8. Fogadalmak (enyhe +16)

164 10 17
                                    


A lépései  valahogy újra felé vezettek. Oscar két pillantás alatt a szobája ajtajánál találta magát. A göb a torkában volt, ismerősen fojtogatta. Izgult, habozott bekopogtatni. Ma reggel nem habozott a gázra lépni Jeddah circuiton, Szaud Arábiában. A futam lendulete bátorságot adott neki, hogy most elé álljon. Oscar arcára egy boldog mosoly ült, ma fantasztikusan teljesített, megszerezve magának a dobogót harmadikként. Tudta, hogy még van hová fejlődni, de kezdetnek ez is megfelelt. 

A média teendői között teljesen elkerülték egymást, a nő csak futva gratulált neki és rohant tovább dolgozni. Még emlékezett Elle bíztató szavaira a múltkori futam után, hogy mennyire neki szúrkolt. Látni akarta, hogy csillogó szemekkel ránéz. Oscar nem akarta ennyire kétségbeesetten keresni, de a szíve mélyén a zűrös, munkával teli hétvégén csak Elle hangjára vágyott.

Bekopogtatott, szerencséjére a mély csend nem emészhette fel, mert a nő gyorsan ajtót nyitott. Elle még mindig a formálisabb munka ruhájában volt, a nyakában lógott a kártyája. A borzos göndör barna haja még szoros combfban kötve, az ajkain egy gyengéd mosoly ült. Oscar idegesen megdörzsölte a nyaka tövét, amikor a nő intett, hogy beljebb lépjen a szobájába. Izgatott lett, amikor átlépte a küszöböt, mert egyedül maradtak. A szemei a nőt figyelték, megállapítva, hogy a fehér ingje felsőbb gombjai éppen annyira vannak kioldva, hogy a hívogató kulccsontját és nyakát lássa. Tudta, hogy semmi sem történhet közöttük, de talán egyszer majd ez megváltozhat. 

- Dolgozol ma a buli előtt? - kérdezte félénken Oscar.

Nem tudta állni a nő tekintetét, hirtelen elfordította a fejét egy pillanatra. Ideges lett. Biztosra vette, hogy a pulzusa az eget verte és jelenleg a kardiológusa is kiadna, ha látná. Igazából, úgy érezte, mintha randira hívná el ezzel a kérdéssel. Elle hümmögött.

- Egy aprócska média feladatom van még, de félek az annyira elnyúlik, hogy később mennék csak ki- vonta meg a vállát - Ha egyáltalán elmegyek erre a bulira. 

A nő fáradtan megdörzsölte a homlokát, Oscar viszont csalódottan keresztbe fonta a karját. Mindig is nagyon értékelte a munka etikáját és a szorgalmát, de most szerette volna, ha a rohanás helyett a közelében lehetne. Akarta őt mosolyogni és nevetni látni, esetleg felkérni táncolni, ha elég bátor lesz.  Ezek az érzések iránta kezdték elvenni a józan eszét.

- Nem baj - vágta rá Oscar, sietve hozzátette - Elmehetek érted a buli előtt.

- Most én tartozok fuvarral, Oscar - nevetett fel játékosan Elle, dacosan - Persze, ha nem lenne gond, hogy később indulok. Egy buliról szerintem amúgy sem lehet elkésni.

Az utóbbi időben az ausztrál pilóta sokat fuvarozta, éppen annyira, hogy bajba kerültek emiatt mindketten Darius előtt. Noha a jegyese jelenleg másik kontinensen tartózkodik egy business úton, hozzá akarta szoktatni mindkettejüket az új szabályokhoz. Oscar finoman megrázta a fejét. Elle forgatta a szemeit és a falnak döntötte a bezárt ajtónak döntötte, a lábai már kezdtek sajogni a magassarkúban. Nem tudta a férfi makacskodását mire vélni.

- Nem értem, hogy Lando és te miért nem hiszitek el, hogy tudok vezetni - jelentette ki sértődve Elle.

- Nem erről van szó - kezeskedett róla a fiatal pilóta - Csak Lando azt mondta nyugodtabb lenne, ha nem kellene haza vezess. 

Elle mélyet sóhajtott.

- Persze, megint Lando lelki állapotához kell alkalmazkodjak - morogta, majd becsukta a szemét és megdörzsölte a halántékát - Mondjuk, fogalmam sincs, milyen itt a közlekedés, de biztosan megoldottam volna.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Off limits [Oscar Piastri ff]Where stories live. Discover now