deel 4

62 4 0
                                    

Tw : Coma's

Ze hadden net op tijd de pillen uit mij kunnen halen. Ik werd meegebracht op een brancard en er landde een helikopter dicht bij mijn huis. Ik moest met spoed naar het umc in Amsterdam om daar verder geholpen te worden. Ik was in een coma geschoten maar had mijn telefoon in mijn zak meegenomen toen ik thuis nog even wakker werd. Mijn vader was met 120 km/u over de snelweg heen gegaan samen met Ezra. Ze waren vanuit Armeide binnen 20 min in het umc. Ik werd met spoed geopereerd omdat het mijn maag beschadigd had. Ik moest 5 en half uur onder operatie. Ik kwam uit de operatie vandaan en mijn vader en Ezzie waren al naar de Kinderafdeling gebracht ik was nog wel suf maar wel wakker. Ezzie kwam naar mij toe en zei tegen mij "Matthy, alsjeblieft niet meer doen! Ik hou van jou en ik wil niet dat ik jou verlies net zoals mama!" En hij gaf mij een kusje op mijn voorhoofd. Mijn vader zei tegen mij "Matt wat is er allemaal aan de hand? Ik krijg de laatste tijd alleen maar een zielige en droevige Matthy aan tafel of die binnen loopt en gelijk zijn kamer in gaat. Ik denk dat ik voor jou hulp ga regelen en zorg ik er weer voor dat jij weer beter word!" Ik wist niet wat ik moest antwoorden. Ik mocht na een paar uur nog niet naar huis maar werd wel overgebracht met de ambulance naar een ander ziekenhuis in Armeide. Ik moest een nacht blijven maar kon niet zonder mijn knuffel stippeltje. Mijn vader had stippeltje opgehaald terwijl ik Ezra op mijn schoot had zitten en hem boekjes voorlas. Ezra viel in slaap ervan en ik legde hem bij mij neer en viel zelf ook in slaap. Mijn vader kwam binnen en zag ons liggen en hij zei dat hij thuis ging slapen en dat Ezra bij mij mocht blijven!

Diepe wonden kunnen helen | Bankzitters versionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu