~Prolog~

148 40 10
                                    

Z mrocznych zakamarków lasu, gdzie słońce nie miało odwagi przeniknąć przez gęste korony drzew, wyłaniał się z mgły 
Darkness Haven to miejsce, które na zewnątrz wygląda jak Hogwart – majestatyczny, gotycki budynek, pełen tajemniczych zakamarków i starożytnych korytarzy. Jednak za tą fasadą kryje się mroczna rzeczywistość. W rzeczywistości jest to ośrodek, gdzie przyszli płatni zabójcy przechodzą intensywne szkolenie. Pacjenci z różnymi zaburzeniami psychicznymi są nieświadomie wykorzystywani jako narzędzia w tym procesie, służąc jako żywe obiekty treningowe. W trakcie szkolenia, adepci uczą się manipulacji, kontroli i dominacji psychologicznej. Trening obejmuje zarówno subtelne techniki wpływania na myśli i emocje, jak i bardziej bezwzględne metody. Cały proces odbywa się w ściśle nadzorowanym środowisku, gdzie każdy krok jest monitorowany, a każdy błąd może mieć poważne konsekwencje. Konsekwencje te mogą obejmować fizyczne obrażenia, psychiczne obciążenie, surowe kary dyscyplinarne, utratę statusu, a nawet zagrożenie życia.


Jednym z najbardziej znanych absolwentów Darkness Haven jest Drake Vinson, płatny zabójca, który w ciągu kilku miesięcy odebrał życie dziesięciu osobom, w tym dziewięciu pacjentom oraz jednemu z adeptów. Vinson zdołał uciec przed policją, pozostawiając za sobą ślad chaosu i zniszczenia. Jego historia jest przestrogą dla tych, którzy nie doceniają mrocznych tajemnic kryjących się za murami Darkness Haven. Drake Vinson, znany ze swojej bezwzględności i precyzji, stał się legendą w świecie płatnych zabójców. Jego umiejętności manipulacji i kontroli były tak zaawansowane, że potrafił z łatwością wprowadzać swoje ofiary w stan całkowitej uległości. Jego ucieczka przed policją była równie spektakularna jak jego zbrodnie – zdołał zniknąć bez śladu, pozostawiając za sobą jedynie strach i niepewność.
Jego znakiem rozpoznawczym jest krwistoczerwona róża, która ma dla niego szczególne znaczenie. Krew spływająca po ścianach, zbrodnie, które przypominały makabryczne obrazy wyjęte z najciemniejszych zakamarków ludzkiej psychiki, czyniąc z tego miejsca coś, co można by określić mianem piekła na ziemi. Tam, wśród mrocznych korytarzy i tajemniczych zakamarków, wkroczyłam na miejsce zbrodni ze swoim bratem, Aronem, moim lojalnym towarzyszem. Oboje prowadziliśmy prywatny komisariat policyjny i byliśmy znani w San Francisco z rozwiązywania najtrudniejszych spraw. Nasza reputacja rosła, ponieważ nie baliśmy się konfrontacji z nawet największymi przestępcami. Jednak Darkness Haven nie był zwykłą sprawą.
Nasze śledztwo przyciągnęło uwagę detektywa Luce Williama Parkera, znanego ze swojej nieustępliwości i przenikliwości. Współpracował z nim jego najlepszy przyjaciel i współwłaściciel agencji detektywistycznej G.O.R.D.I.A.N., detektyw Kai Matteo Davis. Ich metody były niekonwencjonalne, ale zawsze skuteczne.
Mieli nam pomóc odkryć tajemnice Darkness Haven i położyć kres jego mrocznym praktykom. Wiedzieliśmy, że czeka nas trudne zadanie, pełne niebezpieczeństw i niespodzianek, ale byliśmy zdeterminowani, by doprowadzić sprawę do końca i zapewnić sprawiedliwość ofiarom.
Złapałam za swój pistolet, czując ukłucie niepokoju, kiedy stawiałam każdy krok w tym przeklętym miejscu. Aaro, czując aurę strachu, starał się skupić, ale jego myśli zaczęły zbłądzić. Echa dawnych krzyków rozbrzmiewały w mojej głowie, ale miałam swoją misję - znaleźć Vinsona i zrozumieć piekło, które zostawił za sobą.


   - Nie mogę uwierzyć, że przyszliśmy tutaj. Miejsce wydaje się być opętane - wyrzucił nagle Aron, jego głos drżał, jakby bał się swoich własnych myśli.

   - Musimy być ostrożni. Wiem, jak to miejsce działa na umysł. Mimo że to tylko budynki, to przeszłość wciąż tu żyje - odpowiedziałam, starając się ukryć swój własny strach.

Gdy zbliżaliśmy się do dawnej sali sparingowej, od razu uderzył nas zapach metalu i krwi. Na ścianach wisiały różnorodne narzędzia do walki, takie jak noże, kastety, kije bejsbolowe, a nawet łańcuchy. Każdy przedmiot nosił ślady intensywnego użytkowania, co tylko potęgowało atmosferę grozy. W powietrzu unosił się zapach potu i strachu, który przyprawiał o mdłości. W jednym z pokoi natknęliśmy się na przerażający widok. Jeden z praktykantów leżał na podłodze z podciętą krtanią, a jego oczy były szeroko otwarte w ostatnim momencie przerażenia. Obok niego znajdowały się zmasakrowane zwłoki pacjenta, którego ciało było pokryte licznymi ranami ciętymi. Na podłodze, w kałuży krwi, leżała czerwona róża, której płatki były przesiąknięte krwią.

Darkness Haven [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz