Oscar Piastri olyan embernek tartotta magát, akit a szerelem mindig nagy mértékben elkerült. Nem sokszor volt életében szerelmes, a futó románcai nem tartottak sokáig. Nem is bánta, legalább teljes mértékben a karrierjére tudott koncentrálni. A barátai szerint túl válogatós, hogy meg kell állapodnia, ha nem akar egyedül maradni. Oscar nem hitt a lélektársakban, abban sem, hogy neki valakit szántak. A tökéletes nő nem fog az ajtaján beesni.
Hacsak az univerzumnak meg nem esik a szíve rajta.
Oscar éppen kilépett a tusolóból, a haja még nedves volt, a törölközőt erősen a dereka köré csavarta. Lando és ő nemrég értek vissza az edzésükről, szüksége volt a felfrissülésre. Nem hallotta a csapattársát szöszmögni a saját lakrészén, így feltételezte, hogy még nem ért haza. Átslattyogott a folyosón, hogy a szobájába lépjen, ám a telefonja agresszív csörgésére lett figyelmes a nappaliból. Talán valami sürgős lenne? A készületek a szezon előtt eléggé képesek elragadni az embert. A McLaren csapat lázas készületekbe kezdett, Oscar tudta, hogy a körmére nőnek az interjúk.
Lando neve villant fel a képernyőn, remélte, hogy fontos, noha a férfi sokszor apróságok miatt is megcsörgeti. Sietős kopogtatás érkezett a szobája ajtaja felől. Mire felvette a telefont, az ajtó is kitárult és szembe találta magát egy fiatal nővel. Egy pillantig csak szótlanul egymásra pislogtak, mintha szellemet látnának.
- Öhm. Hello? - motyogta Oscar, úgy Landonak, mint az idegen nőnek.
Korabelinek ítélte a külseje alapján, de még sosem látta életében. Erős, barna göndör haja és sima, kreol bőre volt. Meglepettségtől elkerekedett, kék szemek néztek vissza Oscarra. A nő lesütötte a tekintetét, amikor rádöbbent, mennyire feltűnően megbámulta a fiatal férfi felsőtestét. Oscar ugyanannyira zavarba jött, elvörösödött. Fél kézzel, gyorsan megigazította a derekán a törölközőt. Már csak az hiányozna, hogy a legrosszabb pillanatban leessen róla. Meztelen lett volna előtte.
- Oscar? Oscar - szólítgatta Lando a vonal másik végéről, mikor nem kapott választ - Később átjön a nővérem, kérlek engedd be a lakásba.
- A-a nővéred? - nyögte ki Oscar.
A nő védekezően felemelte a kezét, gyorsan a szemeit eltakarta. Sejtette, hogy az öccse csapattársára nyitott rá. Zavarba jött, nem szándékozta magát ilyen szituációba sodorni. Csak a testvérét akarta meglátogatni a Mclaren apartmanokban, nem számított arra, hogy a csapattársára nyit. Sejtette, hogy nagy bajba kerülne, ha kiderülne, hogy egy félmeztelen férfira rontott. Lando túlreagálná, mert szokása ezt tenni, ha fiúkról van szó. Kételkedett abban, hogy változtatna a tényen, hogy ez a csapattársa. Ő az idősebb, mégis Lando önkényesen felvállalta a védelmező szerepét. Hiába csukta be a szemeit, még mindig látta maga előtt a csupasz mellkasát és lábait. Csak egy törölköző fedte, amit fednie kellett.
- Kérlek, egy szót se szólj Landonak - suttogta, rózsás arccal.
- Öhm - bólintott Oscar, majd megköszörülte a torkát és a telefonba szólt - Megoldom.
Letette a hívást, kínosan felpillantott az őt várakozva bámuló nőre. A tekintetük találkozott, Oscar a nedves hajába túrt, azt sem tudta, mihez kezdjen most. Felfedezte most már, hogy az idegen nő nem más, mint Lando testvére. Már felismerte bennük a hasonlóságot. A szemei, a bőre és talán az orruk vonása is megegyezik. Az idegen hosszú fekete ruhában volt, a göndör tincsei a háta közepéig értek. Most Oscar kapta magát azon, hogy ő az, aki nagy tüzetesen szemügyre veszi.
- Öhm - mosolygott rá, kezet nyújtva - Elle, a nővér, akiről Lando beszélt.
- Oscar.
Túl lelkesen és hevesen kapott Elle kezei után, mert abban a pillanatban, amikor kezet fogtak, előre lépett és a törölközője lefordult a csípőjéről. Alig találkoztak a kezeik, Oscar máris elvörösödve kapkodott az anyag után, de csak az egyik sarkát tudta elcsípni. Elég jó reflexei voltak, de nem állította meg a folyamatot elég gyorsan. Elle tisztelettudóan elfordította a fejét, mindkettejük szerencséjére (vagy pechjére) egy miliszekundumnyi idő nem volt elég ahhoz, hogy teljesen felmérje a terepet. Magához nyomta a törölközőt, de lejjebb kitűnt a világosbarna testszőrzete. Próbálta takarni, amit lehetett, pánikolva.
ESTÁS LEYENDO
Off limits [Oscar Piastri ff]
Fanfic"Neked aztán van vér a pucádban, a csapattársad nővérét dugod. " Oscar Piastri az F1 pilóták közül is kitűnik a csendes, összeszedett jellemével. Senki sem gondolná, hogy a sporton kívül bármi is megszállottá tenné. Míg a második évét tölti a Mclare...