Ketika Jun Ah sedang berehat di atas katil. Kepala dia tak hbis memikirkan Taehyung yg sekarang ni bukan sahaja anak kepada director tmpat dia bekerja malahan juga Taehyung itu crush lama dia yg selama ni dia pendamkan perasaan.
Jun Ah : hmm siapalah ak kan ? Mesti dia sndiri tak pernah prasan siapa ak sblm ni T.T kiss tu pun ... dia anggap biasa je T.T ehhhh kejap !! Mna dia tau seblm ni ak rabun ? O.o
*lgu boy in luv ttibe trpasang*
Jun Ah : lhaaaaa !! Sapa pulak kacau ak petang gini -.- aigoo
"Teh Boh(gelaran yg diberi oleh Jun Ah) : weyh kata nk amik kete ak blik ? Hnta ak blik rumah pun tak ! Rumah kau ngan ak dekat kan ?! Amik ak cepat !! Cacat kete ak kang ! Org skarang bkan leh caya. Pntang nmpk tersadai sikit je nk hnta besi buruk"
Reply : Sabarlahh -.- yela yela !! Kul 8:30 kang ak smpai. Kau siap cpat ak mlas nk tunggu.
Taehyung di rumahnya tersenyum melihat mesejnya sendiri. Entah apa la yg dia nk senyum sgat , maybe sbb nk buli kot. Entahlah nakk. Ttibe msuk lg satu mesej.
"Jun Ah : oh fyi, kete kau mmg layak pun msuk besi buruk :P ptutnya ngan muka kau skali msuk sana :P "
Taehyung : YAHHH !! Eii pempuan ni mmgla mengajar ak utk hilang sabar btul !!!
.................................
Jun Ah : Wokeyh Mr Taehyung , kita dh smpai di tmpat kejadian . So Encik boleh kluar skarang. Blah blah
Taehyung : weh. Ak ada hutang kau kan ?
Jun Ah : huh apa ?
Taehyung : *kiss*
Jun Ah : *tempik* kau pehal gila!?!?!!
Taehyung : kau ckap first kiss kau dh rosak en ? Ni ak bg kli kedua. Now, kita break up. Anggap je yg ak pena ada relationship ngan kau sblm ni . Well yg mlam tu mungkin first date kita ? So, ak tak rosakkan kan ? Just ak ni bf kau je kan ? Now, kita break. Bye.
Jun Ah terkedu seketika. Taehyung pun kluar dr kereta Jun Ah dan masuk ke keretanya sndiri. Di dalam kereta Jun Ah, nmpak seperti Jun Ah keletihan. Dia meletakkan kepalanya di ats stereng kete.
Jun Ah : Huu. 2hari date. 2hari jd namshin ak. Sejujurnya ak ckap. Itulah perkara yg paling bermakna dlam hidup ak :')
Tanpa disedari . Sekali lgi mereka diperhatikan oleh Mark. (Oh sasaeng btul mark ni eh ? )
To be continued ^-^~~
YOU ARE READING
Unexpected Married [Malay Fanfic]
Fiksi PenggemarSyarikat Butterfly milik ayah Jun Ah mengalami masalah dan hmpir mengalami bankrupsi. Syarikat trsebut terpaksa mndapatkan bntuan dr syarikat lain tapi .. klau dh merosot ada ke yg nk bntu ? utk menyelesaikan masalah ni anak director mestilah berkah...