Bahcede Martinle beraber konusuyorlardi.Araya girip :
-Diana telefonunu kullanabilir miyim acil bir durum varda.
Diana cebindeki telefonunu bana uzatti hic tereddut etmedi.Martin bana bakiyordu telefonu alir almaz kimseyi umursamadan odama ciktim .Cok mutluydum sonunda Samualle konusacaktim sesini duymak iyi gelirdi burda sıkıntidan patliyordum.
Odamin kapisini kapattim. Ve numarayi cevirdim sessizce bekliyordum.
-Evet buyrun kimsiniz diye bir ses geldi .
Bu Samualin sesiydi cok ozlemistim onu.
-Ben Ella Samual .
-Ella sen nerdesin seni cok aradim ama bulamadim.
-Buyukbabamlarin evine gitmedin mi beni sorabirdin onlar soylerdi ben teyzemlerdeyim seni terkettigimi dusunmedin umarim.Sana birsey soylemeden gittigim icin ozur dilerim.
-Seni ozledim Ella onemli degil oyle birsey dusunmedim dusunmekte istemem zaten.Bende sen yokken ailemle vakit geciriyordum. Onlari tanimam gerek biliyosun. buyukbabanlarin evine tabi ki gittim ama onlar evlerinde yoklardi.
-Bana bir yere gideceklerini soylemediler kac gundur yoklar .diye sordum
-3 gun oldu hic gormedim neyse ne zaman doneceksin .Sesini duymak guzel.
-Daha belli degil ben sana haber veririm simdi kapatmam gerek gizli konusuyorum seni seviyorum hoscakal.
Hemen buyukbabam ve buyukannemi aramaya koyuldum.
İlk once buyukbabamin telefonunu aradim.
-Alo ?
-Buyukbaba iyimisin nerdesin ?
-Ella bir dur biz iyiyiz endiselenme .
-Evinizde yokmussunuz sizi cok merak ettim .
-Biz buyukannenle beraber tatile cikmaya karar verdik 2-3 gune kadar donucez sana haber vermedigimiz icin affet ama sen telefonunu evde unutmussin buyuk teyzene soylemistik soylemedi mi sana. Bu arada bizim evde olmadigimizi kim soyledi.
Kendi dilimle tuzaga dusmus gibi hissettim Samualle konustugumu bilmiyorladi.
-Kimden ogrendigim onemli degil buyukbaba siz iyiymissiniz sarjim bitiyo galiba hadi gorusuruz.
Deyip kapattim icimden ohh cektikten sonra yataga uzandim. Moralim duzelmisti teyzem bana neden soylememisti acaba.
Bugun evde durmak istemiyordum.
Biraz alisveris yapmak gerekiyordu .Okul icin kiyafet almam lazimdi Samual ve Tomasa da Hediye almak istiyordum Tomasi arkadastan öte gormek istemiyordum.Sonucta ayni siniftayiz gormezden gelemem yaa.
Ustume elbise giyip asagiya indim teyzem salondaydi yanina oturup :
-Teyze sana birsey sorabilirmiyim .
-Tabi ki.
-Buyukbabamgil tatile cikmis senin bundan haberin var mi?
-Benim aklimdan cikmis sana soyleyecektim kusura bakma Ella.
-Onemli degil neyse ben alisverise cikiyorum gorusuruz .Deyip cantami alip ciktim Martinle kapida karsilastik.
-Nereye boyle birakiyim seni.
-Yok istemiyorum .
-Seninle konusabilir miyiz zamanin var mi?dedi
-Ne konusucam ki seninle .
-Ama hemen sinirlenme sana bir soru sorucam.
Aslinda merak ta etmiyor degildim.
-Tamam ama fazla zamanim yok.
-O zaman sakince konusacagimiz bir yere gidelim hadi atla arabaya.
Arabaya binip oradan uzaklastik.
Evde soylemedigine gore onemli birsey konusucakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OKULUM#wattys2017
AçãoBu hikaye sizi yormayacak okumanizi tavsiye ederim... yorumlarinizi da bekliyorum ...Takipte kalin...