TW : Roken en Pesten / Gevechten met bloed!
Ik was uit het ziekenhuis en mocht weer naar school. Ik kwam op school en zag Noëlle met Lars de Nerd. Ik heb er verder niks op gezegd en ben doorgelopen. Ik kreeg allemaal dingen naar mijn hoofd toe en Spencer een van de pesters kwam naar mij toe en zei: "Ahahaha hier is de snijboy" en ik negeerde hem "Je durft geen eens te vechten tegen mij, ga jezelf weer snijden ofzo" zei Leroy de andere pester. ik zei "Ik durf wel te vechten hoor, en ik heb mezelf nooit gesneden!" "Jaja dus daarom ben je in het ziekenhuis beland met een overdosis" zei Spencer. "kom na school op het binnenplein 1v1" zei Leroy. "Isgoed"
-Tijdskip-
het was de laatste les en Leroy zat mij al aan te kijken. ik was zo bang dat de les afgelopen was, en na 5 min was de les afgelopen. ik was op het binnenplein en Leroy en Spencer waren daar ook. "Spencer, dit keer ga je niet bemoeien met mijn gevecht anders zijn we geen vrienden meer" zei Leroy en je zag dat Spencer schrok. Leroy begint te slaan en slaat mis, ik daarin tegen sla raak op Leroy zijn neus. Spencer wilt ingrijpen en Leroy zegt: "Doe het en je weet wat er gaat gebeuren" en Spencer trok zich terug. Leroy schopt mij op mijn linkerbeen. "Stop het!" hoor ik van achter zeggen. De directeur stond bij de deur en stapte tussen mij en Leroy in. "Leroy ga naar binnen, Matthy jou wil ik hier even spreken!" zei de directeur. "Matthyas, wat is dit nou? Eerst kom je een paar dagen niet naar school zonder iets te zeggen en nu dit. Wat is er nou toch aan de hand?" vroeg de directeur. "i-ik h-had gewoon een paar rustdagen nodig." zei ik. De directeur geloofde het eerst niet maar daarna wel. Ik mocht naar huis maar eerst ging ik naar een van mijn schuilplaatsen. Ik had een sigaret nodig om mijn pijn te verbergen. Ik nam een sigaret uit het pakje en stopte hem in mijn mond, ik pakte mijn aansteker en stak de sigaret aan. Ik nam een hijsje en blies uit en zo door tot ik de sigaret op had. Ik dacht dat het een goed idee zou zijn om met mijn kleding het water in te gaan om zo de rook uit mijn kleding te halen, mijn kleding was zeiknat en zwaar dus ik kon ook niet fietsen zonder om te vallen. Ik had wel mijn kleding uitgewrongen, maar nogsteeds was het zwaar om te fietsen. Ik was na 15 min eindelijk thuis en ging gelijk naar boven om mijn sigaretten te verstoppen in de kluis, maar mijn vader kwam binnen en die zag de sigaretten... "Pap, het is niet wat je denkt dat het is!" zei ik met een stem die klonk alsof ik bijna ging huilen. "Nou volgens mij zie ik heel goed wat het is Matthyas het lam! Ik vergeef je als je stopt!" zei mijn vader. Ik schrok van zijn reactie, normaal gesproken antwoord hij boos en pakt hij het af. "Laat ze alleen niet aan Ezra zien oké?" "Oké" zei ik tegen mijn vader.
JE LEEST
Diepe wonden kunnen helen | Bankzitters version
FantasyMatthy heeft al jaren lang mentale problemen en niemand weet ervan, tot dat hij het 1 dag aan iemand die hij dacht te kunnen vertrouwen vertelde. zijn hele wereld stortte in nadat de hele school over ging dat Matthy zichzelf sneed en veel attempts h...