A szabadedzés elkezdődött, a média csoportnál álldogált, Elle izgatottan belekukkantott a frissen készült fotókba. Különösen érdekelte, mivel ma az egyik fotós lebetegedett és ő vette át a feladatát. Jól esett egy cseppet kimozdulni az irodából. Amikor emberhiány miatt az előző munkahelyein beugrott fotósnak, mindig élvezte. Imádott az emberek között lenni, lencsevégre kapni a különleges pillanatokat. Az irodában elkényelmesedik az ember. Jobban szeretett fotózni, mint a számítógépén dolgozni. Elle keze ügyébe került a fénykezőgép, hát nem habozott használni is. Gondosan az esőköpenye alá öltözött, mert a január végi havazás elmaradt, ez kedvezett a szezon előtti teszteléseknek. Az ég felhős volt, várható volt még eső, de a csapat reménykedett, hogy nem érkezik a tesztelés végéig.
Az ausztrál mélyet sóhajtott. Az autó csak közeledett ahhoz, amilyen szerette volna, hogy legyen. Remélte, hogy ez az idény már fellendíti a karrierjét.
Oscar kiszállt az autóból, egyből kiszúrta Elle-t, amint álldogált a pálya mellett és a testvérével beszélgetett. Levette a sisakját, a kagulája cseppet félremozdult közben, oda sem figyelt, mit csinál, a figyelme inkább megakadt rajta. A szíve nagyobbat dobbant, amikor látta, hogy a nő felemeli a kamerát és néhányat kattint. Nem tudta, hogy ma ő is fotós, ellenben lehet úgy vezetett volna, hogy kicsit felvágjon. Inkább ma csak tesztelgette a vizeit, nem igyekezett, hogy ellenálljon Lando dominanciájának. A komor, brit időjárás közepette a nő ragyogó mosolya és jelenléte felvillanyozta.
Elle barátságosan integetett neki, majd vissza fordult Landohoz és keresztbe font karral hallgatta a mondanivalóját. A két testvér látszólag játékos csipkelődött, a férfi szemei viszont csakis őt figyelték. Egy hosszú rezes színű esőkabát volt rajta, a nyakában a fényképezőgép pántja lógott. A göndör fürtjei még erősebben felcsavarodtak a nedves időben.
Landot félre hívta a csapatfőnök, így Oscar élt a lehetőségével. Egy meleg mosoly ült ki az arcára. Mielőtt észrevehette volna a lábai már maguktól mozogtak és felé vette az irányt. A szemeik találkoztak az imént, amikor levette a sisakját, most viszont Oscar melegséget érzett az arcában, ami aztán átterjed a nyakára és az egész testére. Elvörösödik, megint. Nem értette a teste reakcióját, amikor a közelében van. Nem értette, hogy miért ugrik ki majdnem a szíve a helyéről, amikor a nő ránéz. Oscar szánalmasnak tartotta magát. Vasárnaponként néha nehezebben tud elaludni, mert tudja, hogy hétfőn találkoznak. Látni fogja. Egek, néha az az érzése, hogyha este becsukja a szemét Elle arca mereng fel. Nem helyes ez így. Tiltott terület. Más hiperfixációja is lehetne, mint a csapattársa nővére, de mégis itt van, mint aki képtelen távol maradni tőle csakhogy elszorult torokkal kinyögjön egy 'hellót'. Üdvözölték egymást, Elle beleavatta, hogy miért helyettesít valakit.
- Látod, ez a munkám - magyarázta Oscarnak.
- Hogy megless? - vonta fel a szemöldökét a férfi, az ajkain egy játékos mosoly ült.
- Kezdesz pimasz lenni, te Oscar - rázta a fejét, de esze ágában sem volt megsértődni.
Lecövekeltek a pálya mellett, Elle a kezébe vette a fényképező gépet, büszkén pörgette le neki a képeit. A kép, amin megrekedtek tényleg hasonlított olyasmire, mintha valakit Oscar közelből figyelne. Őt. Túlgondolom, csitította magát Elle, Miért nézne rám? A szíve hevesebben kezdett dobogni, ez a kép lehet, hogy az új kedvence lesz. Egy pillanatkép volt, nem egy gondosan beállított fotózás darabja. Oscar kezével a hajába kap és egy meleg, de elszánt tekintet néz rá. Elle összevonta a szemöldökét. Rájött, hogy egy ideje már bámulhatja a képet.Ha őt megfogta egy pillanatra, a rajongóknak is biztosan tetszene, állapította meg.
VOUS LISEZ
Off limits [Oscar Piastri ff]
Fanfiction"Neked aztán van vér a pucádban, a csapattársad nővérét dugod. " Oscar Piastri az F1 pilóták közül is kitűnik a csendes, összeszedett jellemével. Senki sem gondolná, hogy a sporton kívül bármi is megszállottá tenné. Míg a második évét tölti a Mclare...