"sen makarna yiyek mi dediğinde berkan ne dedi?"
"ne diyecek kanka, çocuk şoka girdi. bir an kalp krizi geçirip gidecek diye çok korktum"
çayları koyduğumda masaya dönüp simay'ın çayına kaşık verdim. kahvaltı masası hala dağınıkken balkondaki küllüğü içeriye aldım. "yani bu akşam date çıkacaksınız, doğru mu anladım?"
masada duran peynirden ufak bir parça ağzıma attım. "çok da date sayılmaz, sadece yaptığımı telafi etmek istiyorum. gözlerinde gördüm diyorum simay, çocuk resmen bana acıdı"
"senin için üzülüp endişelenmesi sana acıması anlamına gelmiyor, beril. o gece saatlerce oturup birbirinizi tanımaya başlamışsınız ve sen hala berkan'a karşı ön yargılarını kırmamışsın"
simay suratıma gerçekleri vuruyorken kahvaltı tabaklarını olduğu yerde yalnızca birkaç santim haraket ettiriyordum. "bak simay, ön yargı değil benimki. dün gece beni toparladı evet, o gecelik de olsa acımı unutturdu ama bunu arkadaşça yaptı. ben berkan'ın arkadaşlık konusunda iyi olduğunu zaten biliyorum, sadece daha farklı bir gözle bakıp güvenemem ona"
simay çayından bir yudum aldığında bana gerçekten ters bakışlar gönderdi. "sen bir adım gelsen çocuk sana bin adım gelecek, denesen ölürsün sanki"
iamberkankutlu
beril günaydın
uyandın mı?"berkan yazdı"
bildirimi görür görmez telefonun kilidini açıp sohbete girdim.
"bir de çocuğa günübirlikçi muamelesi yapıyorsun"
beriltkoz
günaydın uyanığım evetiamberkankutlu
şey diyecektim ya ben sana"bak işte simay amacı farklı, hemen date mevzusunu açacak hal hatır sormadan. amaç gönül eğlendirmek olsun"
iamberkankutlu
daha iyi misin?
yani hatırlatmak istemiyorum aslında ama endişeleniyorum da
seni eve bıraktığımda daha iyiydin ama gece uyuyabildin mi
umarım kafana takıp uykunu zehir etmemişsindirsimay hemen yanıma gelip ayakta mesajları okuduğunda ona baktığım an eliyle sesli ve güzel bir kapak yapmıştı. belki de fazla kuruntu yapıyor olabilirdim, yine de fazla güvenmemek lazımdı.
beriltkoz
çok teşekkür ederim berkan
zaten iki üç haftadır konuşmadığımız ve son bir yıldır aramız limoni olduğu için eksikliğini çok hissetmedim
gece de danalar gibi uyudum simay bizde şimdi daveti falan anlatıyoriamberkankutlu
anladım"bak konu tıkandı işte bitti bu kadar, bu futbolcuların hepsi böyle dorukhandan biliyorum ya ben"
iamberkankutlu
şey daha diyecektim aslında ben sana
rahatsız etmiyorum dimi sizi"YAAAAA BERİL, BİR DE DÜŞÜNCELİ YA"
masadan siyah zeytini alıp simaya atsam da o gülerek ayakta zıplama devam ediyordu.
beriltkoz
hayır hatır etmiyorsun
lütfen öyle düşünme🙃iamberkankutlu
ne zaman makarna yiyeceğiz biz?beriltkoz
yani
işsiz ve tüm gün evde olan benim
senin antrenman ve maç takvimine göre ayarlayabiliriz aslındaiamberkankutlu
ya bugün yapalım
ya da cumartesi
cuma maçım olduğu için yarın sıkı tutmamız lazım formumuzu falan
bugün yaparsak cumaya anca yakarım ben o yağlarıberiltkoz
iyi bakalım bugün yapalım
nasıl yapalımiamberkankutlu
ikide bitiyor idmanım
akşam altıda alayım mı senitam yazdığım sırada simay ne yazacağımı anlayıp telefonu elimden aldı ve benim yerime o yazdı.
beriltkoz
tamam olurr
anlaştıkkiamberkankutlu
son iki mesajı simay yazdı dimiberiltkoz
evet
akşam siyah giy
lütfen