"Seungmin telefonunu versene."
"Niye?"
"Ver işte." diyerek Seungmin'in uzattığı telefonu almıştı Felix.
Kendi telefonundan bakarak numarayı girmiş ve kaydedeyim derken yanlışlıkla arama tuşuna basınca telefonu hızlıca Seungmin'e uzatıp konuşmuştu.
"Sonra teşekkür edersin!" diyerek koşar adım işinin başına dönmüştü.
Seungmin ne olduğunu anlamadığı için Felix'in arkasından bakarken duyduğu boğuk sesle telefona dönünce gördüğü isimle şoka uğramıştı.
İçinden Felix'e sövmeye başlarken telefonu kulağına koyup Chan'a cevap vermişti.
.
"Çocuğu uykusundan uyandırmışsın! Zaten uyku problemi var." diye sinirle konuşan Seungmin'le Felix olduğu yere sinerken cevap vermişti.
"Ne bileyim ben? Hem elim çarptı. Aramayacaktım, sadece numarasını yazacaktım."
"Neyse ne!" diyerek aralarına girdi Jeongin. "Ne konuştunuz onu anlat sen."
"Niye aradığımı, numarasını nereden bulduğumu falan sordu. Ben de işte inanmayacağını düşünerek olanları anlattım ama aksine inandı. Çok nazik konuşuyordu. Çok tatlı biri."
"Seungmin ruh eşini bulmuş." diyerek biraz güldü Felix. Jeongin de onu onaylamıştı.
"O değil de sen yazdın mı Hyunjin'e?"
"Evet!" dedi Felix heyecanla. "Haberleri görmediniz mi?"
"Lan haberlere çıkacak ne yazdın çocuğa?" dedi Seungmin.
"Ben değil, o yaptı. Benim Instagram hesabımı bulmuş. Sonra da yanlışlıkla takip etmiş ama hemen de geri çekmiş. Hayranlar durur mu tabii hemen ekran görüntüsü almışlar."
"Hasiktir. Skandal!" diyerek güldü Jeongin.
"Hayır o değil de Hyunjin sonrasında benim bir de Tiktok hesabıma bakmış. Videolarımın hepsini beğenmiş."
"Hyunjin sana gönlünü kaptırmış çoktan." dedi Seungmin.
"Evet, bence de." diyerek onayladı Jeongin.
"Hastane çıkışı bir yere gidelim mi diye soracağım." dedi Felix gülümseyerek.
"Yakında maçları var. Muhtemelen antrenman yapıyor olur." dedi Jeongin. Sırf bu yüzden Changbin'e yazmaktan vazgeçmişti. Hem Changbin herkesle flört ediyordu. Bu yüzden bu yaptığını da çok büyütüp heveslenmek istemiyordu Jeongin. Sonuçta yedi yirmi dört takım arkadaşlarıyla da böyle kolayca flört ediyordu. Üstelik sadece takım arkadaşlarıyla değil, hayranlarıyla da flört ediyordu.
Jeongin bu aklına gelenlere hafifçe iç çekmişti.
"Olsun, soracağım yine de. Denemekten zarar gelmez." dedi Felix. "Siz ne yaptınız Changbin'le?"
"Yazmadım ki." diyen Jeongin'le hem Seungmin hem de Felix şaşkınca ona bakmıştı.
"Ne demek yazmadım?" diye sordu Seungmin.
"Ya maçları var bir sürü sonuçta. Meşguldür diye rahatsız etmek istemedim." dedi Jeongin gözlerini arkadaşlarından kaçırırken.
"Sen yazsaydın o zaten meşgul olmadığı zaman cevap verirdi ki." dedi Felix.
"Bilmiyorum. Rahatsız olsun istemiyorum." derken yüzü düşmüştü Jeongin'in.
"Rahatsız olacak olsa numarasını vermezdi." diyerek çayını yudumladı Seungmin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vuruş (JeongBin)
Fiksi Penggemar"Senin için gol atacağım." "Atmazsan ayrılırız." iyi okumalaar,