Tw: Zelfmoordgedachtes & Roken
Ik ben gisteren weer vroeg gaan slapen omdat ik zometeen weer naar school moet. Ik ga denk ik alles aan de directeur laten zien maar dan kom ik waarschijnlijk weer in de problemen met Leroy en Spencer. Ik laat het maar gewoon, maar misschien word ik dan weer opgewacht. Ik wou dat ik verdween, maar ook weer niet omdat ik Ezra niet alleen kan laten. "Hey snijboy, ben je er weer? heb je jezelf alweer gesneden?" Zei Spencer. Ik liet het langs me gaan en negeerde het, maar ik werd terug getrokken door Leroy. "Wat negeer je Spencer a snijboy. Zeker ben je bang voor ons geworden hahaha." zei Leroy. "Als die directeur daar niet stond had ik je afgemaakt" zei ik tegen hun. Ik liep verder en hoorde hun lachen. Ik liep naar mijn lokaal en zette mijn tas naast me tafel neer terwijl ik ga zitten op een vrije tafel naast niemand. De pauze is nu en ik ga naar buiten. Ik ga ergens heen waar niemand is en ook niemand komt omdat iedereen het daar eng vind want ja, iedereen vindt een hol spinnenwebben eng (denk ik). Ik ga erin zitten en pak een sigaret uit mijn doosje waarna ik hem in mijn mond steek en mijn aansteker pak om hem aan te steken. Ik hoor een paar voetstappen die daarna ook weer verdwijnen. Ik heb mijn sigaret aangestoken en ik neem een hijsje van mijn sigaret waarna ik er meerdere neem en hem oprook. het is het einde van de pauze en ik ga weer naar binnen en ga in de klas zitten aan een tafel waar niemand aan zit. Ik zet mijn koptelefoon op en luister wat muziek waarna ik eraan denk hoezo ik nog leef omdat ik echt geen energie meer heb, in helemaal niks meer. Ik wil gewoon naar huis zometeen en echt proberen te slapen want energie heb ik echt heel weinig. Ik heb vanacht heel de nacht doorgehaald omdat ik echt niet kon slapen. Hoe kon ik zo stom zijn om dat te vertellen aan die ene guy... Ik wil echt niet meer naar school.
(Tijdskip van 3 maanden)
Ik ben vandaag weer te veel gepest, afgelopen 3 maanden is het steeds erger geworden. Ik wordt de hele tijd gestalkt door Leroy en Spencer en nu ook door Esmee. Ik ben meer gaan roken en me vader heeft echt heel veel gepleased dat ik moet stoppen met roken. Wat doe ik met mezelf aan. Er is een nieuwe jongen op school, hij ziet er echt schuw uit. Ik ga eens kijken hoe het met hem gaat. "H-h-hallo, H-hoe gaat het? I-ik ben Matthyas m-maar word altijd Matthy of Matt ge-genoemd, h-hoe heet jij?" Stotter ik vragend
JE LEEST
Diepe wonden kunnen helen | Bankzitters version
FantasyMatthy heeft al jaren lang mentale problemen en niemand weet ervan, tot dat hij het 1 dag aan iemand die hij dacht te kunnen vertrouwen vertelde. zijn hele wereld stortte in nadat de hele school over ging dat Matthy zichzelf sneed en veel attempts h...