42 (utolsó)

34 2 6
                                    

11 évvel később...
Lia szemszöge:

Nemrég elköltöztünk Franciaországba. Dylan romantikus oldalát is megismertem, mikor az Eiffel torony előtt kérte meg a kezem.

"-uram isten! Dylan! Ez gyönyörű!-csodáltam meg az egyik leghíresebb és legnépszerűbb épületét Franciának. Ez valami elképesztő!

-De tudod mi gyönyörűbb ennél?-fordít magafelé.-Te!-mosolyog rám, majd elenged. A zsebébe nyúlva, kivett egy kis piros dobozkát, majd letérdelt elém. Tudtam, hogy most az lesz, amire mindig is vártam, de nem tudtam megszólalni.

A szívem nagyon hangosan dübörgött a fülembe, és már semmi mást nem hallottam, csak Dylan-t.
-Lilian Nollwig! Nagyon sok időt töltöttünk együtt, hogy megtudjam, te vagy az a személy az életemben, aki mindig ott volt, mikor kellett. Te segítettél ki abból a nagy lyukból, amibe beleestem jó pár nyárral ezelőtt. Ezzel az indokkal szeretném megkérdezni, hogy hozzám jönnél-e feleségül?-mosolyog. Mint mindig.

A kezei remegtek az idegességtől, ezért gyors megnyugtattam egyetlen egy szóval.
-IGEN!-borultam a nyakába, és már nem tartottam vissza a könnyeimet. Eldőltünk, de nem számított a hideg talaj.

Az emberek tapsoltak körülöttünk, és éljeneztek. Ez volt életem legjobb napja!"

Igen ám, de ezt a napot követte a második és a harmadik legjobb nap! A gyermekeink születése!

-Kicsim! Kész az ebéd!-szólt Dylan a konyhából. A gyerekek már ott ültek. Én is leültem melléjük.

Két kisfiunk van. Conrad az idősebbik, ő most 8 éves. Már most a legokosabb az iskolában. Mindenből kitűnő. A második kisfiam, Gabe. Igen, mint a bátyám. Mivel ő maradt csak a családomból, így ő állt hozzám a legközelebb. Gabe iszonyat aktív. Éjfélkor is ugrál. 2 évvel fiatalabb bátyjánál, és ez nagyon látszik.

Ami Nelli-t illeti, most töltötte be nemrég a 19-et. Már Londonban tölti a mindennapjait, és elég szépen kifejlődött a kisvállalkozása. Hobbiból horgolni kezdett, és nagyon belejött mostanra.

Szóval,... Nagyon sok minden változott. A rohamok eltűntek, a helyüket a családom vette át. Igazi kincsek. Szeretlek titeket!

-Nos, jóétvágyat mindenkinek!-mondom, pedig már mind a hárman neki láttak. Nevetve kezdem el én is az ebédet.

Vége✨

Sziasztok olvasók!
Eltelt majdnem egy év, mióta
Ezt a "gyönyörű" történeter elkezdtem! Itt lenne ennek is a vége!

Mikor ezt elkezdtem, nem gondoltam volna, hogy a végére kétezren leszünk! Köszönöm, hogy végig követtétek a történetet.

Néhány részben igaz dolgok is felmerültek, mint például Matt, Zane, Michael, Peter.
Ők valós személyek, angol nevekkel.

Dylan is egy valós személy, aki egykor a világot jelentette nekem, de mostmár elhalványultak az érzések.

Eredetileg Thomas azért volt benne, hogy majd ő szép lassan átvegye Dylan helyét, de erre nem került sor.

Remélem tetszett nektek a történet, majd pár hét múlva hozom a második "könyvet"!

Addig is sziasztok!!!❤️✨

Taszításból vonzódásWhere stories live. Discover now