iamberkankutlu
başka birisiyle planın olduğunu söyleseydin de yanlış anlamazdım
hasta olduğuna dair yalan söylemene gerek yoktu berilberiltkoz
ne
anlamadım
(22.53)heeee anladım dur
(23.04)ay ben evdeyim çıkmadım ki dışarı
eski fotoğraf o
mal dorukhanla küsüz
dışarıda olduğumu sansın diye yaptım
özür dilerim yanlış anladıysaniamberkankutlu
yanlış anlamadım da
alındım
üzüldüm kırıldımberiltkoz
ASHAMDHAMDHAÖ
üzülme berkancığım
geçer
(görüldü)"kızım sen salak mısın?"
berkan görüldü attıktan sonra telefonumu kapatıp simaya döndüm. "yine naptım simay?"
"berkan ismail kutlu sana iki kez yazıyor ve sen ikisinde de tersliyorsun? aklın nerede tam olarak"
yatağımın yanındaki peçeteyi alıp burnumu sildim. "ilkinde tersleme gibi bir durum yok, hastayım çocuğa bulaşırsa üzerime galatasaraylı fanlarını salsın istemem. ikincisinde ise..." durdum ve devam ettiremedim.
"ikincisinde tersledin, beril. çocuğun ne zararı gelecek sana azıcık iyi davranıp yemeğe çıksan?"
burnumu çekip yatağımda oturan simaya baktım. "kızım sen bunun böyle tatlı sevimli göründüğüne falan bakma, bunlar her gece farklı kızlalar. onlardan biri olmamı mı istiyorsun?"
"çok yanlış düşünüyorsun beril, tüm erkekler mal abin gibi değiller neyse ki. çocuk alınmış başkasıyla buluşmana, niyeti farklı belli ki."
simay'ın kafasına arkamdaki yastığı fırlatıp konuştum. "niyeti farklı falan değil tamam mı? ikinci kez yazdı çünkü istediğini elde edemedi. elde edesiye kadar da yazmaya devam edeceğine eminim. ama berkan kutlu istediğini benden alamayacak"
"sen bu kafayla çok yaşamazsın bero"