Yatak odasında bulduğu telefonu kırmayı düşünse de bu fikirden vazgeçen Umay, Haru'yu yedek plan olarak elinde tutmaya karar verdi. Önceliği her zaman dokuz yılın öfkesini tek başına çıkartmak olacaktı. Kapı açma şifresini değiştirip camları kontrol etti. Bir daha kimsenin güvenli alanına kafasına göre girmesini istemiyordu.
Saat akşam üzerine dek ilerledi. Evinin keyfi gereksiz aletlerden arındırılmış bir spor salonuna dönüştürülmüş çatı katında zaman geçiren Umay, barfiks demirini bıraktı ve yere indi. Uzun zamandır böylesine odaklı ve verimli bir antrenman geçirmemişti. Parçalanan kaslarının yanışını hissediyordu. Aklındakileri hayata geçirmek için planlar yaparken, tükenişe kadar tekrar yapmasına yeterli hırsa da ulaşmıştı.
Bench sehpasının üzerinde duran havluyu aldı ve ter damlalarıyla parıldayan üst vücudunun açıkta kalan kısımlarını sildi. Giydiği geniş kollu siyah antrenman atleti ıslanıp vücuduna yapışmıştı. Boynunun sol kısmında boğumlu kuyruğu görünen akrep dövmesi ve diğer dövmeleri tavandan yansıyan ışıkla parıldıyordu. İçine diz kapaklarına kadar uzanan beyaz bir tayt giymiş üzerine de taytının paçalarını üç parmak açıkta bırakan siyah bir koşu şortu giyinmişti.
Gözü, bench sehpasının üzerinde simetrik halde duran bir diğer şeye kaydı. Bir süredir telefona gelecek herhangi bir bildirim ya da aramayı bekliyordu. Cihazı bulduğu an içini karıştırmıştı fakat bomboş bir rehber ve hiçbir kayıtlı mesajın bulunmadığı bir de SMS kutusundan başka bir şey bulamamıştı. Yüz hatları memnuniyetsizlikle gerildi ve telefonu aldığı yere sinirle attı. Hemen sonra pişman oldu ve refleksleri cihaz yere düşerse diye yakalamak için hazırda bekledi. Neyse ki korktuğu olmadı. Daha fazla Haru hakkında düşünmeyi bir kenara bırakmak için kendine kızdı. Disiplinini hiçbir kadın için kaybetmemişti; bundan sonra da kaybetmeyecekti. Düşünmesi gereken daha önemli şeyler vardı ve her şeyden önce soğuk bir duşa ihtiyacı vardı.
Çatı katında keyfi olan tek şey, bahçe manzarasını tavandan tabana gösteren aynalı camla kaplı odanın köşesine yerleştirilmiş cam duvarlı duş alanıydı. Teriyle nemlenmiş havluyu kenar eşitliklerine dikkat ederek katladı ve soyunmaya başladı. Çıkarttığı her kıyafeti, çoraplarını dahi tedbirli bir düzenle katlayıp üst üste bıraktı ve kabine girdi. Kabin tasarımı cam ve siyah, bol delikli kare duş başlığından ibaretti. Kötü görüntü engellenmek için su boruları zeminde gizlenmiş, metal duş borusu boruların tam çıkış noktasına profesyonelce yerleştirilerek bütün ve göze batmayan bir tasarım elde edilmişti.
Duş başlığını sabitleyen ufak aparatın altına yerleştirilmiş su ayarlama vanasını açıp soğuk suyun teninde bıraktığı yakıcı hisle derin bir nefes aldı. Teni ona kaçmasını söylerken, iradesi buna direnmesini emretti. Avuçlarını cam duvara yasladı ve soğuk suyun tenini yalamasına izin verdi. Duş altında geçirdiği süre boyunca teni soğuğa iyice alışmıştı. İç titremesi durmuş, vücudu dingin bir hisle kaplanmıştı. Yeterli olduğuna karar verdiği anda vanaya uzandı ve suyu kapattı. Saçlarındaki fazla su vücudundan aşağı süzülmeye devam ederken, bir süre bekledi. Kabinin dış tarafındaki askılıkta duran vücut havlusuna sarındı. Evin genel rengi gibi, genel kullanım eşyaları da genellikle siyah ve koyu tonlardan oluşan bir skalaya sahipti. Hızlıca kurulanıp önceden hazırladığı bilindik markaya ait siyah şeritli bralet sütyen ve kadın boxerı takımını giyindi. Oversize, düz tişörtü de üzerine geçirip kirli kıyafetlerini aldı ve çatı katı salonundan çıktı.
♣8 ♠A ♣A ♠8
Çamaşır yıkama zamanını kitap okuyarak geçiren Umay, kurutma makinesinin bitiş sesini duyunca burun kemerinde duran gözlüklerini çıkarttı ve elindeki kitabı kapatıp koltuğa bıraktı. Hızlıca kıyafetlerini düzenle sepete yerleştirip bir üst kata çıktı. Yatak odasına girip yatak başlığının yaslandığı duvarla, iki yanından kapı genişliğinde birer boşluk bırakılarak ayrılmış giyinme odasına geçti. Odanın aydınlatması, ayna karşısında duranın görüntüsüne yansıyan en iyi ışık açısına göre ayarlanmıştı. Spor kıyafetlerini yerine yerleştirip giyinme odasından çıktı ve tekrar önceki işine geri dönmeye karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LotC (GxG)
Teen FictionAilesi tarafından dışlanmış, yurt dışında pek de temiz olmayan bir hayat yaşayan Umay, kumar kulübünde büyük bir vurgun yaptığı gece babaannesinin son günlerinde olduğunu ve onu görmek istediği haberini alır. Dokuz yıllık kini ve sinirini, onu dokuz...