Opuszczałam posiadłość Darkness Haven w towarzystwie mojego brata i Kaia, zostawiając za sobą to przeklęte miejsce, które przez lata budziło grozę i tajemniczość. W moich dłoniach spoczywał pamiętnik Diego Drakego Vinsona, zabójcy, którego krwawe czyny wstrząsnęły mieszkańcami San Francisco. Przez okno samochodu widziałam, jak zostawiamy za sobą gęste korony drzew, które zdawały się skrywać niejedną tajemnicę. Siedziałam na tylnym siedzeniu, opierając głowę o zimną, zamgloną szybę, a pamiętnik spoczywał na moich kolanach, a moje palce obracały pożółkłe strony, ukazując groteskowe rysunki przerażających postaci. Przekraczały granice ludzkiego umysłu poprzez wizje krwi i przemocy. To było mrożące krew w żyłach kompendium - kronika codziennych czynności i makabrycznych szkiców. Każdy wers był przebłyskiem szaleństwa, które zdefiniowało Vinsona. Aron z determinacją prowadził swojego Jaguara przez mroczne, wijące się drogi, a Kai siedział obok mnie, zaabsorbowany ożywioną dyskusją. Ich głosy, splatające się z dźwiękiem silnika, tworzyły niezwykłą, niemal hipnotyczną symfonię. Z nim obok, każda chwila wydawała się bardziej intensywna i pełna życia.
Nagle, jego głos wyrwał mnie z zamyślenia:
- Hej, Aurora, wszystko w porządku? - zapytał Kai, odwracając głowę w moją stronę z wyrazem zmartwienia na twarzy. Jego oczy, pełne troski, wpatrywały się we mnie, jakby próbując odczytać moje myśli.
- Tak, Kai, wszystko w porządku - odpowiedziałam, starając się uśmiechnąć. W rzeczywistości jednak moje myśli były daleko stąd, wciąż krążąc wokół wydarzeń, które doprowadziły nas do tego momentu.
Skinął głową, ale nie wyglądał na przekonanego. Wiedział, że coś mnie trapi, ale postanowił nie naciskać. Wrócił do rozmowy z Aronem, a ja ponownie zanurzyłam się w swoich myślach, próbując znaleźć sens w chaosie, który nas otaczał.
Postanowiłam dokończyć przewracanie stron pamiętnika, kiedy moją uwagę przyciągnął rysunek. Była to starannie wykonana ilustracja, przedstawiająca dwójkę dzieci trzymających się za ręce, z uśmiechami na twarzach. Dzieci wyglądały na szczęśliwe, a ich oczy błyszczały radością, jakby były w swoim własnym, beztroskim świecie. Tło rysunku było pełne żywych kolorów - błękitne niebo, zielona trawa i kolorowe kwiaty, które dodawały scenie ciepła i życia. Widać było, że Diego włożył w ten obraz dużo serca i talentu. W rogu rysunku widniały inicjały ,,L+A", co sugerowało, że to jego rodzeństwo Liam i Amelie. Vinson miał talent plastyczny, który przejawiał się w każdym szczególe tej ilustracji - od delikatnych linii po starannie dobrane barwy. W tle słyszałam, jak Aaro i Kai omawiali sytuację w pokoju nr 13. Ich głosy były stłumione, ale wyraźnie słyszałam, jak potwierdzili tożsamość zmarłego - Kevin Jones. Ponownie przeanalizowali słowa Parkera dotyczące sprawy w Darkness Haven i Diego, starając się znaleźć nowe tropy. Zabójca, choć bezwzględny, miał jednak talent do pozostawiania niewielu śladów, co utrudniało śledztwo. Nagle poczułam, jak moje powieki stają się ciężkie, a następnie zasnęłam, opierając głowę na ramieniu Kaia. Czułam jego ciepło i delikatny zapach jego perfum, co sprawiło, że zasnęłam jeszcze szybciej.Aron
Po dwóch godzinach jazdy, zmęczony, ale zadowolony, dotarłem do naszego domu. Nasz dom to prawdziwa oaza spokoju, miejsce, gdzie każdy zakątek emanuje ciepłem i przytulnością. Jest to nowoczesny, dwupiętrowy budynek jednorodzinny z dachem dwuspadowym i jasną, drewnianą elewacją, która nadaje mu elegancki i przytulny wygląd. Duże okna wpuszczają mnóstwo naturalnego światła, tworząc jasne i przyjemne wnętrza. Dach pokryty jest elegancką, czarną dachówką, a dodatkowo wyposażony w okna dachowe oraz panele fotowoltaiczne, które zapewniają ekologiczne źródło energii. Wokół domu rośnie kilka majestatycznych, starych drzew, które dodają uroku całej posesji. Przed domem znajduje się solidna, czarna brama, która prowadzi na podjazd wyłożony kostką brukową, z miejscem na dwa samochody. Brama jest ozdobiona eleganckimi, metalowymi detalami, które dodają jej charakteru i elegancji. Obok bramy znajduje się furtka, zapewniając wygodny dostęp do posesji. Ogrodzenie jest wykonane z nowoczesnych, metalowych paneli, które doskonale komponują się z nowoczesnym stylem domu. Fasada domu jest wyjątkowo nowoczesna, z jasnym drewnem kontrastującym z ciemnymi, antracytowymi ramami okien. Duże, panoramiczne okna nie tylko wpuszczają mnóstwo naturalnego światła, ale także zapewniają piękne widoki na otaczający ogród. Na parterze znajduje się również przestronny taras, idealny do relaksu na świeżym powietrzu. Wejście do domu prowadzi przez eleganckie, przeszklone drzwi, które dodają nowoczesnego charakteru. Cała posesja jest ogrodzona, co zapewnia prywatność i bezpieczeństwo. Natomiast ganek jest miejscem, które zaprasza do wejścia i od razu wprowadza w przytulną atmosferę domu. Stylowa lampka oświetla przestrzeń, tworząc ciepły i przyjemny nastrój, idealny na wieczorne chwile relaksu. Stół i stolik są doskonałym miejscem na poranną kawę lub wieczorny relaks przy książce. Obok ganku ustawione są doniczki z pięknymi liliami i petuniami, które wprowadzają kolor i świeżość, tworząc przyjemną atmosferę sprawiając, że staje się prawdziwą ozdobą domu. Wchodząc do środka, od razu czuć przytulną atmosferę. Przedsionek jest przestronny i jasny, z dużą szafą na buty i płaszcze oraz wygodną ławką, na której można usiąść, by założyć buty. Na ścianach wiszą lustra, które optycznie powiększają przestrzeń, a na podłodze leży elegancka wycieraczka.
CZYTASZ
Darkness Haven [ZAWIESZONE]
Mystery / ThrillerAurora Carla Wilson, wraz ze swoim bratem Aronem Gabrielem, wchodzi na miejsce zbrodni. Oboje są właścicielami prywatnego komisariatu policyjnego i słyną z nieustraszoności w konfrontacjach z najgroźniejszymi przestępcami. Ich reputacja w San Franci...