BÖLÜM 75

4.7K 142 11
                                    

RESİMDEKİ YASMİN...
Ben dayanamayip telefonu kapattim bunlari daha fazla dinlemek istemiyordum. En kotusu de tekrar donmeye kalksam Tomasin yuzune nasil bakacaktim. Numarayi silip yasmine telefonunu geri verdim.
-Noldu yuzun bembeyaz olmus?
-İyiyim ben.
-Ee anlatmayacak misin neler yaptin orda.Ordaki okula baslamissin duydum.
-Evet yeni baslamistim ama sanirim burdaki okula tekrar devam edecegim.
-Buraya dönmene diger arkadaslarda cok sevinecekler yarin basliyacak misin okula?
-Neyse eve donelim mi ben cok sıkıldım.Bunlari konusmak istemiyorum.
-Tmm Ella..
-Ya da sen git ben biraz yalniz kalmak istiyorum.
-Ama annen sorarsa ne diyim?
-Anneme yakalanmamaya calis!
-İyi o zaman bende arka sokaktan dolasirim hoscakal.
Yasmin gitmisti.Ben biraz yürümek istedim.Benim babamla konusmam gerekti.Korkularimla yüzlesmeliydim.
"Bu boyle olmaz" deyip hizlica yurudum Benim acilen telefon bulmam gerekti.Ama kimden alabilirdim ki.
Tekrar eve donup kendi telefonumu bulmam gerekiyordu.
Anneme yakalanmamaliydim.
Kosarak eve vardim.
Kapinin ustunde anahtar vardi annem almayi unutmus olmali.Anahtari alip iceriye girdim.
-Anne ben geldim!
-Hosgeldin Ella.
Salonda annem bilgisayarla ugrasiyordu.
-Anne ben odamdayim.Uyucam biraz.
-Tmm benim de isim bitsin yemek yeriz beraber.
-Tmm beni cagirirsin .
Odama gitmek bahanesiyle annemin odasina girdim.Çekmecelere bakiyordum.Olabildigince sessiz olmaliydim.Yoksa annem beni odamdan dahi cikarmazdi.
Çekmecelerde bulamayinca giysi dolabina baktim.Ama ordada yoktu.
En son yatagin altina baktim. Evet ordaydi.Ama cok kolay yere koymustu. Annemin bu kadar kolay yere saklamasi cok garipti. Sanirim aceleyle oraya atmis olmali.
Hemen alir almaz odadan cikip kendi odama gectim.
Babami aramaya koyuldum.
Telefonu caliyordu ama ilk basta acan olmadi.İkinci kez aradim.
-Alo baba?
-Ella !
-Baba seninle konusmaya ihtiyacim var.Sen ne zaman doneceksin?
-Ben 1 hafta sonrasina donecegim burda biraz islerim var.
-Peki Tmm. O zaman telefonda konusalim.
Annemle bosanma karari almissiniz.
-Evet annen sana anlatmis demek.
Biz anlasamiyoruz Ella.
-Neden yoksa senin hayatinda biri mi var annemi aldatmiyosun degil mi?
-Ella sen artik akli basinda bir kizsin. Sana herseyi anlatmanin vakti geldi.
Evet hayatimda baska biri var. Hatta bosandiktan sonra evlenmeyi dusunuyorum.Annenle sorunlarimizi halletmek istedik ama olmadi.
-Ben konusmak istemiyorum. Bu kadar yeter sana mutluluklar baba.
-Ella biz bosaniyoruz diye seni sevmeyecegim anlamina gelmiyor. Ben senin hep arkandayim.
-Ben bunu,senden beklemezdim beni cok sasirttin baba.
-Ella !
Babamin konusmasina bile izin vermeden telefonu kapattim.
Ben cok kotu olmustum keske hic konusmasaydim,dedim,icimden.
Telefonu tekrar annemin koydugu yere biraktim.Ve annemin yanina gittim.
Anneme sarildim.
-Sen hakliymissin anne babam seni aldatiyormus.Seni simdi daha iyi anliyorum.
-Ella sen bunlari nerden ogrendin telefonunu bulup babanlami konustun yoksa.
-Cezaliyim degil mi?Olsun umrumda bile degil.
-Hayir Ella cezali degilsin.
-Benim aklimda artik buyukbabamlarin yanina gitme dusuncesi yok sana destek olmak istiyorum.
-Seni seviyorum kizim.
-Bende Anne.

YENİ OKULUM#wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin