deel 10

25 6 1
                                    

Het was 15:00 en ik en Robbie zaten te leren. "Heb je honger Matthy?" hoor ik Robbie zeggen. "Ja eigenlijk wel een beetje" zei ik terwijl Robbie z'n bediende Carolijn riep. Toen ze binnenkwam deed ik alsof ik echt hard aan het werk was, terwijl ik gewoon zat te blozen en haar eigenlijk mee wou vragen. "Matthy? Matthy? MATTHYAS???" hoor ik Robbie schreeuwen. "Ja, wat?" zei ik tegen hem "Hoorde je niet wat ik vroeg? Wat wil je te eten?" "Oh, umm wat heb je?" zei ik zacht "We hebben van alles, van koek tot caviaar aan toe" "Mag ik misschien een boterham met jam?" vroeg ik aan haar terwijl ik omlaag keek. "Zoals u wenst meneer!" zei Carolijn. "Wat was er met jou? Vind je Carolijn leuk ofzo dat je zolang deed om te antwoorden?" "Um nee hoor" stotter ik. "Matthy, je kan alles tegen me zeggen he. Ik zeg niks door, ik ben een jongen van mijn woord!" zei Robbie. "Oke oke, ik vind haar misschien leuk... Maar een klein beetje" "Een obsessie?" zei Robbie. "NEE, dat sowieso niet! Gadverdamme, als je een obsessie hebt ben je echt raar." zei ik wat ik een beetje als grap bedoelde. Carolijn kwam binnen lopen met een boterham met jam en een bakje vla met chocobolletjes. "Bedankt Carolijn!" zei Rob. We gingen weer verder tot dat ik gebeld werd door me vader "MATTHYAS MAARTEN HET LAM" hoorde ik mijn vader schreeuwen via de telefoon. "Ja?" zei ik "WAAR BEN JIJ! JE ZOU NA SCHOOLTIJD THUIS ZIJN!" "Huh maar ik had jou toch gebeld dat ik bij een vriend huiswerk ging maken?" "NOU IK HEB NIKS GEHOORD! EN JIJ ZOU DE HOND VANNOCHTEND HEBBEN UITGELATEN!" zei mijn vader schreeuwend. "Pap, je bent zelf mee geweest om de hond uit te laten vanochtend! maar ik ga weer, doei pap!" zei ik terwijl ik ophing. "Wow, is jou vader zo agressief?" vroeg Robbie aan mij "Nou normaal gesproken niet, maar dit is echt nieuw voor mij." maar daarna kreeg ik een bericht van mijn camera app voor de camera's in huis en kreeg een signalement dat er een onbekende beweging gemaakt was. Ik ging kijken en schrok wat ik zag. "O mijn god o mijn god wat moet ik doen?" Wat is er maatje?" vroeg Robbie terwijl ik de telefoon liet zien en hij schrok!



Heyy josties! ik weet dat ik dit nooit schrijf maar ik merk aan mezelf dat ik echt veel te weinig opmerkingen krijg en daardoor een beetje ga denken dat jullie mijn verhalen niet leuk vinden! ik zit momenteel in een kutweek, omdat ik volgende week naar een andere school moet en ik er geen zin in heb! hoe gaat het met jullie?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 08 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Diepe wonden kunnen helen | Bankzitters versionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu