Tw : zelfmoordpoging
Ik zei tegen mijn vader dat ik even naar buiten een blokje om ging terwijl ik ziek was om even wat frisse lucht te halen. Ik had ondertussen mijn vape ook meegenomen. Ik nam wat hijsjes van mijn vape en ik zat daar op een bankje in het bos. Opeens komt er een jonge jongen naast mij zitten. Ik zeg goedendag tegen hem en schuif wat op. "Hallo!" Zegt de jongen met de wit beige hoodie, een skinny jeans broek en blauwe nike air forces aan. "Ik ben Brian! Hoe heet jij?" Vraagt hij "Matthyas" zeg ik stilletjes tegen hem. "Wil je vrienden worden? Ik heb helemaal geen vrienden." Vraagt Brian aan mij. "Ja hoor, zullen we nummers uitwisselen?" Vraag ik aan hem. "Ja natuurlijk! Mag ik alleen vragen hoezo jij een vape vast hebt?" Vraagt hij aan mij. "Omdat ik nu heel erg struggle in een moeilijke periode met mentale problemen enzo" zeg ik terug "dus jij snijd jezelf ook?" Vraagt hij. Even wou ik opstaan en weglopen maar dat deed ik niet en antwoordde met "Ja, inderdaad!" Oh nee hij keek heel raar op! Wat heb ik gedaan ik had gewoon nee moeten zeggen! "Welke school zit jij?" Vroeg hij "Armeide universiteit" zei ik. "Ik ook" zei hij. "Leuk, maar ik ga weer naar huis toe! Later Brian!" Zei ik tegen hem en liep weg. De volgende dag loop ik op school en zie iedereen naar mij kijken alsof er iets gebeurt is. Ik word door Noëlle aangesproken "Matthy, het is uit! Ik heb het gehoord en ik neem niet langer meer met jou dan dat je stopt! Vaarwel" en ze liep weg. Ik zit even in mijn gedachtes bij wat er zojuist heeft plaatsgevonden en ik snap er geen bal van. Opeens komt een pester op mij aflopen. "Zo, en hoe voelt het nu geen vriendin meer te hebben? Moet je jezelf maar niet snijden en gaan Vapen sukkel" zei hij. Oh dus daarom word ik de heletijd aangekeken door gekken en heeft Noëlle het uitgemaakt. Ik had ook nooit die Brian moeten vertrouwen! Nu word het zeker naar de directie gestuurd en bellen ze mijn vader op! Ik had echt de neiging om die Brian op te zoeken en hem in elkaar te rammen maar ik hield me in. Ik was zonder iets te zeggen naar een van mijn schuilplekken gefietst en antwoordde nergens meer op! Ik pakte mijn sigaretten en stak een op. Ik nam een hijs en voelde gelijk de stress zakken. Er vond iemand mij huilend en die vroeg of het goed met mij ging. Ik had gezegd dat mijn moeder overleden was. Ik kwam thuis en mijn vader zei niks. Ik ging naar boven en legde mijn Vape en Sigaretten terug in de kluis. Ik had wel de pillen gepakt en daarvan 3 ingenomen. Op de verpakking stond 1 per dag per persoon bij hogere dosering kan je in een coma belanden. Ik nam de pillen in en legde de pillen weer terug. Ik sloeg naar achter neer op de grond en Ezra hoorde dat. Ezra had meteen mijn telefoon gepakt en 112 gebeld. Er kwam snel een ambulance en die belde al aan. Mijn vader deed open en vroeg wat er aan de hand was. "Uw zoon had gebeld voor zijn broer die bewusteloos op de grond ligt" zei de ambulance broeder "Mevrouw hier boven ligt hij! Kom snel alsjeblieft!" En ze rennen als een gek naar mij toe. Ze voelen dat ik nog een pols heb maar ik kreeg een kapje op mijn neus die de pillen eruit moesten halen.
JE LEEST
Diepe wonden kunnen helen | Bankzitters version
FantasyMatthy heeft al jaren lang mentale problemen en niemand weet ervan, tot dat hij het 1 dag aan iemand die hij dacht te kunnen vertrouwen vertelde. zijn hele wereld stortte in nadat de hele school over ging dat Matthy zichzelf sneed en veel attempts h...