fourteen

507 61 62
                                    

"özür dilerim biraz uzun kaldım sanırım"

kolumun altındaki çantayı masaya koyup eski yerime-berkan'ın karşısına- oturdum.

"ha? sorun yok beni de barış aradı zaten"

çantamdan telefonumu çıkartıp masaya koydum. "ne diyor paşa, iyi miymiş?"

berkan ensesini kaşıyıp samimiyetsiz bir şekilde güldü. "seninle olduğumu söyledim, hemen gelmek istedi."

n'olur gelmesin.

"gelmiyor değil mi?"

berkan hemen kaşlarını kaldırdı ve aceleci bir cevap verdi. "tabii ki de gelmiyor beril, ilk buluşmamıza barış hayvanatını getirecek halim yok ya!"

barış'ın gelmeyeceğini öğrenmemle içim rahatladı ve derin bir oh çektim. "gelmemesi iyi oldu çünkü.."

cümlemi tamamlayamadım çünkü bu tarz konuşmaları fazla yapan yada doğru yapabilen bir insan değildim.

"çünkü seni daha yakından tanımak istiyorum berkan. ama bazı sorular var aklımda"

berkan'ın ağzımdan çıkan ilk cümleyle gözlerinin resmen parıldadığını görmüştüm, ikinci cümlem ile ise gözlerinin söndüğünü fark ettim.

"ne gibi sorular mesela?"

boğazımı temizleyip neden bilmiyorum ama saate baktım, iyi saat daha dokuzu beş geçiyordu. ANLAMADIM? DOKUZU KAÇ GEÇİYORDU? sırası değil beril konuş hadi.

"bak berkan arkadaş olarak çok iyi biri olduğunu biliyorum. hem barış'ın anlattıklarından, hem eskiden dorukhan'ın anlattıklarından biliyorum. aynı zamanda davet gecesi yanımda kalmandan da iyi niyetli biri olduğunu biliyorum ama..."

yine susmuştum çünkü sonrasında söyleyeceğim cümleleri toparlamam gerekiyordu ve yanlış anlaşılmak istemiyordum. tam o sırada masada duran elimin üstünde berkan'ın elini hissettim. baş parmağımla diğer parmaklarımın tırnaklarını soyuyordum ve berkan buna engel olmuştu. "beril, lütfen aklından geçen şey her ne ise çekinmeden dürüstçe söyle"

aldığım destek biraz da olsa bana güven vermişti.

"barış ve dorukhan'dan ne kadar iyi olduğunu duysam da geçmiş ilişki deneyimlerini de duyuyordum. özellikle oturup anlatmıyorlardı ama dedikodu sırasında konun geçiyordu işte. bilmiyorum, şuana kadar hiç ilişkinin olmaması, tek gecelik birlikteliklerin, başarısız flört deneyimlerin... başından beri sana karşı olan davranış ve tutumlarımın tek sebebi beni o kızlar gibi gördüğünü düşünmemdi. fikrim artık değişse de, içimde kalmasını istemedim."

artık top berkandaydı. aklımdaki tek soru, topu mantıklı ve akıllıca sürüp filelere gönderebilecek miydi yoksa dengesini kaybedip tek hatası yüzünden top out'a mı gidecekti?

"beril güvensizliğini anlayabiliyorum. öncelikle, hiç ilişkimin olmamasının tek sebebi her zaman doğru insanı arayış içinde olmamdı. evet, ilişki konusunda hiçbir deneyimim yok ama ben her zaman bu deneyimi doğru insanla birlikte yaşamak istedim. konuştuğum insanlarla konuşmayı kesmemin en büyük sebeplerinden biri de bana uygun olmamalarını düşünmemdi. hiçbir zaman bahsedildiği gibi tek gecelik ilişki olaylarına karışmadım, elbette yaşadığım birliktelikler oldu ama bunların hiçbiri para karşılığında saygısızca yapılan veya yanlış kafayla tanımadığım insanlarla olan birliktelikler olmadı. diyeceksin ki "berkan beni de tanımıyorsun, ben de doğru insan olmayabilirim" haklısın. ama tanımadan birbirimize doğru insanlar olup olmadığımızı anlayamayız ki. yanlış da olabiliriz, sonu kötü bitebilir evet ama ya doğru insanlarsak?"

attention, berkan kutluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin