaşık 10 dakika boyunca bu şekilde kaldık. Sonra tekrar kucağımdayken arkasını döndü. Ve sanki ata binermiş gibi sikimin üstünde bir ileri bir geri hareket etmeye başladı. Zevkten çıldırmıştım. Yıllardır beklediğim an gelmişti. Sonunda ablamı sikiyordum. Oda azmış olacak ki iniltilerini devam ettiriyordu. Sonrasında tekrar önünü döndü bana. Ve memelerini ağzıma verdi. Resmen kudurmuştum. Ama bir anda üstümden indi ve dudağıma birde aletime birer öpücük kondurduktan sonra odanın kapısını açtı ve çıkmamı istedi. Fermuarı çektim ve odadan çıktım. Yıllardır beklediğim an sonunda gerçekleşmişti. Acaba bundan sonrada yaparmıyız. Bundan sonra başka yerlerde başka pozisyonlar denermiyiz. Daha niceleri. Kafam allak bullak olmuştu. Meğerse üvey ablam yıllardır benim onu düşündüğüm gibi beni düşünüyor ve arzuluyormuş. Bütün bunlara rağmen boşalamamıştım ve hala taş gibiydim. Salona doğru yürürken tamda tahmin ettiğim bir manzarayla karşılaştım. Mert salonda 31 çekiyor ve büyük bir ihtimalle ablamı düşünüyordu. Pislik. Anca düşünsün. İcraatı yapan bendim. Zafer kazanmış bir mutlulukla daldım salona ve toplan dedim. Oda boşalamamıştı. Gelmeme sinir olucakki ters ters baktı. Hani konuşuyodunuz noldu dedi. Bitti dedim.

Telefonu elime aldım ve mesajınız iletilmedi raporuyla karşılaştım. Neydi şimdi bu. Cebi mi kapalıydı acaba. Yada çekmiyormuydu. Aradım ve bu numara kullanılmamaktadır dedi.

Bana yanlış numara vermediğine emindim. Heleki o araba seximizden sonra. Off nasıl unuturum ki nasıl yalamıştı biranda. Bugün esranın evine gidelim dedim merte. İyice taktın esraya alt tarafı bir kız dedi mert. Alttarafı bir kız olsa neden arabyı durdurup benimle sikişsin. Tabi bunları Merte söyleyemedim. Normal biri değildi o. O dünyaya gelen bir güzellikti. Dünyadan olamayacak kadar güzeldi. Ve ben onu çok sevmiştim. Akşamüstü mertin arabasına atladık ve ömeri aradık. Sonuçta ömerin arkadaşıydı. Adresini bilir diye düşünüp aradık. Yolu tarif etti. Çok uzak değildi. Arabayla 10 dakikaya orda olurduk. Yolda bir tarafik kazası vardı ama esrayıda merak etmiştik. Durmadan devam ettik. Eve vardığımızda zili çaldık ama açan olmadı. Kapıyı yumrukladık kimsecikler yoktu. Esra sanki gece hiç bu eve gelmemişti. Peki ya nerdeydi. Tam bu sırada apartmanın kapıcısı geldi ve neden kapıyı yumrukladığımızı sordu. Esrayı arıyoruz dedik. Esra hanımın iki gündür evini hiç gelmediğini söyledi. Bize kimler olduklarımızı sordu. Arkadaşlarıyız haber alamadık ve merak ettik gelip kontrol etmek istedik. Dediği gibi oda iki gündür haber alamıyormuş. Bu çok ilginçti. Esra bırak dün geceyi ondan önceki gece de evine gelmemiş. Nerede kalıyor ki bu kız. Sanırım fazla kafaya takmıştım Esrayı. Kapıcı eve geldiğinde bizi araması gerektiğini söyledik. Ve arabaya binip evlere doğru yol aldık. Mert önce beni evime bıraktı. Sonrada gitti. Artık bavul hazırlamam gerekiyordu. Eve döndüğümde ablam gitmişti. Onun odasına girdim ve elime bir sütyen aldım. Sütyenini koklayarak boşalmak istiyordum. Onu çok arzuluyordum. Onunda beni yıllardır arzuladığı düşüncesi beni gitgide azdırıyordu. Fermuarımı açtım ve sikimi biraz avuçlamaya başladım. 2/3 defa yaptıktan sonra sütyenin kokusuna dayanamayıp boşaldım. Artık o kadar mutluydum ki yatağına uzandım birazcık. Uyumuşum. Uyandığımda ablam ayak ucumda oturuyordu. Buraya kadar bir sorun yoktu. Taa ki fermuarımın açık olduğunu ve elimde hala sütyenin durduğunu görene kadar. İşte şimdi sıçmıştım.

DağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin