BÖLÜM 37

5.4K 227 7
                                    

Biz Samualle sohbet ederken Tomasin yaklastigini gordum.
Sinirliydi
-Ooo sevgilini mi ozledin Samual bakiyorum da hic vakit kaybetmiyosunuz .dedi Tomas.
Samualde sinirlenmisti . Bende oyle.
Samual :
-Bu seni ilgilendirmez yoksa kiskandin mi?
Tomas elini yumruk yapmis simsiki sıkıyordu.Birbirlerinin uzerine yuruyorlarken aralarina girdim.
-Off bu ne yaa biktim bu didişmenizden hem ben gidiyorum bol bol kavga edersiniz artik.
Gidecegimi agzimdan kacirmistim bunu daha sonra soyleyecektim ama agzimsan cikti bir kere .
İkisi de bana dogru bakiyorlardi.
Samual:
-Nasil yani gidiyor musun?
Tomas:
-Nereye hem burda ki okulda okuyacagini saniyordum okula da az kalmisti tabi Bu yasadiklarindan sonra annen ve baban seni yanlarin da istiyor. Ama lütfen gitme.
Ben ikisine dogru bakarak:
- Evet annem ve babamin yanina donecegim yasadiklarim benim icin de zor ikinizde buradayken ikinize de hoscakal diyeyim bari .
Deyip onlara teyzemgilin yanina gidecegimi soylemedim cunku Tomastan kurtulmak istiyordum bu fikir aklimda bile yoktu Tomasin yaninda Samualde yanmisti ben ona daha sonra herseyi anlatirim diye icimden gecirdim.
Arkama bile bakmadan onlari oylece orda birakip eve dogru kostum buyukannem kapiyi actiginda hicbirseyi belli etmeden salona gectim ve annemin beni aradigini teyzemgile gitmekten bahsettim buyukannem okul acilmadan donmeme istedi . Bende tamam diyerek karsilik verdim .
Telefonuma surekli mesaj geliyordu baktigimda ya samual ya da Tomasti.
İcimden guluyordum birazda onlar aci ceksin hep ben mi onlar icin aci cekecegim.
Samuale de sonra soylerim diye dusundum eve gelemiyorlardi buyukbabamdan korkuyorlardi bende istemezdim tabi.
Simdiye kapima dayanmalari lazimdi.
Ben salonda televizyon seyrediyordum buyukbabamin geldigini duydum.
Hemen ona sarildim . Yemegimizi yemek icin masaya oturduk buyukbabama teyzemgile gidecegimi anlattim .Tomas ve Samuali ile olan durumlari da anlattim onlarin da bilmesi gerekiyordu. Olaylar onlarin yakinlarinda oluyordu.
Buyukbabam medeni bir sekilde olumlu olarak davrandi.
Sen nasil biliyorsan o olsun dedi.
Mutlu olmustum . Yemegimi yedikten sonra onlardan izin istedim ve odama ciktim.
Odamin penceresi acikti kesin Samual burdadir diye dusundum bu cocugun nerden cikacagi belli olmuyordu.

YENİ OKULUM#wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin