deel 2

73 4 0
                                    

Tw Drugs

Ik heb de sigaret in mijn mond en neem een walm rook in mijn mond die naar mijn longen gaat en weer terug naar mijn mond waardoor ik het weer uitblaas. Na een tijdje heb ik de sigaret bijna op en loop terug naar huis zonder enig idee dat ik stink naar rook. Ik kom thuis en mijn vader zegt gelijk tegen mij "Hoezo stink jij zo naar rook?" Ik antwoord met een smoesje " Ik stond bij de bushalte bij iemand die naast mij stond te roken" mijn vader geloofde het gelukkig! En ik ging naar boven om mijn sigaretten en vape te verstoppen. Ik had een kluisje waar niemand van af wist. Ik stopte daar mijn sigaretten en vapes in. Ik moest gaan douchen maar eerst moest ik nog iets anders doen van mezelf. Ik sneed mezelf op andere plekken en stapte onder de douche huilend van de pijn. Ik kwam onder de douche vandaan en had mijn kleding al klaargelegd. Ik kleedde me aan en deed de deur open en voor mij stond kleine Ezra die vroeg wat er aan de hand was. Ik zei "Ik mis mama gewoon ezzie" en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. "Ezzie, ga maar lekker slapen en dan zie ik je morgen wel oke?" Zei ik tegen Ezra. "Maar Matthy, kan jij mij een verhaaltje voorlezen voor het slapengaan? Alsjeblieft Matthy!" Vroeg hij met puppy oogjes. "Oke dan Ezzie, welk verhaaltje wil je dat ik voorlees? De grote puppypootjes in het zand of de kleine duivel?" Vroeg ik aan hem "De grote puppypootjes in het zand alsjeblieft" "oke" zei ik en ik las hem het boekje voor totdat hij in slaap viel. Toen hij sliep legde ik het boek weg en gaf hem nog een kusje op zijn voorhoofd en zei "Welterusten kleine Ezzie" en deed de deur voorzichtig dicht. Ik nam een pilletje. Ik weet niet wat voor pil het was maar het voelde niet goed. Ik ging slapen en de volgende ochtend werd ik wakker met misselijkheid, heel moe en hele erge diarree.

Diepe wonden kunnen helen | Bankzitters versionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu