Slib mi to

242 10 0
                                    

Kdybych vám měla vyprávět všechny ty chvilky s Dominikem, mysleli byste si, že kopíruju jednu a tu samou větu dokola.
Ale ona prostě každá chvilka s ním byla úžasná.
A bylo úplně jedno, jestli spolu jedeme na akci nebi na výlet, jestli se spolu milujeme a nebo vedle sebe jen tak ležíme.
Všechno s ním bylo dokonalý.

"Jsou chvíle, kdy bych ti rád viděl do hlavy." Chytil mě za pas a přitáhl k sobě. Strašně mě to lechtalo, takže jsem sebou začala šít a kroutila se jako žížala. Můj smích se rozléhal pokojem a Dominik absolutně nechápal, o co jde.
"Strašně to lechtá." Řechtala jsem se smíchy a snažila se vymanit z jeho sevření, ale moje pohyby způsobovaly pravý opak.
Nakonec to byl on, kdo povolil a zahleděl se mi do očí.
"Mám rád, když se směješ a jsi praštěná."
"Cože? Já že jsem praštěná?"
Chápete, to jsem si nemohla nechat líbit. Aniž by to čekal, rychle jsem na něj obkročmo vyskočila a chytla jeho ruce za hlavou.
"To odvoláš." Snažila jsem se u toho tvářit hrozně vážně a silně, ale když jsem viděla, jak mu koutky úst cukají, měla jsem co dělat se nezačít taky smát.
"Nebo co?" Provokoval mě a já se snažila rychle něco vymyslet.
"Nebo tě budu strašně moc zlobit a mučit."
Tahle hra se mu líbila a já se rozhodla ji s ním hrát.
Vzala jsem jeho ruce a pomalým pohybem si je položila na boky. Aniž bych je pustila, jezdila jsem s nimi sem a tam a občas je posunula o kousek výš. V jeho očích plál oheň a ta touha byla cítit víc a víc. Využila jsem toho a posunula jeho dlaně pod svá prsa. Svými prsty se snažil dostat až k mým bradavkám, ale pokaždý, když chyběl už jen kousek, jsem se prohnula a on neměl šanci.
V jeho výrazu jsem mohla číst napětí a chuť mě přetočit a pořádně potrestat za to, jak ho tu teď mučím.
Pod svým klínem jsem cítila jeho rostoucí vzrušení a to mě popohánělo dál a dál.
Znovu jsem si jeho ruce položila na boky a pustila je. Hned se toho snažil využít, ale já mu jen ukazováčkem naznačila, že teď to není on, kdo tomu tady vládne.
Svlékla jsem si tričko a nechala ho se dívat na moje nahé tělo.
Jeho pohled mě neuvěřitelně vzrušoval, strašně moc jsem chtěla, aby se mě dotýkal tak, jak to umí jen on, ale zároveň jsem nechtěla ukončit tuhle hru.
Ohnula jsem se a tím mu zakryla veškerý výhled, ale to jen proto, abych se svými rty mohla dotknout jeho potetovaného těla.
Lehce vzdychl a tím mi naznačil, že se mu to líbí a já to dělám správně.
Byla jsem na sebe pyšná. Neměla jsem skoro žádné zkušenosti a přesto na něm bylo vidět, že se mu to se mnou líbí.
Stáhla jsem si kalhotky a vsunula jeho ruku do svého klína. Nespouštěl ze mě oči a já chtěla, aby se díval. Tančila jsem svými boky po jeho klíně a dávala mu tichým vzdychaním najevo, jak moc ho chci.
"Seru na to. Lehni si." Zavelel a já ho poslechla. Lehla jsem si a on mě přetočil na břicho, jemně mi roztáhl nohy, vlezl si mezi ně a položil se na mě. Ještě chvilku mě jen tak škádlil a když už jsem myslela, že to touhou nevydržím, vrazil ho do mě a já sykla bolestí.
"Promiň, kotě." Zašeptal mi do ucha a odhrnul mi vlasy, aby mě mohl líbat na krku přitom, co mě šukal.

Kdyby záleželo na mě, zůstala bych s ním v posteli celý den, ale z kuchyně se ozýval šramot a bylo jasný, že jsou všichni vzhůru.

"Dobré ráno." Vešla jsem s úsměvem do kuchyně a hned za mnou šel Dominik.
"Dobré ráno, teda tady to voní." Jen co to dořekl, už stál vedle babičky u plotny.
Bylo na ní vidět, že si to s námi užívá. Že tu po dlouhé době není sama a má konečně zase o koho pečovat.
Jakub už seděl s kafem na zahradě, a tak jsem nechala Dominika s babičkou a šla za ním.
"Dobré ráno sestřičko."
Taky jsem ho pozdravila a sedla si vedle něj na houpačku. Hned mi nabídl cigaretu a já ji s chutí přijala.
Lehce jsme se pohupovali a dívali se před sebe.
"Neli?!" Prolomil Jakub to ticho.
Kývla jsem na něj hlavou, jakože ho vnímám a čekala, co z něj vyleze.
"Řekni mi pravdu. Jsi v pohodě a nebo to jen předstíráš kvůli nám."

Tak tohle jsem nečekala. Věděla jsem, že je Jakub vnímavý člověk, ale že já jsem tak špatná herečka, to jsem si opravdu nemyslela. Tím se definitivně moje touha stát se filmovou star rozplynula.
Ne, kecám, nikdy jsem se herečkou stát nechtěla, ale štvalo mě, že jsem tak průhledná a snadno k přečtení.
"A ty si myslíš, Jakube, že po tom všem může být člověk v pohodě? Snažím se, ale jsou chvíle, kdy mě moji démoni doženou."
Jakub típnul cigaretu a otočil se na mě.
"Já ti rozumím. Jen mi slib, sestřičko, že neuděláš žádnou hloupost. Jsme tu pro tebe a můžeš s námi mluvit o všem. Slib mi to."

Jeho pohled mluvil za vše, měl mě přečtenou a nejspíš tušil, co se mi honilo hlavou.
Chtěla jsem ho uklidnit, ale takový slib jsem mu nemohla dát. Věděla jsem, že bych mu lhala a to jsem nechtěla.
"Budu se snažit."
Chtěl ještě něco dodat, nejspíš mě chtěl tlačit do toho, abych mu ten slib dala, ale naštěstí nebo bohužel se k nám připojil Dominik s babičkou...
....................................................
Pokračování příště...

13. komnataKde žijí příběhy. Začni objevovat