2; „New friend, yeah?"

28 5 0
                                    

Miałem już wejść przez wielkie drzwi, ale usłyszałem powiadomienie z mojego telefonu. Zdziwiłem się gdy zobaczyłem na nim wiadomość: „Hejka chcesz się poznać?"

- Huh?

[...]

*czat z numerem: xxx-xxx-xxx*

xxx-xxx-xxx:
Hejka chcesz się poznać?

Jisung:
um.. a kim jesteś?

xxx-xxx-xxx:
Jak się poznamy to się dowiesz haha

Jisung:
no okej? ale to jak skończę lekcje bo właśnie
wszedłem do szkoły ok?

xxx-xxx-xxx:
Ok. miłych lekcji!! =3

Jisung:
dzięki

pov: Jisung

Co to za typ? A może to jakaś laska ze szkoły?
Prosze żeby okazało się że nie. Chyba bym umarł ze stresu i zażenowania lol.

Poszedłem do klasy i usiadłem na swoim miejscu przy oknie. Jak zawsze nikt mi nie powiedział prostego „hej" czy „co tam?". Takie życie osoby z fobią społeczną. Sam się do nikogo pierwszy nie odezwę. Chociaż jakby ta osoba która do mnie napisała, chodziłaby ze mną do klasy, może by było inaczej? Marne szanse, ale zawsze można pomarzyć, prawda?

Zaczyna się. Pierwsza lekcja i pierwszy (niestety nie ostatni) sprawdzian w tym tygodniu. Umrę, naprawdę.

Pani Jang wyciągnęła ze swojej szafki w biurku 20 kartek które były zapełnione z obu stron. Wszystkie części mojego ciała zaczęły się napinać. Strasznie się stresuje sprawdzianem z matmy, bo od tego zależy mój następny tydzień.

Gdy przed nosem miałem już kartkę z różnymi zadaniami na różnych poziomach, spanikowałem. Nie nauczyłem się do końca, więc wiem że nie będzie stu procent, a nawet osiemdziesięciu. Rodzice mnie zamordują.

[...]

Cały lunch siedziałem sam - jak zwykle.
Nikt do mnie się nie dosiadł - jak zwykle.
Nikt się ze mną nie przywitał - jak zwykle.
Całe życie jestem sam - również jak zwykle.
W tej szkole chyba nikt mnie nie lubi. Może to przez te plotki? Tak czy siak, stwierdziłem, że to jest dobry czas na napisanie do tego typa lub typiary. Ale skąd zna mój numer?..

*czat z numerem: xxx-xxx-xxx*

Jisung:
elo, masz teraz czas?

xxx-xxx-xxx:
Hej, tak mam bo jestem na stołówce

Jisung:
do jakiej szkoły chodzisz?

xxx-xxx-xxx:
Tej samej co ty idioto

Jisung:
a no to ciekawie, skąd masz mój numer
i jesteś dziewczyną czy chłopakiem?
jak dziewczyną to plz usuń mój numer i zapomnij o takiej osobie jak ja.
dziewczyny to TOTALNIE nie mój typ lol

xxx-xxx-xxx:
Po pierwsze, mam swoje dochody na zdobycie numeru innych uczniów w tej szkole. Po drugie, jestem chłopakiem ale nawet gdy poznasz moje imie i nazwisko, są małe szanse że będziesz wiedział który Lee Minho to ja (przypominam że mamy ich tu chyba z 10) a po trzecie, wiem że jesteś homo + ja też i sam nie latam za laskami XD
więc spoko, nie będę żadną nadpaloną dziewczyną z naszej szkoły która będzie do ciebie podbijać.

*zmieniono nick: xxx-xxx-xxx na: Minho*

Jisung:
w takim razie się cieszę. Dobrze że ktoś w końcu będzie ktoś ze mną siedział na stołówce hahahaah

Minho:
Kto powiedział że będę z tobą siedzieć??

Jisung:
a kto powiedział że nie?

Minho:
Ja. Także nie licz na to że z tobą usiądę.
Nie dlatego że jesteś gejem (pamiętaj że ja też) tylko dlatego że nie chce ci zdradzać kim jestem jasne?

Jisung:
aha taki jesteś.. no OK
nie obrażam się ale chociaż powiedz ile masz lat!!!

Minho:
19 za ponad miesiąc

Jisung:
ok, ide na lekcje ELOOOO

[...]

pov: Minho

No to co teraz? Jisung nawet nie wie że jestem TYM Lee Minho z dzieciństwa. Chyba o mnie zapomniał. Trudno. Mam nadzieję, że polubi mnie tak samo jak ja jego, bo mam STRASZNĄ ochotę go złapać za rękę albo coś podobnego. Cóż, życie samotnego geja 24/7.

Pamiętam jak kiedyś Han był na mojej imprezie urodzinowej, gdy kończyłem 8 lat.
Było to tak dawno temu, że pewnie dlatego mnie nie pamięta. To co się kiedyś stało to baaaaardzoooooo długa historia, i w cale nie jest taka przyjemna. Ludzie kiedy o tym słyszą, patrzą się na mnie jak na jakiegoś oblecha i odchodzą z obrzydzeniem w oczach. Życie geja 24/7.

pov: Jisung

Ciekawie. Lee Minho z mojej szkoły... Kogoś
mi to imie i nazwisko przypomina ale nie jestem pewien kogo. Teraz to nie ważne, ważne jest to, że dosłownie gdy napisał że TEŻ JEST GEJEM mnie bardzo uszczęśliwiło.
U nas w szkole jest dosłownie garstka osób
lgbtq+. Jedna osoba jest niebinarna, ja i Minho to geje, jakaś laska z młodszej klasy to lezbijka a ktoś jeszcze jest polisexualny. To naprawdę mało, ale kogo to obchodzi? Ważne że ktoś, prawda?

___________________________________________

742 słowa.

Dziękuję za przeczytanie i miłego dnia/nocy!!! (zostawcie gwiazdke plz 😔💗)

The same feelings for you | minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz